jklinga 24.07.2008 22:03:08 | |
---|
eli oon kattellu kauaa tommosta mut en oo kauhee hevari, soitan rockia, 80s heavyy, sit vähä erinäköstä.. mut mihi tolla pystyy ja mitä sillä ei voi soittaa? special X on se mikä noista mockingbirdeistä mua eniten kiinnostaa.. ja eikai oo turhan kallis ekaks sähkökitaraks? oon soittanu akustista ja oon aika varma ettei tuu innostus lopahtaa yhtäkkiä.. kuinka iso ero tommosella "heavykitaralla" on semmosee iha perus sähkökitaraa? |
Painajaismainen 24.07.2008 22:05:27 | |
---|
Aika väsynyttä... "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Sik 24.07.2008 22:13:37 | |
---|
en oo kauhee hevari, soitan rockia, 80s heavyy, sit vähä erinäköstä.. mut mihi tolla pystyy ja mitä sillä ei voi soittaa? Enempiä miettimättä, anna palaa vaan... "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
Antti1 24.07.2008 22:19:58 | |
---|
Kyllä sillä voi soittaa vaikka reggaeta, jos siltä tuntuu. Venäläinen kansanmusiikkikin hoituu, jos osaat vaan sellaista soittaa. Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
alphamale 24.07.2008 22:28:30 | |
---|
Kyllä noilla Mockingbirdeillä ja Bicheillä on alun alkaenkin kaikenlaista soiteltu. Toi Special X ois kyllä soiva peli ensikepiks ja varmasti riittää pitkään. Noista Rockfieldin mikeistä en kyllä tiedä mitään mutta muuten on kyllä paperilla ihan hyvän olonen peli. Omassa on myös toi kaks vola - kaks tone setup ja toimii kivasti, enpä mä niitä perinteisiä aktiivikontrolleja ois osannu arvostaakaan... Wikipediassa oli listaa ko. kepin soittajista, kyllä sieltä jos jonkinmoista soittajaa löytyy :) http://en.wikipedia.org/wiki/BC_Rich_MockingbirdLahtelaista, totta kai |
jklinga 24.07.2008 22:48:55 | |
---|
kiitti vastauksista :) ostan varmaanki semmosen sitte.. |