Aihe: Päätön kysymys: Kitara vai Xbox 360?
1 2 3 4 5 6 7
kloppis
03.07.2008 09:34:30
Saisin nyt todella hyvään hintaan Xboxin halvimman version, siihen neljä ohjainta (kolme langatonta, yksi langallinen), pari peliä, 20 gigan kovalevyn, muistikortin. 270 euroon suunnilleen. Kotoakin löytyy hd-televisio, mitä kannattaisi käyttää hyödyksi. Ja loistavat pelit ovat koneelle kesällä tulleet (BF: Bad Company, GTA IV). Lisäksi kun myyn kaksi ohjainta, saan rahojani takaisin ja ei hirvitä hinta niin paljoa.

Vai ostanko kitaran ja Pocket Podin, joita olen jo kauan katsellut.

Molemmat maksaisivat suunnilleen yhtä paljon. Mitä pitäs tehdä? Niin ja en ole omistanut konsoleita sitten PS1:n.
HeavyMachinery
03.07.2008 09:35:21

Saisin nyt todella hyvään hintaan Xboxin halvimman version, siihen neljä ohjainta (kolme langatonta, yksi langallinen), pari peliä, 20 gigan kovalevyn, muistikortin. 270 euroon suunnilleen. Kotoakin löytyy hd-televisio, mitä kannattaisi käyttää hyödyksi. Ja loistavat pelit ovat koneelle kesällä tulleet (BF: Bad Company, GTA IV). Lisäksi kun myyn kaksi ohjainta, saan rahojani takaisin ja ei hirvitä hinta niin paljoa.

Vai ostanko kitaran ja Pocket Podin, joita olen jo kauan katsellut.

Molemmat maksaisivat suunnilleen yhtä paljon. Mitä pitäs tehdä? Niin ja en ole omistanut konsoleita sitten PS1:n.

Jos joudut edes miettimään tuota niin osta se Xbox. Sille voit ostaa sitten guitar Heron.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Jebe-
03.07.2008 10:06:56
Eiköhän tähänkin vastaus löydy kysyjän omasta pääkopasta?
Kumpaa haluat oikeasti tehdä: pelailla vai soitella?

Onhan pelaaminen hauskaa ajanvietettä, mutta jos haluaa jotain harrastetoimintaa niin kannattaa kääntyä siihen soittimen puoleen. Vaikuttaa kuitenkin, että soittamisesta kiinnostunut kun täällä tuollaisia kyselet. Jos olet uusi harrastaja, niin riittääkö sinulla halua ja motivaatiota treenata ja soitella vai jääkö harmittelemaan ettei ostanutkaan 360:stä ja niitä uusia pelejä? Jotenkin voisi kuvitella, että täällä palstalla tulee vaan "no tottakai se guitara!" -vastauksia, mutta saas nähä.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Dunga
03.07.2008 10:08:02
Mikä kitara on kiikarissa ja minkä omistat nyt?
With my reputation... what were they thinking of?
jussimus
03.07.2008 10:29:21
Kysymys on todellakin aika päätön.
saastara
03.07.2008 10:40:59
Itse taas pystyn täydellisesti ymmärtämään aloittajan tuskan..

Itselläkin olisi hankintalistalla uudet monitorit, Pod X3, warmothilta baritonikaula, EzDrummer, BKP:ltä pari mikkiä, MXR Gt-Od ymv settiä.. Mutta silti jotenkin kutkuttaisi vain näyttää finkkua musiikille ja ostaa Ps3 ja Sille MGS4. :)

Olen varma, että Metal Gear Solid 4 tekisi minut huomattavasti onnellisemmaksi kuin mitä musiikki voi koskaan tehdä. :D
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
s8na
03.07.2008 10:53:10

Tuli nuoruudessa pelattua aika paljon tietsikka ja nörtteiltyä. 2002 akat jätti ni kiukuspäissäni aloin soittamaan kitaraa. Nyt 2008 ottaa pannuun kun ei tullu alotettua kepukanhakkaamista jo 95 vuonna 15 kesäsenä kun ois illat ollu pelkkää aikaa.

Mut joo, kuka tykkää mistäkin. Soittaminen on ehkä tavallaan vähän tylsempää, varsinkin alkuun, mutta sanoisin että pidemmänpäälle siitä voi saada irti paljon enemmän kuin XBOXista. Tämä on tietysti tapauskohtaista ja riippuu oman pään sisällä liikkuvista asioista ja ehkä siitäkin sattuuko saamaan ympärilleen sopivaa pändiporukkaa.

Kandee huomata myös että jos ostat oikeet käytetyt vehkeet sopivaan hintaan, voit saada niistä melkeen kaikki rahat pois jos homma ei nappaakkaan.
"All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver
Wahi
03.07.2008 10:54:05
Kitara tietenkin. Ellei sitten joku harrikka ole kyseessä.
Shine on you crazy diamond
kloppis
03.07.2008 10:55:38 (muokattu 03.07.2008 10:57:24)
Mikä kitara on kiikarissa ja minkä omistat nyt?

http://www.thomann.de/fi/search_dir … 717a&sw=whibley&x=0&y=0 Tämä tähtäimessä. Toisesta kaupasta saan vielä halvemmallla tuon.

