Aihe: GFS Mikrofonit
1
Mäci
06.03.2007 16:23:10
Olen Ibanjeziin uusia mikkejä hommailemassa ja nuo Guitar Fetishin mikit mietityttää.
Onko ne mistään kotoisin?Lähinnä `59 Paffeja ja Fat Paffeja harkitsen.Ovat sen verran
edukkaita,että mietityttää,josko nuo mitään parannusta toisivat..Lähinnä kaulamikin tunkkaisuuteen haen lääkettä.Onko noista kokemuksia ja/tai kyseisen firman toimituksista tänne Suomeen?
Kaukana väijyy ystäviä.
Kiinankeisari
06.03.2007 16:56:51
Olen Ibanjeziin uusia mikkejä hommailemassa ja nuo Guitar Fetishin mikit mietityttää.
Onko ne mistään kotoisin?Lähinnä `59 Paffeja ja Fat Paffeja harkitsen.Ovat sen verran
edukkaita,että mietityttää,josko nuo mitään parannusta toisivat..Lähinnä kaulamikin tunkkaisuuteen haen lääkettä.Onko noista kokemuksia ja/tai kyseisen firman toimituksista tänne Suomeen?

mulle tuli tammikuussa 3 kpl tuon firman mikkejä, 2xretrotron liverpoolit ja crunchy paf. kyllä ne ainakin mun korvaan paransi huomattavasti juurikin tuota tunkkaisuutta ja muutenkin reagointia esim. vola- ja tonepotikoihin. toimituskin onnistui jees. kysele jos jotain jäi epäselväksi.
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
arppah8
27.07.2008 17:46:38

Huom! Olet kirjoittamassa yli 508 päivää vanhaan ketjuun!

No kappas. Mutta kun muakin kiinnostavat nämä edukkaat vaihtoehdot ihan kokeilumielessä, jos tässä vielä tulee noita keppejä rakenneltua. Eikö puljun mikeistä oikeasti ole kenelläkään tämän enempää kokemusta?
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
kuolio
27.07.2008 20:09:11

Itselläni on tuolta pari P90-tyylistä kapistusta, ja niistä pidän kovasti. Yksikelainen, vähän räyhäkkäämpi telen tallamikki taas ei ole niin ihmeellinen mutta käypä peli sekin. Todella hyviä vekottimia ovat mielestäni, kun hintakaan ei päätä huimaa, ja toimitus hoituu mukavasti.
Ach! Ne saivat minut!
Dog Breath
27.07.2008 20:50:29
Sheratonissa Dreamtron 180:set, ja erittäin tyytyväinen olen niihin ollut. Kirkas ja erotteleva soundi, hintaisekseen suorastaan hämmentävän hyvä mikki.
I'm all sixes and sevens and nines
Jytäurpo
27.07.2008 22:33:07
No kappas. Mutta kun muakin kiinnostavat nämä edukkaat vaihtoehdot ihan kokeilumielessä, jos tässä vielä tulee noita keppejä rakenneltua. Eikö puljun mikeistä oikeasti ole kenelläkään tämän enempää kokemusta?

Terve! Mulla on pala-stratossani GFS:n Hendrix-setti, ääninäytettä löytyy Roots-skabasta 35. Soitettu keski-mikillä Pod-2:lla, tais olla Tweed blues mallinnus ja jonkinverran delaytä.
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
Sensonic
27.07.2008 23:16:03

GFS:n mikit on teetetty korealaisella Artec Soundilla ja valmistettu Artec Soundin tehtaalla Kiinassa. Teimme kimppatilaushuoneessa pari kuukautta sitten kimppatilauksen Artec Soundille. Meikäläisellä on vieläkin pari GCH-2 -mikkisettiä, joita en ole vielä laittanut yhteenkään kitaraan, mutta laitoin Artecin mikit lankomiehen Tele -kopioon ja soundi parani aivan huomattavasti. Itse olen viime aikoina käyttänyt lähinnä korealaisen Teslatekin Tesla -mikkejä, jotka ovat mielestäni ihan yhtä hyviä kuin normaalit yleisessä massavalmistuksessa olevat ns. boutique -mikit.

Niin, ja siitä GFS:n edullisuudesta en menisi hirveästi sanomaan, kun noiden mikkien tehdashinta oli noin 8-11 USD:n välillä.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Wolf KLP45-FM Aram-701L Landola F6/Cut Bailing BL-05
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)