rottened 23.02.2008 18:14:01 | |
---|
Elikkas hommasin tommosen line6 valmistaman pocket podin, tassa pari viikkoa takaperin, mutta ei tuo kayttaminen oikein vielakaan tuumaa sujua. Ongelmani on siina etta kun kytken laitteen tietsikkaan sen mukana tulleen USB piuhan kanssa ja avaan ohjelman Vyzex pocket pod, jonka voi ladata line6 sivulta, tulee ruutuun homma etta ei ole kytkettyina yhtaan midi porttia, sitten se pyytaa tarkistamaan ne eika, se vielakaan loyda mitaan? Loysin Line6 foorumeilta jonkun jolla on samaa vikaa ja siina sanottiin joitain ohjeitakin, mutta en oikein loytanyt niita paikkoja koneeltani. tassa on line6 sivulta poimittu threadi http://line6.com/support/thread.jspa?threadID=9089&tstart=15 tassa oli tammoset ohjeet 1 - Open the Windows "Device Manager" 2 - Select your "USB Audio Device" that was created when plugging the Pocket POD in your USB connector. 3 - Double Click on the USB Audio Device, in the dialog box select the "Driver Panel" then click on the button "Driver details". 4 - In the dialog box that opens, verify that if you have the "LVUSBSTA.sys" mentioned in the list. If yes then you have this hidden driver from LOGITECH and you must get rid of it by following the procedure described in my previous post. voisiko joku vahan selkata? kiitos |
Painajaismainen 23.02.2008 18:17:59 | |
---|
Eikö manuaalissa kerrota asiasta mitään? Entäs Line6:en sivuilla? Pakko kysyä: onko sinulla Ä-kirjainta näppiksessä? ;) "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
rottened 23.02.2008 18:20:03 | |
---|
on mulla A pisteilla mutta ku kirjotan sen tahan niin tulee ' Mutta ei sanottu ohjeisa mitaan ku olivat niin yksinkertaiset |
Kimmo72 23.02.2008 18:25:56 | |
---|
on mulla A pisteilla mutta ku kirjotan sen tahan niin tulee ' Mutta ei sanottu ohjeisa mitaan ku olivat niin yksinkertaiset Paina alt + shift Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
rottened 23.02.2008 18:32:14 | |
---|
ööööäää noniin nyt toimii, kiitti. |
Insane Kane 23.02.2008 18:33:45 | |
---|
ööööäää noniin nyt toimii, kiitti. Äät vai podi? =) Mulla rupesi myös jankuttamaan silloin noita midiportteja kun ei löytänyt podia (Ei ollut kytketty) Ei näin! >=) |
rottened 23.02.2008 18:43:56 | |
---|
miten sitten löysit ne MIDI-portit? |
Insane Kane 23.02.2008 18:49:09 | |
---|
miten sitten löysit ne MIDI-portit? Ei tarvinu mitään tehdä, mutta mene: Ohjauspaneeli Äänet ja äänilaitteet Oletukset Midin toistaminen -> USB-äänilaite Auttaiskohan tuollainen? Ei näin! >=) |
rottened 23.02.2008 19:11:59 | |
---|
pääsin nyt siihen mutta siinä ei oo muuta ku yks vaihtoehto joka on joku microsoft GS synth, teen jotain väärin? |
Insane Kane 23.02.2008 19:46:28 | |
---|
pääsin nyt siihen mutta siinä ei oo muuta ku yks vaihtoehto joka on joku microsoft GS synth, teen jotain väärin? Jaa-a, joku siellä nyt porsii. Mulla tuo vaihtoehto tulee silloin sinne kun kytken tuon podin Ei näin! >=) |
rottened 23.02.2008 19:50:09 | |
---|
mulla on podi kytkettynä ja päällä, mutta ei silti toimi? noh pitääpä nyt painia tän kanssa vielä vähäsen |
rainmaker 23.02.2008 21:31:21 | |
---|
