juhis93 28.07.2008 17:13:02 | |
---|
|
nannne 28.07.2008 17:28:01 | |
---|
|
Michi 28.07.2008 18:49:54 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/gibson_les_paul_studio_99_wr.htm onko kenelläkään tiatoa siitä onko tänä kitara hyvä? Höh. Soittelin vuosituhannen vaihteessa nelisen vuotta bändissä, jossa toisella kitaristilla oli päätyökalunaan melko lailla identtinen LP Studio kuin linkissä. Tuli koeajettua kunnolla, muutama nauhoitus hoidettua ja parit keikatkin kun omasta Tokai Love Rockista katkesi kieli tms. fiksua. Gibson oli ihan ok, hyvä soundi, kiva soittaa, näytti hyvältä. Kaulaprofiili ehkä vähän liian halko mun makuun. Toisaalta todennäköisesti olisin oppinut siitäkin pitämään, mikäli olisi oma ollut. Itse asiassa en tiedä mitä tällä yritän sanoa. Kyl tuo varmasti on hyvä kitara, siinä ei mitään. -Up The Irons!- |
Izer 28.07.2008 19:07:20 | |
---|
Tuli koeajettua kunnolla, muutama nauhoitus hoidettua ja parit keikatkin kun omasta Tokai Love Rockista katkesi kieli tms. fiksua. Gibson oli ihan ok, hyvä soundi, kiva soittaa, näytti hyvältä. Kaulaprofiili ehkä vähän liian halko mun makuun. Toisaalta todennäköisesti olisin oppinut siitäkin pitämään, mikäli olisi oma ollut. Komppaan, kakkoslespana minulla tuollainen studio. Ei niin hieno kuin vaikkapa stankut, mutta ihan nätti, soundi on ihan rouhea, kun mikit ovat vähän erilaiset kuin vaikkapa tuossa standardissa. Kaula suht paksu, kannattaa kokeilla jos ei ole muuten tuttu. Nauhojen hionta voi odottaa oven takana, ovat ilmeisesti nuo Gibsonit usein tehtaan jäljiltä pientä trimmiä vailla vaikka laatu onkin kuulemma parantunut viime aikoina sen suhteen. Ei muuta valittamista. Ridin' with the wind! |
sagge 28.07.2008 19:20:44 | |
---|
Paksu kaula. Itelle jäi tuntuma ettei oikee oo viimeistelyy iha kunnol tehty... Varmaan saa parempia yksilöitä mitä oon ite testannu. |
Numb 28.07.2008 22:13:46 | |
---|
Epäilen, siis saatan olla |
Icy-Sun 28.07.2008 22:22:12 (muokattu 28.07.2008 22:28:19) | |
---|
Itse hankin LP studion tuossa vähän vajaa kuukausi sitten tällä nätimmällä viimeistelyllä. Liikkeessä oli pari yksilöä, joista ensimmäinen, jota soitin oli "ihan ok", mutta kaulamikki oli mykkä, joten pyysin uuden. Aikani rämpyteltyäni siinä huomasin, että kohdalle sattui paremmin viimeistelty ja muutenkin mukavamman tuntoinen yksilö. Eli kaupat siitä sitten tehtiin ja tuli huomattua, että on niissä yksilöllisiä eroja. Ja maksoin omastani 990e, että kannattaa ostaa Suomesta varman päälle, kun hinta on SAMA. Vaihtoehtona oli myös Japanin Tokaita ja G:n SG:tä, mutta tällä kertaa kävi näin. Ei toistaiseksi ole vielä kaduttanut, mutta on niitä tyytymättömiäkin studion omistajia. On tässä nyt vähän uutuuden viehätystä. E: Paksu kaula Minun suuriin kouriin sopiva ;) There ain't noway out tonight |
lehtiju2 28.07.2008 22:52:41 (muokattu 28.07.2008 22:59:22) | |
---|
Omani ostin kevättalvella Tampereen DLX:stä hintaan 999. Eipä ole oikein muuta valittamista kuin nitrolakan tahmeus, joka tosin viime aikoina on ollut vähenemään päin, lisäksi lakka haisee hel**tin hyvältä. Kaula on todella ok, setup oli tehtaan jäljiltä täysin kuosissa (!). Nauhat hiottu sofistikoidusti reinoistaan, tuntuvat käteen kuin impyen poski aamu-usvaisella kedolla. Paljon kauniimpi kuin kuvissa ja ulkonäköä voi parantaa (tai huonontaa - makukysymys) pitämällä kitaraa auringossa. Mikit saavat minut täysin tyydyttymään. Kaunis, hieno peli ja soi hyvin! Kaveri tosin huomasi pientä aaltoilua lakkaviimeistelyssä kaulan ja otelaudan liitoskohdassa. Minen olisi huomannut enkä huomaa soittaessani nytkään. Hinta-/laatusuhde 10+. t. Juha 46-v. |
tala 28.07.2008 23:55:44 | |
---|
Aikoinaanhan tämä arvosteltiin täysveriseksi Les Pauliksi ilman reunalistoja yms. hienouksia. Itseltä löytyy tuollainen, ollut yli 10 vuotta, ei valittamista, hieno soitin. |
Ziggy Bubba 29.07.2008 00:46:37 | |
---|
Aikoinaanhan tämä arvosteltiin täysveriseksi Les Pauliksi ilman reunalistoja yms. hienouksia. Kyllä ne taitaa samat "mitat" täyttyä yhä. |
joukov 29.07.2008 10:29:16 | |
---|
Eikös Thomann juuri myynyt näitä ison erän hintaan 666 euroa? KISS - World Tour 2009 |
duc 29.07.2008 10:31:16 (muokattu 29.07.2008 10:31:30) | |
---|
Eikös Thomann juuri myynyt näitä ison erän hintaan 666 euroa? Ei ole samaa mallia, se halvempi oli kokonaan mahonkia. Eikä myöskään ollut kullitettua niinku tää. |