Aihe: Ibanez S-Prestige vs. JS1200CA
1
fourthnailer
04.07.2008 12:14:11
Terve kitaristit.

Olen hommaamassa hyvää kitaraa Ibanezilta.
Molemmat kitarat näyttävät mielestäni hyvältä..

Onko kenelläkään pidempää kokemusta jommasta kummasta soittimesta?

Ja sitten niitä mielipiteitä..
StoRBa
04.07.2008 13:55:07

Terve kitaristit.

Olen hommaamassa hyvää kitaraa Ibanezilta.
Molemmat kitarat näyttävät mielestäni hyvältä..

Onko kenelläkään pidempää kokemusta jommasta kummasta soittimesta?

Ja sitten niitä mielipiteitä..

Tuo JS on ainakin ihan helmikeppi. Loistava tatsi ja hyvät mikitkin, joissa monipuoliset soundimahdollisuudet. Eipä nuo Prestigetkään mitenkään huonoja ole, joten kaipa se on loppupeleissä siitä kiinni mikä tuntuu omalta. Ei noista kumpikaan huono ole.
Kuuntele kun soitan!
Sam Hotman
04.07.2008 13:57:47
Kaulojen paksuuksissa on eroja. Kannattaa kokeilla kumpi tuntuu paremmalta. JS omaa paremmat mikit, mutta voihan ne toki vaihtaa tuohon S:ään.
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
ReBeat
04.07.2008 14:15:05

JS1000:sta on kokemusta ja se on oikein vaivaton instrumentti käyttää. Runko on äärimmäisen ergonominen mahaa tai jalkaa vasten. Kaulan profiilit on pitkälti makuasioita, mutta omaan kouraani tuo on tuntunut sopivan stratomaiselta. Ei liian tikku mutta ei paksukaan. Kaulan takapuolella oleva "compound" muoto on aivan loistava. Puolituksien ja high passin kanssa saa vakiomikeilläkin oikein kivoja puhtaita soundeja ja Fredillä säröjen kanssa jos alkaa seurassa sooloilemaan niin pitää vähän harkita mitä soittaa, koska se soundi puskee aina kyllä läpi.

Mulla onkin näköjään myynnissä tuollainen, tallana vielä vanha kunnon Lo-Pro Edge. Kysy lisää ja osta pois.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)