villebc 14.07.2008 20:55:01 | |
---|
huomasin tänään reenikämpillä että vahvistin (engl powerball) päästää läpi singaalin, vaikka on stand by-asennossa eli "lämpiämässä". soitto kuuluu kaiuttimesta, tosin erittäin pienellä.. onko kenelläkään tietoa ko. asiasta? voiko esim. rikkinäiset putket aikaansaada tämän? |
julkka 14.07.2008 21:20:18 | |
---|
Mullakin päästää vähän aikaa jos pistää stand by asentoon powerilta |
HeavyMachinery 14.07.2008 22:41:33 | |
---|
huomasin tänään reenikämpillä että vahvistin (engl powerball) päästää läpi singaalin, vaikka on stand by-asennossa eli "lämpiämässä". soitto kuuluu kaiuttimesta, tosin erittäin pienellä.. onko kenelläkään tietoa ko. asiasta? voiko esim. rikkinäiset putket aikaansaada tämän? ENGLit tekee noin. Mulla Screamer teki niin ja kaverin thunder tekee samoin. InVader ei kyllä päästä pihaustakaan ennen kuin stand on byebye Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Metal_Late 15.07.2008 11:41:36 | |
---|
Mullakin on yhdessä trankussa sama =D päästää äänet läpi vaikka volat nollassa |
Lilli 15.07.2008 12:32:44 (muokattu 15.07.2008 13:08:37) | |
---|
Mullakin on yhdessä trankussa sama =D päästää äänet läpi vaikka volat nollassa Eikös trankut ja Englit olekin aika lähellä toisiaan noin niinku soundillisesti..? Edit ;-) "Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannusaamuna 2000 |
Antti1 15.07.2008 12:37:38 | |
---|
Eikös trankut ja Englit olekin aika lähellä toisiaan noin niinku soundillisesti..? On on ja soundihan senkin ratkaisee, että tuleeko ääntä läpi stand by:lla? Varsinkin trankuissa, kun niissä ei edes moista ominaisuutta ole. "If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing." |
Skebaristi 15.07.2008 12:50:40 | |
---|
ENGLit tekee noin. Mulla Screamer teki niin ja kaverin thunder tekee samoin. InVader ei kyllä päästä pihaustakaan ennen kuin stand on byebye Powerballissa myös sama ominaisuus. Ääni tulee kyllä todella hiljaa(ei kiinnitä huomiota, jos ei tarkasti kuuntele). Ei ole mitään haittaa koskaan ollut. Möö |
sonata 15.07.2008 14:47:22 | |
---|
Kaksi eri fireballia omistanut ja juuri saman asian olen huomannut näillä mennään eikä muutu |
H.Corruption 16.07.2008 01:02:18 | |
---|
Engl käyttää stand by-kytkentää, jossa pääteputkien katodit kytketään maihin kytkimellä. Tällöin etuvahvistin on täysin jännitteellinen ja sitä voi käyttää etusena vaikka fx-sendin kautta. Pääteputket vuotavat hieman ja tällöin siirtävät etusen äänen päätemuuntajan kautta kaiuttimeen. Ei syytä huoleen. |