Nyt omistan Squjun Affinity Telen ja Micro Cuben. Ja olen siis soittanut jo melkein vuoden.
Simo78
03.07.2008 10:57:22
Miten ois vaihtoehto c) juoksulenkkarit? Kunto kasvaa, saa raitisti ilmaa jne.
kloppis
03.07.2008 10:58:22
Miten ois vaihtoehto c) juoksulenkkarit? Kunto kasvaa, saa raitisti ilmaa jne.

Heh, pelaan lätkää, tosin aika höntsäkiekkoa :). Nii ja oon kyllä aika laiska, pitää patistaa itteään lenkille välillä. Ja tosiaan lenkkarit omistan :).
toydragon
03.07.2008 11:05:57
Ota se Billbox. Säästyt siltä vitutukselta että ne pelit pääsee joskus läpi, mut kepin kaa et oo koskaan valmis.
Enemmän on enemmän.
Detox
03.07.2008 11:11:43

Ota se Billbox. Säästyt siltä vitutukselta että ne pelit pääsee joskus läpi, mut kepin kaa et oo koskaan valmis.

Hehe, oiva vastaus. Kyllä kitarasta on elinikäistä iloa kun taas veikkaan että boxi joutuu jäähylle muutaman vuoden kuluttua. Itse tappelen ajankäytöstä kepin ja boxin välillä.

P.S.

Jos nyt sitten päädyt boxiin niin osta ihmeessä Call Of Duty 4 peli sen loistavan moninpelin takia! Hakkaa Bad Companyn beta tasoisen moninpelin 100-0!!!
Mesa 4 Life!
Soittovideot:
Dream Theater
Impellitteri
kloppis
03.07.2008 11:14:15 (muokattu 03.07.2008 11:14:59)
Hehe, oiva vastaus. Kyllä kitarasta on elinikäistä iloa kun taas veikkaan että boxi joutuu jäähylle muutaman vuoden kuluttua. Itse tappelen ajankäytöstä kepin ja boxin välillä.

P.S.

Jos nyt sitten päädyt boxiin niin osta ihmeessä Call Of Duty 4 peli sen loistavan moninpelin takia! Hakkaa Bad Companyn beta tasoisen moninpelin 100-0!!!

Itse olen tietokoneelle warettanut vuoden alussa kyseisen pelin. Olen pelannut sen niin loppuun, etten ihan heti ole ostamassa sitä myös boksille :). Sairaan hyvä nettipeli kyllä, mutta enää ei jaksa.

Olen myös enemmän BF-miehiä. Vaikka molempia sarjoja olen monta vuotta pelannut.
Eddie
03.07.2008 11:17:41

Jos ostat boxin, osta Halo 3. Tauot reeneissä aina "vähän" venähtää tän takia. :P
Ostetaan soittotaito.
Dunga
03.07.2008 11:18:09
Sun tilanteessa hommaisin kyllä boxin, jos pelaaminen kiinnostaa. Ei tuo uusi squju-tele ja podi mikään kovin suuri parannus sun nykyisiin kamohin ole, joten jättäisin hankkimatta.
With my reputation... what were they thinking of?
kloppis
03.07.2008 11:18:37
Jos ostat boxin, osta Halo 3. Tauot reeneissä aina "vähän" venähtää tän takia. :P

Juu, kavereilta vois saada aika halvalla. Juuri se tässä vähän vituttaa, kun joka kaverilla on kyseinen kone. Ja oli muuten kaikille ne edellisen sukupolven koneetkin.
kloppis
03.07.2008 11:24:00
Veikkaan näin, että jos lopulta päädyn myymään Xboxin ja kaikki härpäkkeet, jään voitolle. Yhteensä nuo kamat on 430e, jos ostaa uutena kaupasta.
s8na
03.07.2008 12:03:12

Veikkaan näin, että jos lopulta päädyn myymään Xboxin ja kaikki härpäkkeet, jään voitolle. Yhteensä nuo kamat on 430e, jos ostaa uutena kaupasta.

Muutaman vuoden päästä se on arvoton matolaatikko. Mut joo ei varmaan kannata squieria päivittää toiseen jos kerta se affinity pelaa. Mulla oli joskus sellanen ja ihan hyvin sillä soitteli.
"All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver
cruel_destiny
03.07.2008 12:03:43
http://www.thomann.de/fi/search_dir … 717a&sw=whibley&x=0&y=0 Tämä tähtäimessä. Toisesta kaupasta saan vielä halvemmallla tuon.

Nyt omistan Squjun Affinity Telen ja Micro Cuben. Ja olen siis soittanut jo melkein vuoden.

jos tuollaista olet kattomassa, niin osta suosiolla se äkspoksi.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)