Aihe: Boss GT-3 ja Hughes Kettner Edition Blue 30R apuja
1
tommium
19.04.2008 14:13:02
Tuli hommattua tuo Boss GT-3 entisen Zoom GFX707 efektin tilalle mutta nyt tuntuu että joku vaihtoi vahvistimesta salaa elementin, koska soundi tuntuu aika ohuelta ja tunkkaiselta vaikka miten tuon Bossin tuohon kytkisi tai säätäisi. Zoomin kanssa soundasi paljon paremmalta. Pocked Podin kanssa oli vähän sama ongelma että soundit ei olleet kummoiset.

Kettnerissä ei ole mitään efektejä itsessään, vain Input kitaralle ja takaa löytyy CD-In ja vielä erikseen Line-in ja Line-out liitännät. Olisko jollakin vinkkejä mistä kiikastaa vai olenko vain niin tumpelo ja en osaa säätää yhdistelmää kohdilleen.

Auttaisiko vahvistimen vaihto ja olisiko jollain ehdottaa toimivaa yhdistelmää? Pitäisikö olla 12" elementillä ja sellainen jossa on efektilooppi liitännät. Kiitos avusta jo etukäteen.
M1kko
19.04.2008 16:55:54 (muokattu 19.04.2008 16:56:14)
Onko GT-3:sen ulostuloasetukset oikein? Voit EQa koittaa kanssa säätää. Itellä tuo GT-3, silloin harvoin kun sitä käytän, toimii ihan mallikkaasti ja soundit iha ok tasoa esim. Classic 30sen kanssa.
"Play Blues, start living" http://www.sloganizer.net/en/
tommium
19.04.2008 23:19:09
Nyt kun tutkin Hughes Kettnerin sivuja niin niiden mukaan tuossa 30R mallissa on efektiluuppi eli tuotetiedoissa mainitaan effects loop serial mutta manuaalissa taas mainitaan että se on vain isommassa 60R mallissa. Kyseinen liitäntä eli Line In ja Line Out tosiaan tuolta mun 30R vahvistimenkin takaa löytyy. Täytyy huomenna testata tuota paremmalla ajalla ja katsoa miten vaikuttaa soundiin.
Gib_ber
23.07.2008 14:49:05

Itse melkein samanmoisen setin omaavana, vaikkakin vahvari on 60R ja Bossi GT-6, niin tärkein ja helpoin apu oli vain yksinkertaisesti laittaa Bossista ulostulos volyymia ja patchin volyymia vaan reippaasti lisää, niin johan alkoi soundi parantumaan. Luonnollisesti kannattaa combosta säätää basso taajuuksia ehkä hieman ylöspäin, niin tämä parantaa soundia jonkin verran vielä, itse käytän omassa kettnerissäni niin sanottua sirkkeli säätöä, eli keskiäänet poies ja ylä- ja alapää täysille.
Paskaa musiikkia, alusta loppun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)