Aihe: Ezdrummer ja Cubase SX
1
tjugo85
14.06.2008 19:46:10
Terve !

Mulla on ongelma tuossa Cubasessa sellanen että ezdrummerin kompit yms saan toimiin ja liitettyä ne sinne drag and drop jutul mutta sitten kun pistän play cubasesta niin ei tuu ääntä. Kyllä ezdrummeris ääni tulee mutta ei cubase sitä ääntä laita tulee vaikka siinä volumessa näkee että jotain sieltä tulee eikä ole mutella tai solo jne..

Vinkkejä ?
koponen
14.06.2008 20:27:44
Terve !

Vinkkejä ?

1) Lue käyttöohjeet
2) Kirjoita oikealle foorumille
If it says Marshall on the front, you're good to go
Heka123
14.06.2008 22:22:02
1) Lue käyttöohjeet
2) Kirjoita oikealle foorumille

jostain syystä tämän luettuani aloin nauramaan moneksi minuutiksi. olenkohan sairas....
Punisher
14.06.2008 22:42:25

Ohjaa se ääni sieltä midiraidasta jollekin tyhjälle audioraidalle, ja laita audiolle muodoksi AUDIO IN ja sitten sitä rec-nappulaa räpläämään. Threadi lukkoon.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche
koponen
14.06.2008 22:55:54
Ohjaa se ääni sieltä midiraidasta jollekin tyhjälle audioraidalle, ja laita audiolle muodoksi AUDIO IN ja sitten sitä rec-nappulaa räpläämään. Threadi lukkoon.

No eipä. Kyseisen midiraidan outputiksi pitää vain yksinkertaisesti laittaa haluttu instrumentti.
If it says Marshall on the front, you're good to go
laroma
14.06.2008 23:05:58

Kohta joku sanoo että se tulee sormista... ;)
HeavyMachinery
14.06.2008 23:09:46

Soundi tulee sormista....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Point
16.06.2008 13:03:54
Terve !

Mulla on ongelma tuossa Cubasessa sellanen että ezdrummerin kompit yms saan toimiin ja liitettyä ne sinne drag and drop jutul mutta sitten kun pistän play cubasesta niin ei tuu ääntä. Kyllä ezdrummeris ääni tulee mutta ei cubase sitä ääntä laita tulee vaikka siinä volumessa näkee että jotain sieltä tulee eikä ole mutella tai solo jne..

Vinkkejä ?

Anteeksi vaan, mutta en ihan ymmärtänyt, tyhmä kun olen.
Cubase että kompit saa dropdrag jutul ääni tule eimitä tehä?
Ezdrummerin kompit toimii ja saat liitettyä ne Cubaseen? Kun painat play-nappia, niin ei kuulu mitään, jos oikein oivalsin. Onko kaikki toiminut ennen ihan niinkuin pitää, vai oletko muutellut jotain asetuksia?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)