haggi goira 16.07.2008 14:40:47 | |
---|
eli millä nyö entiset hylsyt saahaa tuolt pois missä on ne tukipaalut mist säädetää korkeus? |
Werde 16.07.2008 15:34:09 | |
---|
eli millä nyö entiset hylsyt saahaa tuolt pois missä on ne tukipaalut mist säädetää korkeus? Laitat sen tapin siihen kiinni ja nyppäät siitä. Dead men tell no tales. |
Point 16.07.2008 18:49:08 | |
---|
Mielestäni tällaiset kysymykset voisi laittaa tuonne Jelppikerhoon tai vai mihin se oli. |
haggi goira 16.07.2008 19:34:12 | |
---|
Mielestäni tällaiset kysymykset voisi laittaa tuonne Jelppikerhoon tai vai mihin se oli. juu sorry, ei älynny ku oli hätä, nyt on ofr:ä kiinni ja mie oon onnelline:) |
pekurides 16.07.2008 19:44:43 | |
---|
Mielestäni tällaiset kysymykset voisi laittaa tuonne Jelppikerhoon tai vai mihin se oli. Mun mielestä taas tämä on juuri oikeassa paikassa... tulee edes mielenkiinnosta katsottua. Jelppikerhossa kun taas kysymykset luokkaa miten saan metallica saundit microcubesta niin ei paljoa tule siellä vierailtua..... ehkäpä tuollaiset vastauksetkin kun joku hakee hädissään apua niin kuuluisivat sinne jelppikerhon puolelle ! Tunteella päin vittua.
http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=775434 |
Point 16.07.2008 20:29:54 | |
---|
Mun mielestä taas tämä on juuri oikeassa paikassa... tulee edes mielenkiinnosta katsottua. Jelppikerhossa kun taas kysymykset luokkaa miten saan metallica saundit microcubesta niin ei paljoa tule siellä vierailtua..... ehkäpä tuollaiset vastauksetkin kun joku hakee hädissään apua niin kuuluisivat sinne jelppikerhon puolelle ! No ehkä näin. Mikä minä olen kertomaan mikä minnekkin laitetaan. Pääasia, että aloittaja sai OFR:än paikoilleen ja on tyytyväinen. |