lavaamo 24.07.2008 10:45:26 | |
---|
Olen nyt käyttänyt gt-8 puolivuotta Valveking 212 rinnalla, aluksi käytin 4 piuhan systeemiä mutta vaikean säädettävyyen vuoksi siirryin käyttäämään gt-8 etuasteena ja valvekingiä päätteenä. Ongelmana on kuitenkin edelleen että en saa mokää tarpeeksi ulos valvekingistä, (ilman gt-8 ei tätä ongelmaa ole vaan vola n. klo 10-11 riittää varmasti) Gt-8:sta olen säätänyt patch volumea, takana olevaa volumea, vahvistin mallinnoksen volumea, tuloksena ainoastaan hirveä kierto. Sisään meno volume taitaa olla tälllähetkellä n. -10 mutta kiertoa on silti heti kun lopettaa soittamisen. Mikähän tähän auttaisi? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Werihukka 24.07.2008 11:58:35 | |
---|
Miten se on kytketty? GT8:n outputista Valvekingin loopin returniin? Kyllä pitäisi noin ainakin volumea löytyä. Sillä takana olevalla namiskalla sitä volumea säädetään... ne patch volumet yms. on lähinnä vaan sen takia, että ne patchien väliset volumet pysyy suht samanlaisena. |
lavaamo 24.07.2008 12:10:49 | |
---|
Joo, tällä hetkellä GT:n outputista valvekingion returniin. Kyllä nuo patchvolumet yms vaikuttaa aikapaljon, jos ne ovat pienellä ei siitä "takapotikasta" saa juurikaan tehoja ulos, lisäksi 4 kaapelin systeemillä kytkettynä vetaa vahvistimen omat cliinit todella ruvelle jos "takapotikasta" laittaa lisää löylyä. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
MOT 24.07.2008 12:41:18 | |
---|
Joo, tällä hetkellä GT:n outputista valvekingion returniin. Kyllä nuo patchvolumet yms vaikuttaa aikapaljon, jos ne ovat pienellä ei siitä "takapotikasta" saa juurikaan tehoja ulos, lisäksi 4 kaapelin systeemillä kytkettynä vetaa vahvistimen omat cliinit todella ruvelle jos "takapotikasta" laittaa lisää löylyä. Oletko laittanut Ouput Select napin takaa valinnaksi Line/Phones tai Combo Return? Muuten GT syöttää Velvekingin returniin kitaramikin tasoista signaalia, kun sinne pitäisi mennä linjatasoista signaalia. 4-piuhan systeemissä GT:hen tulee sisään linjatasoinen signaali, joten ulostulo on myös linjatasoista. |
Werihukka 24.07.2008 12:42:33 | |
---|
Kokeiles ottaa kaikki efektit pois ja löytyykö volaa sen jälkeen? Jos ei, niin sitten on vaikea enää keksiä mitään. Tuo nyt tuli ainoana enää mieleen, että joku efekti puottais volumea, tyyliin EQ tai muu, mutta sen varmasti ootkin jo kokeillu. Olikos tuo Valvekingin efektilenkki jotenkin erilainen kun muut? Muistelisin, että joku muukin oli kokeillut kytkeä siihen efektilenkkiin jotain ja ei meinannu pelittää. Tämä nyt on se vihoviimeinen vaihtoehto mikä nyt mieleen tuli. |
lavaamo 24.07.2008 15:39:14 | |
---|
Kyllä mä oon ilman efektejäkin kokeillut, enää niitä hirveästi käytä muutenkaan, voisko tuos luupissa sitten jotain olla, kun eipä tuosta valvekingistä hönkä oo kesken loppunut. Mitään muita piilotettuja volumejahan tuosse gt-8 ei ole? Niin ja kyllä se oitput select on ollut combo returnissa Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
nannne 24.07.2008 19:24:14 | |
---|
Ootko käyny kattomassa sitä volume mittaria (kolme kertaa system nappia)? Kato sieltä että onko jossakin asteessa voluumit liijan kovalla tahi liijan hiljasella. |
Fuu 25.07.2008 17:57:34 (muokattu 25.07.2008 17:59:59) | |
---|
Mulla on sama ongelma mun halvan ibanezin wattihirmun kanssa, kun Podin kytkee ibanezin efektireturniin niin volaa ei lähde kyllä lähellekkään niin paljon kuin jos ibanezia käyttäisin yksistään. Tökkää gt-8 valvekingin inputtiin ja säädä soundit siihen sopivaks? E: siis mitään ratkaisua mulla ei oo tähän, jostain syystä pääte ei vaan toimi täysillä kun käyttää erillistä etuastetta. |
Noll_a 29.07.2008 01:19:48 (muokattu 29.07.2008 01:21:15) | |
---|
Meikäläinen menee setupilla kitara -> GT-8 -> letku phones-tulosta -> Valvekingin efektiluupin returniin. Line/phones-ulostulo käytössä, output-säätö takaa ~puolessa välissä, Valvekingistä volaa vähän alle ykkösellä. Makuuhuonevolyymi. Ei taatusti lopu kesken. Rock the hell and kill 'em all.. |