Aihe: Big Muff, SuperFuzz vai sittenkin jokin muu?
1
PJS
13.06.2008 00:44:57 (muokattu 13.06.2008 00:46:24)

Pedaalilaudan päivitys on meneillään ja fuzzin hankkiminen lead osaston tanakoittamiseksi on meneillään. Hakusessa on vehje jolla pystyn laadukkaasti toistamaan ainakin sellaisen 70 luvun alun gilmour fuzzismin mutta mieluusti halajaisin monipuolisuuttakin. Ameriikan versio big muffista mulla on ollut mutta totesin sen hieman yksipuoliseksi omiin tarpeisiini.

Mitään hirveän väkivaltaista äärifuzzia en halaja vaan siis semmoisen käyttökelpoisen, laadukkaan ja hyvältäsaundaavan jokapaikanhöylän.

Kitarana toimii 60's reissue strato jossa on dimarzion vintagehenkiset singlecoilit. ja vahvaimena aina parjattu classic 30. Fuzz tulee nykyään hallussa olevien MXR Dynacompin, Voodoolab sparkle driven ja Proco Vintage RAT:n seuraksi.

Voodoo labsin superfuzz kiinnostaa pirusti ihan vaan siksi että firman muut tuotteet ovat vakuuttaneet minut aika mallikkaasti. Ja kaitpa tuo sopisi muutenkin mun pirtaan kun on sparkle drive jo olemassa ja micro vibeä olen hankkimassa.

Mintenkäs sitten nämä eksoottisemmat fuzzit mitä kannattaisi lähteä katselemaan. BJF:n pink purple fuzz kiinnostaisi pirusti mutta on myös pirun kallis.

hintaluokka olis mieluusti se 150€ ja alle. Jos on oikein hyvä syy niin vähän saa mennä ylikin.
Halataanko?
Ziggy Bubba
13.06.2008 00:49:33

MI Audion Neo Fuzz on todella monipuolinen ja juuri enemmän tuonne perinneosastolle kallellaan. Säätövaraa masiinassa on todella paljon. Tätä olen ite kaasutellut jo jonkin aikaa, mutta rahatilanne ei anna ihan myöden... Tuo kyllä kustantaa muuten semmoset 180e.

Tuossa aikas maukasta demoa spedusta:
http://www.youtube.com/watch?v=akdlGlgI5aI
Uutta musaa Crookmachine -projektiltani
cruel_destiny
13.06.2008 00:52:15
noh zoomin ultimate fuzz oli yllätävän hyvä yllättäjä peli, sitä kannattaa harkita. big muffin kanssa varmasti hinta/soundi luokassa hyväksi olen todennut BYOCn large beaverin, joka imitoi hyvin gilmourinkin paljon käyttämää vuoden 73 rams head muffia.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
PJS
13.06.2008 00:57:28

jees. toi MI:n neo fuzz vaikuttaa juuri sen tyyyppiseltä vermeeltä mitä ollaan hakemassa.
Halataanko?
WinterMad
13.06.2008 08:24:51
Gilmourilla itsellään oli Dallas Arbiterin Fuzz Face, nykyisestä saatavuudesta mulla ei ole mitään tietoa. Tsekkaa www.gilmourish.com jos Davidin kamppeet kiinnostaa noin yleensä.
"luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero
PJS
13.06.2008 18:36:48

Gilmourilla itsellään oli Dallas Arbiterin Fuzz Face, nykyisestä saatavuudesta mulla ei ole mitään tietoa. Tsekkaa www.gilmourish.com jos Davidin kamppeet kiinnostaa noin yleensä.

Jees. Gilmourish on aika tarkkaan syynätty.
Halataanko?
Artist
13.06.2008 19:14:43 (muokattu 13.06.2008 19:15:09)
Itse asiassa otsikko voisi olla meikäläisen kirjoittama, koska olen funtsinut toisen fuzzin hankkimista. Superfuzzilla oisin tosin viitannut, öh Univox Superfuzziin tai johdannaiseen, Voodoo Labsin ollessa Jordan Bosstone johdannainen.

Mutta anyway. Itse ainakin odotan kieli pitkällä Barberin Trifectaa; periaatteessa kolme fuzzia samassa, joista yksi on BM tyyppinen. Kannattaa myös harkita Skreddyjä. Sitten taas loppukesästä on kait tulossa Dunlopin valmistamat Way Huge spedut, joista Swollen Pickle on samanhenkinen.
"I'm hypocrite, I dish it out but I can't take it I know you think it's wrong and maybe you're right but this is my song"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)