mungiisi 16.06.2008 22:50:09 | |
---|
Niinpäs on päässyt käymään, että Fender MIM stankku stratoni on päässyt vähän rupsahtamaan. Tallasta on mennyt kammen kierteet ja virityskoneistokin on päässyt löystymään pahemman kerran. Tallamikkikin vaihtuu, mutta sen tiedän jo mitä tilalle tulee. Tilalle kestävää ja hyvää kulutustavaraa. Mitä ehdotatte? Minulla ei tallojen ja virittimien puolesta oikein ole mitään havaintoa. I'm not insane... I'm just smarter than you |
mathias 16.06.2008 23:16:15 | |
---|
Gotoh taikka Schaller. Laadukasta tavaraa kaikin puolin. |
Sik 16.06.2008 23:17:26 | |
---|
Kuinkas sattuikaan tämä threadi, kun itselläni aihe on myös erittäin ajankohtainen. Omani on MIJ ja siihen on uusittava tremolotalla, virittimet, potikoiden nupit ja jakki. Elektroniikka muutoin tuntuisi olevan kunnossa. Minä olen kiinnostunut firmoista, joista näitä osia kannattaa katsella. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
1976 16.06.2008 23:54:52 | |
---|
|
mungiisi 17.06.2008 00:05:17 | |
---|
I'm not insane... I'm just smarter than you |
1976 17.06.2008 00:20:43 | |
---|
Ei taida nuo vintaget istua tähän kitaraan. Mitä muita ehdotuksia olisi virittimien suhteen? Jämäkät saisivat olla, niistä voin maksaa jo hieman enemmänkin. Olisiko satulaa syytä vaihtaa? Nyt on orkkis vielä kiinni tuossa. Joo, noi käy suoraan vaan classic, classic player ja am vintage malleihin. Perus MIM statoon vois sopia tommoset http://www.thomann.de/fi/fender_schaller_locking_tuner_ch.htm , mutta kannattaa tarkistaa spekseistä reikien koko, yms. Ei kai sitä satulaa ole pakko vaihtaa, jos se toimii hyvin. Mutta voihan sen samalla upgreidata, vaikka Graph Tech:n malliin. |
NaamaEsa 17.06.2008 11:50:34 | |
---|
Proge on hyvää, jos se on tehty sienissä tai muissa aineissa, mutta jos se on tehty alkoholismista parantumiseen, se on paskaa. -Esatsu |