Hmm.. itsekään en saanut tuota usb-judanssia toimimaan pocket podin kanssa... Tosin se soundieditori vaikutti vähän kököltä, ja sitä podia oli miusta ihan selkee säätää niistä potikoista käsin, niin en jaksanut nähdä vaivaa tuon selvittämiseen. Ku ei sillä pocket podin usb:llä voi edes koneelle nauhotella. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Insane Kane 23.02.2008 22:01:11 | |
---|
Hmm.. itsekään en saanut tuota usb-judanssia toimimaan pocket podin kanssa... Tosin se soundieditori vaikutti vähän kököltä, ja sitä podia oli miusta ihan selkee säätää niistä potikoista käsin, niin en jaksanut nähdä vaivaa tuon selvittämiseen. Ku ei sillä pocket podin usb:llä voi edes koneelle nauhotella. Minusta se Editori vaikuttaa vallan mainiolta. Ite en saanut laitteesta kunnon soundia ulos ennenkuin kaiiki pyöritettävät nappulat oli siinä nähtävissä. Kaikkiin parametreihin ei ilman editoria nääs pääse käsiksi vaikka yksi sormi olisi pepussa. Vähentää sormiakrobatiaa huomattavasti =) Ei näin! >=) |
Legatus 24.02.2008 11:36:31 | |
---|
Tähän samaan voisin kysyä, että kun kytken Pocket PODini koneeseen ja avaan sen soundieditorin, niin mitenkä minä kuulen välillä minkälaista soundia on tulossa? Siis ettei tarvitse tallentaa niitä asetuksia ja sitten kitaralla kokeilla. Olen yrittänyt vaikka mitä mutta en oo onnistunu ratkaisemaan. Eli mitenkä saadaan tuosta editorista väliaikasoundinäytettä? Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!! |
Insane Kane 24.02.2008 11:38:08 | |
---|
Tähän samaan voisin kysyä, että kun kytken Pocket PODini koneeseen ja avaan sen soundieditorin, niin mitenkä minä kuulen välillä minkälaista soundia on tulossa? Siis ettei tarvitse tallentaa niitä asetuksia ja sitten kitaralla kokeilla. Olen yrittänyt vaikka mitä mutta en oo onnistunu ratkaisemaan. Eli mitenkä saadaan tuosta editorista väliaikasoundinäytettä? Kuulokkeet päähän? Ei näin! >=) |
Legatus 24.02.2008 11:40:55 | |
---|
Kuulokkeet päähän? -.- Vihreä kirjoitus Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!! |
Insane Kane 24.02.2008 11:47:20 | |
---|
-.- Vihreä kirjoitus Niin siis äänihän ei kulje tuossa podissa USB:in kautta... Ei näin! >=) |
Legatus 24.02.2008 11:52:30 | |
---|
Niin siis äänihän ei kulje tuossa podissa USB:in kautta... Ei kulekkaan kyllä minä sen nyt tiijän, mutta en saa kuulumaan sitä ääntä vaikka olisi luurit päässä ja plugi reiässä. :D Myykää minulle Jackson RR3R-kitara!!!! |
Insane Kane 24.02.2008 11:54:38 | |
---|
Ei kulekkaan kyllä minä sen nyt tiijän, mutta en saa kuulumaan sitä ääntä vaikka olisi luurit päässä ja plugi reiässä. :D Ogei... Väärinymmärrys on taitolaji jossa olen hjyvä XD Ei näin! >=) |
rottened 27.02.2008 11:31:15 | |
---|
Hmm.. itsekään en saanut tuota usb-judanssia toimimaan pocket podin kanssa... Tosin se soundieditori vaikutti vähän kököltä, ja sitä podia oli miusta ihan selkee säätää niistä potikoista käsin, niin en jaksanut nähdä vaivaa tuon selvittämiseen. Ku ei sillä pocket podin usb:llä voi edes koneelle nauhotella. tai siis lähinnä haluaisin sen toimiin että sais tuolta line6 sivulta ladattua noita soundeja kappaleisiin ja siirtää ne vyzexin kautta pocketille |