Traktor X 29.07.2008 22:10:41 (muokattu 29.07.2008 22:12:57) | |
---|
Muutamaan vuoteen ei ole tullut seurailtua kitarakamojen hintoja, ja mietinkin että mitä kehtaisi pyytää erittäin vähän käytetyistä ENGLin kamoista. Soittoharrastus jäi vähän taka-alalle jokunen vuosi sitten, ja siitä jäi yli tilaa viemään: ENGL E650 R. Blackmore signature 100 nuppi E412 SS skobe ja Z 5 footswitchi. Nyt olisi tarkoitus vaihtaa nuo johonkin pienempään monipuoliseen vahvariin, eli enemmän markkinoita seuranneilta olisi kiva kuulla hintakehityksistä. thomannia nopeasti vilkaisten hinnat näyttää olevan ~80% siitä mitä itse makselin aikoinaan. Englin luulisi menevän suhteellisen iisisti kaupaksi sillä en ainakaan itse ole nähnyt montaa myynnissä. Itse en ole vaan oikein koskaan kitarakamoja myynyt joten näin muutaman vuoden päästä olen vielä enempi pihalla käytettyjen vahvistimien hinnoista kuin joskus 5v sitte. Kiitokset etukäteen vastauksista. |
Mr. Speed 29.07.2008 22:20:15 | |
---|
Muutamaan vuoteen ei ole tullut seurailtua kitarakamojen hintoja, ja mietinkin että mitä kehtaisi pyytää erittäin vähän käytetyistä ENGLin kamoista. Soittoharrastus jäi vähän taka-alalle jokunen vuosi sitten, ja siitä jäi yli tilaa viemään: ENGL E650 R. Blackmore signature 100 nuppi E412 SS skobe ja Z 5 footswitchi. Nyt olisi tarkoitus vaihtaa nuo johonkin pienempään monipuoliseen vahvariin, eli enemmän markkinoita seuranneilta olisi kiva kuulla hintakehityksistä. thomannia nopeasti vilkaisten hinnat näyttää olevan ~80% siitä mitä itse makselin aikoinaan. Englin luulisi menevän suhteellisen iisisti kaupaksi sillä en ainakaan itse ole nähnyt montaa myynnissä. Itse en ole vaan oikein koskaan kitarakamoja myynyt joten näin muutaman vuoden päästä olen vielä enempi pihalla käytettyjen vahvistimien hinnoista kuin joskus 5v sitte. Kiitokset etukäteen vastauksista. Joo, elikkä, ENGL:it tuntuvat säilyttävän arvonsa hyvin, sillä ne eivät ole niitä yleisimpiä vahvareita. Thomannin hintoihin on tyhmää kuitenkin verrata, sillä nykyään saa jo Suomesta huomattavasti halvemmalla, pienellä vaivalla. Musta lähinnä kannattaa katsoa yleistä pyyntihintaa. Jos on kiire myydä, laittaa alemmas, jos ei ole, niin siihen samoihin tai vähän yli. Hyviä pyyntejä voisi olla Blackmore + Z-5 yhdistelmälle jotain tonnia, tai siitä vähän alaspäin. Kaapille en kehtaa hintaa ehdottaa, sillä olisin kiinnostunut siitä ;) No laitetaan nyt, että 450 eurosta alaspäin, kun Suomessa on listahinta 645e. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
kimurantti1 29.07.2008 22:39:29 | |
---|
Joo, elikkä, ENGL:it tuntuvat säilyttävän arvonsa hyvin, sillä ne eivät ole niitä yleisimpiä vahvareita. Häh? Laitapa torin hakuun hakusanaksi Engl.. ;-) |
Ben_D 29.07.2008 23:00:34 | |
---|
Häh? Laitapa torin hakuun hakusanaksi Engl.. ;-) Jokatoisella on Fireball tai Powerball... http://www.myspace.com/evincemetal |
kimurantti1 29.07.2008 23:04:37 | |
---|
