Drummer? 11.07.2008 18:40:02 | |
---|
Eli oon tässä vaan miettiny saako tohon micro cubeen mitää efektipedaalia kiinni? näin yksinkertaisesti. |
Henkka370 11.07.2008 18:40:46 | |
---|
Kitara -> pedaalit -> micro cube menetelmällä kyllä saa. |
esprit de corps 11.07.2008 18:41:03 | |
---|
Eli oon tässä vaan miettiny saako tohon micro cubeen mitää efektipedaalia kiinni? näin yksinkertaisesti. Kitara-piuha-pedaali-piuha-vahvistin. Ei se sen vaikeempaa ole. |
Drummer? 12.07.2008 11:42:59 (muokattu 12.07.2008 11:44:39) | |
---|
joo selevä, kiitoksia. E: tai siis lähinnä sitä miettiny että onko siinä vahvarissa mitää in puttia efektipedaaleille ko siellä takana on joku ''Aux in'' ja sitte on kuulokkeille toinen in put nii laitetaanko efektit siihe aux in:iin? |
Sik 12.07.2008 12:06:02 | |
---|
joo selevä, kiitoksia. E: tai siis lähinnä sitä miettiny että onko siinä vahvarissa mitää in puttia efektipedaaleille ko siellä takana on joku ''Aux in'' ja sitte on kuulokkeille toinen in put nii laitetaanko efektit siihe aux in:iin? Perus pedaalit kannattanee laittaa siihen normaaliin inputiin. Aikanaan koitettiin saada microcubesta jotain irti Black Boxilla ja se oli kerta kaikkiaan surkeaa, ihan sama, mihin reikään tökkäsi piuhan. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
Drummer? 13.07.2008 15:01:43 | |
---|
Joo, no eipä nuin pienestä vahvarista kannata ihmeitä odottaakkaan. Eiku olen vaan miettiny että jos esim jonku säröpedaalin mahdollisesti ostais tässä joskus. |
ravensoul 13.07.2008 16:35:06 | |
---|
Joo, no eipä nuin pienestä vahvarista kannata ihmeitä odottaakkaan. Eiku olen vaan miettiny että jos esim jonku säröpedaalin mahdollisesti ostais tässä joskus. Säröpedaalit laitetaan yleensäkin aina eteen, kitaran ja vahvarin väliin. Efektiloopissa, vaikka sellainen löytyiskin, vaikutus ei ole useinmiten toivottava. |
Drummer? 13.07.2008 22:17:40 | |
---|
Selvä peli, kiitoksia tästä tiedosta. |
kloppis 13.07.2008 23:42:21 | |
---|
|
kid ego 13.07.2008 23:46:44 | |
---|
joo selevä, kiitoksia. E: tai siis lähinnä sitä miettiny että onko siinä vahvarissa mitää in puttia efektipedaaleille ko siellä takana on joku ''Aux in'' ja sitte on kuulokkeille toinen in put nii laitetaanko efektit siihe aux in:iin? En ole kokeillut, mutta luulisin että siihen Aux In -hässäkkään voisi liittää esim. mp3-soittimen ja jamitella mukana. |
TvA 14.07.2008 00:36:09 | |
---|
En ole kokeillut, mutta luulisin että siihen Aux In -hässäkkään voisi liittää esim. mp3-soittimen ja jamitella mukana. Juurikin näin: liitän tuohon liittimeen yleensä läppärin kuulokelähdön kun opettelen luurit korvissa uusia kappaleita. Helppoa ja harjoittelun voi siirtää vaikkapa tänne pienellä roudaamisella: www.saunalahti.fi/gunner/pics-inst/terrace-2.jpg ...menee tosin helposti kaljottelun puolelle... Lindström Overdrive - Tarpeettoman kovaäänistä nuorisomusiikkia 60 ja 70-luvuilta |