juso 15.03.2008 22:46:55 | |
---|
iballa on tämä tuorein malli edge zero. edge pro koeteltu ja hyväksi kehuttu mutta entäs tämä zero? kysyn sillä olen laittamassa ibanezin kitaraa ja talloja kun löytyy monenmoista mutta tästä zerosta en oo kuullu juttuja puolesta enkä vastaan. |
Sam Hotman 15.03.2008 23:19:01 (muokattu 15.03.2008 23:19:12) | |
---|
On sen verran uusi peli, joten kovinkaan monella tuskin tuollaista on kitarassaan. Kaupassa kerran tuollaista venkuttelin, ainakin vireessä pysyi ja pehmeä liike. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
juso 15.03.2008 23:37:36 | |
---|
Lisään ketjuun vielä kokemuksia rg ja s sarjan eroista. olen testannut tuollaista rg sarjalaista ja saundi kyllä vakuutti. saundi jotenkin mukavan raikas. s sarjalaista ei mahdollisuutta testata tässä lähialueella, joten miten tuo mahonkirunko toimii ibassa. Jos saundi muuttuu tummemaksi ja ikäänkuin lämpimänväljähtyneemmäks (olipas sekin nyt kuvaus) niin ei oo sitten se jota haen. |
Jesus_Plastica 16.03.2008 10:30:22 | |
---|
Lisään ketjuun vielä kokemuksia rg ja s sarjan eroista. olen testannut tuollaista rg sarjalaista ja saundi kyllä vakuutti. saundi jotenkin mukavan raikas. s sarjalaista ei mahdollisuutta testata tässä lähialueella, joten miten tuo mahonkirunko toimii ibassa. Jos saundi muuttuu tummemaksi ja ikäänkuin lämpimänväljähtyneemmäks (olipas sekin nyt kuvaus) niin ei oo sitten se jota haen. On mahonki RG tummempi kun lehmus. Mutta S on niin ohut ja kevyt bodyltaan että se tuskin paljon tummempi on. Tosin hyvä mahonki kyllä pesee aina lehmuksen. |
Jaqqi1991 30.07.2008 21:13:08 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 136 päivää vanhaan ketjuun! Olisiko tuosta tallasta jo kokemuksia? Itse kävin tällä viikolla kokeilemassa ja mielestäni oikein mahtava systeemi. We may be humans, but we're still animals |
PappaSF 30.07.2008 21:32:07 (muokattu 30.07.2008 21:32:30) | |
---|
Onko tuossa Edge Zerossa sama ominaisuus kuin Zero Resistance (ZR) tallassa eli kun kieli poikkeaa niin silti muut kielet pitävät vireensä? |
chippendale 30.07.2008 21:46:50 | |
---|
Ibanezin sivuilla ainakin on edge-zerolla varustetuissa uusin ZPS. |