Jokatoisella on Fireball tai Powerball... Jep. Thunderia ja Screameria näkyisi myös aika reippaasti liikkuvan torilla, kuten myös sitä Englin budjettietusta. Eikä se Blackmorekaan mikään harvinainen näky torilla ole. |
Antti1 29.07.2008 23:13:53 | |
---|
Ja onpahan siellä lähes kokoajan joku Fireball myynnissä myös. Vähintään kerran kuukaudessa myös Powerball ja sillointällöin Savagekin. Kesän aikana noita viimeisimpiäkin kiertäny 3kpl, siis ne mitkä mä olen nähnyt. Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
Ben_D 29.07.2008 23:16:30 | |
---|
Ja onpahan siellä lähes kokoajan joku Fireball myynnissä myös. Vähintään kerran kuukaudessa myös Powerball ja sillointällöin Savagekin. Kesän aikana noita viimeisimpiäkin kiertäny 3kpl, siis ne mitkä mä olen nähnyt. Olipa siellä kerran jo Invaderkin....tosin Invader ja Savage ovat aikas harvinaisia näkyjä. Nyt on sattunut oleen 2 Savagee lyhyen ajan sisään. http://www.myspace.com/evincemetal |
Antti1 29.07.2008 23:18:50 | |
---|
Mun vanhaa Screameria ei oo vielä tullu vastaan, missä lienee? Jos joku tunnistaa etuverkon takaa löytyvän punaisen köynnösmaalauksen nupistaan, niin hihkasee nyt. :) Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
jussimus 29.07.2008 23:23:49 | |
---|
Eipä oo mikään ihme että torilla pyörii Engliä, on ne sen verran sysipaskoja vahvareita. Onneks en oo ite missään vaiheessa haksahtanut ostamaan sellasta, huh! Nim. Marsall rulz! |
Ben_D 29.07.2008 23:24:41 (muokattu 29.07.2008 23:24:49) | |
---|
Eipä oo mikään ihme että torilla pyörii Engliä, on ne sen verran sysipaskoja vahvareita. Onneks en oo ite missään vaiheessa haksahtanut ostamaan sellasta, huh! Nim. Marsall rulz! Onneksi Marshalleita ei juurikaan pyöri käytettyjen markkinoilla...heh. http://www.myspace.com/evincemetal |
Antti1 29.07.2008 23:27:11 (muokattu 29.07.2008 23:27:25) | |
---|
Onneksi Marshalleita ei juurikaan pyöri käytettyjen markkinoilla...heh. Onneksi jussimus soittelee Thunderilla. :) EDIT: Pieni j... Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
jussimus 29.07.2008 23:31:31 | |
---|
Onneksi jussimus soittelee Thunderilla. :) Kah, jäin kiinni. Hehjuum rölömskis. |
Ben_D 29.07.2008 23:42:46 | |
---|
Kah, jäin kiinni. Hehjuum rölömskis. Menin lankaan....stupid muthafucka. http://www.myspace.com/evincemetal |
Mr. Speed 30.07.2008 08:11:55 | |
---|
Häh? Laitapa torin hakuun hakusanaksi Engl.. ;-) Nojoo.. Screameria ja Thunderia on myynnissä torilla kyllä käytännössä koko ajan ja paljon. Fireballia on myös alkanut mielestäni viime aikoina ilmestymään torille enempi, tai olen vain sokea. Powerballia oli jossain vaiheessa 2 myynnissä, molemmat menivät, ja nyt on taas pienen tauon jälkeen yksi. Savagea, Invaderia ja muita mielestäni on todella harvoin tarjolla ihan yksittäisiä. Tai no.. Onhan tänäkin kesänä ollut 3 kpl Savageja, mutta keskiarvo kesältä, n. kerran kuussa ei musta ole paljon. Invaderia itse en ole varmaan ikinä nähnyt. Blackmorea on mielestäni noin yleisesti yhtä usein myynnissä kuin Powerballia, noin yleisesti. Ei noita kalliimpia malleja ole mitenkään kauhiasti kerralla myynnissä. Onhan niitä oikeastaan aika paljon, mutta lähinnä tota alle tonnin osastoa. Onhan Mesan Rectoja nyt ollut viime aikoina paljon jaossa. Sitä olen ihmetellyt, että mihin kaikki ENGL:in 412 kaapit ovat kadonneet? Joku aika niitä oli rutkasti torilla, nyt ei yhtään. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
