Patrucci 13.07.2008 09:34:55 | |
---|
Olis tarkoitus parannella pedaalilautaa ja ajattelin kiinnittää spedut kiinni velcrolla. Saiskohan velcroa jostain arkkeina, joista sitten sais tarraa koko laudan alueelle? Siihen sitten olisi kätevä sijoitella speduja minne vain. |
Klapp 13.07.2008 13:19:33 | |
---|
En ol arkkimalliin törmännyt, mutta kuvauksesi perusteella homma toimii ainakin minulla ihan "standardisoimalla" niin alustan kuin lelutkin: sopivin, muutaman sentin vertikaalivälein vedät sitä nauhaa laudan päästä päähän ja polkimiin mälläät keskenään samantapaisia ja tarpeeks suuria palasia v:tä. Toimii hyvin ihan sillä perusbiltematavaralla. Kun pähkää ja suunnittelee etukäteen, saa äkkiä systeemin, jossa polkimet voi asettaa juuri haluamaansa asentoon vaikka nurinperin ja variaatioiden määrä on loputon. "And if you say that you can tell a bigger tale, I swear to God you'd have to tell a lie" -Tom Waits. |
kuolio 13.07.2008 14:37:32 | |
---|
Itse ratkaisin tuon laittamalla karvamattoa laudan pohjaan. Otin vain pätkän velcroa taskuun ja testailin rautakaupan karvamattojen tarttuvuuden. Toimii kerrassaan loistavasti. Ach! Ne saivat minut! |
Kivijalka 13.07.2008 17:16:02 | |
---|
Itse ratkaisin tuon laittamalla karvamattoa laudan pohjaan. Otin vain pätkän velcroa taskuun ja testailin rautakaupan karvamattojen tarttuvuuden. Toimii kerrassaan loistavasti. Näin myös täällä, oikein toimiva ratkaisu. Kannattaa tarkistaa että se karvamaton takapuoli on tasainen jotta pysyy sitten kunnolla kiinni siinä mihin se nyt kiinnitetäänkään. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
Andy J. 13.07.2008 21:31:47 | |
---|
|
Patrucci 14.07.2008 11:23:26 | |
---|
Kiitokset vinkeistä. Ratkaisu löytyi, yllätysyllätys, Biltemasta, 6€. 90x60 -kokoinen matto. Ohuehko, hyvin samantapaista materiaalia kuin itse velcrokin. Ja liukueste pohjassa, joten liimattavissa alustaan. |
miktol 14.07.2008 13:48:21 | |
---|
Kiitokset vinkeistä. Ratkaisu löytyi, yllätysyllätys, Biltemasta, 6€. 90x60 -kokoinen matto. Ohuehko, hyvin samantapaista materiaalia kuin itse velcrokin. Ja liukueste pohjassa, joten liimattavissa alustaan. Tuommoista vaihtoehtoa olen etsiskellyt minäkin. Yritin katsella Bilteman sivuilta, mutta en pikaisella haulla löytänyt tuotetta. Osaisitko antaa vinkkiä, miltä osastolta tai millä nimellä tuota mattoa kannattaisi hakea? |
Patrucci 14.07.2008 14:19:45 | |
---|
Ostamani maton tuotenumero on 28523. |
sarkjan 14.07.2008 14:22:01 (muokattu 14.07.2008 14:23:09) | |
---|
|
humppahanuristi 14.07.2008 14:42:38 | |
---|
Olis tarkoitus parannella pedaalilautaa ja ajattelin kiinnittää spedut kiinni velcrolla. Saiskohan velcroa jostain arkkeina, joista sitten sais tarraa koko laudan alueelle? Siihen sitten olisi kätevä sijoitella speduja minne vain. Etola vai mikä lie kumicenter onkaan, niin myy sellaista 3M:n tarrateippiä. Siitä voi leikellä. Huono puoli siinä kyllä on, ei meinaa irrota. Meillä on valot kiinnittetty PA-kaappien päälle tuolla. Valotelineen pohjaan 4kpl 2x2cm paloja kyseistä teippiä ja samaten tietysti kaappien päälle ja pysyy. Kahteen mieheen on joutunut irrottamaan. Olenkin miettinyt, että milloinka lähtee kaapista tai valotelineestä pala irti. Humpasta rautalankaan... |
Patrucci 14.07.2008 14:43:16 | |
---|
Juuri tuo liukuestematto. En ole vielä "asentanut" kiinni lautaan, mutta testasin velcron pätkällä ja ihan hyvin tuntui tarraavan kiinni. |
miktol 14.07.2008 15:19:22 | |
---|
Kiitos molemmille nopeasta vastauksesta. :) |