kimurantti1 30.07.2008 12:05:25 | |
---|
Se kerran kuussa on jo aika paljon täällä Suomen mittakaavassa. Ei suurinta osaa vahvistimista niin usein tule käytettynä myyntiin. |
HeavyMachinery 31.07.2008 11:04:42 (muokattu 31.07.2008 11:09:43) | |
---|
Mun vanhaa Screameria ei oo vielä tullu vastaan, missä lienee? Jos joku tunnistaa etuverkon takaa löytyvän punaisen köynnösmaalauksen nupistaan, niin hihkasee nyt. :) Sun Screamerisi on oulussa nimimerkkiä en muista kenelle sen lähetin :D Köynös teki siitä hienon, mun piti laittaa siinne siniset/punaiset ledit että se olisi samalla ilmaissut kanavan vaihdoksen.... jäi tekemättä :D Englejä pyörii paljon torilla mutta invadereitä ei taida olla edes hyvin montaa suomessa, minun lisäksi Wilhelmuksella on 1. Torilla olleet InVaderit on olleet niin 150 malleja omani on se 100, Kikijo ja nacher on taineet olla ainoat jotka on raskineet omistaan luopua :D Edit: tosiaan onhan Costellolla sellainen 100:n ja Granfeltilla 150:n.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Ben_D 31.07.2008 12:48:42 | |
---|
Sun Screamerisi on oulussa nimimerkkiä en muista kenelle sen lähetin :D Köynös teki siitä hienon, mun piti laittaa siinne siniset/punaiset ledit että se olisi samalla ilmaissut kanavan vaihdoksen.... jäi tekemättä :D Englejä pyörii paljon torilla mutta invadereitä ei taida olla edes hyvin montaa suomessa, minun lisäksi Wilhelmuksella on 1. Torilla olleet InVaderit on olleet niin 150 malleja omani on se 100, Kikijo ja nacher on taineet olla ainoat jotka on raskineet omistaan luopua :D Edit: tosiaan onhan Costellolla sellainen 100:n ja Granfeltilla 150:n.... Lienee aika luonnollista, että Invadereja ei pyöri vielä, koska kyseessä suht uusi vehes ja hintaluokkakin aika korkea. Special Editionia ei ole tainnut olla torilla ainuttakaan...jollain täällä sellanenkin on...jpentti taitaa olla nimimerkki. Muistan ajan kun etsin ensimmäistä Savageani 3-4 vuotta sitten. About vuoden verran koitin torilta löytää, mutta eipä ollut ainuttakaan. Nyt on Savageja sitten jostain syystä putkahdellut torille lyhyen ajan sisään 2-3 kappaletta.....mm. mun vanhan Savage on torilla myytävänä. http://www.myspace.com/evincemetal |
washburn 31.07.2008 13:31:56 | |
---|
Itse maksoin vuoden ikäisestä Blackmore nupista ja Z5:sta yhteensä 850,- lahjattomat harjoittelee |
Pallo-Kala 31.07.2008 13:36:13 | |
---|
Itse maksoin vuoden ikäisestä Blackmore nupista ja Z5:sta yhteensä 850,- Mistä sait noin halvalla? You'r all gay! |
Mr. Speed 31.07.2008 13:36:37 | |
---|
Itse maksoin vuoden ikäisestä Blackmore nupista ja Z5:sta yhteensä 850,- Suhteellisen halvalla oot saanu siihen nähden mitä noista yleensä pyydetään. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |