Niin mistä? Jenkkeihin en ole menossa, ja Thomannilta ei löydy. Ja huom Low Gain versiota kaivataan eikä tavallista. Myykö joku liike näitä Suomessa, ei mun googlettaminen tuota tulosta. Ja mitä niitä muita nettikauppoja oli ku tomppa? :p Ennekummää hankin tuon OCD:n, harkihin yhteydenottoa Custom Soundsiin juurikin kyseisen spedun merkeissä, josko maahantuojina pystyisivät tilaamaan myös katalogiin kuulumattomia tuotteita valmistajalta. Hintaahan LG:ssä oli jenkeissä muutaman kympin perusmallia enempi. En ottanut yhteyttä koskaan, mutta suosittelen, jos LG on ainoa vaihtoehtosi. Mut jos sun mieltä kihertää se Youtube-pätkä tosta LG:stä, suosittelen ihan vilpittömästi Fulltonen OCD:tä. Tekee saman, ja vielä ihanammin. Tompalla 170 e. Suomessa kakssataa enemmän. (ja tähän huomio, että Youtuben pätkät OCDstä on toisaalta luvattoman huonoja, mutta fulltonen sivuilla on ihan hyviä klippejä.) -Klapp.
"And if you say that you can tell a bigger tale, I swear to God you'd have to tell a lie" -Tom Waits. |
Täältä löytyi! :) http://www.custom-sounds.com/epages ... c274359fa3d3d0641+FI/products/12300 Noh vaikka olikin normiversio linkin takana, niin vähän putoilen kärryiltä, kun tuollakin selitetään jostain uusista ominaisuuksista.. Onkohan se sittenkin vielä parempi, kuin clipit mitä mä oon kuullut? :p No anyway, kyllä se LG vaan vaikuttaisi mun tarkoituksiin sopivan kuin nyrkki silmään. Mut jos sun mieltä kihertää se Youtube-pätkä tosta LG:stä, suosittelen ihan vilpittömästi Fulltonen OCD:tä. Ongelma oikeastaan onkin, että mua kutittelee sekä OCD että toi LG (Mitä nyt OCD:sta tosiaan on vähän kyseenalaisia ääninäytteitäkin tullut kuultua). Ja Xonic BB Preamp myös jonkin verran. Mistään mulla ei ole oman käden kokemusta, joten vaikeaa on.. OCD:tä on helpommin saatavilla, joten sellaisen varmaan hommaan, mutta ei mua haittais vaikka kesätyöpalkoista lohkaisisin rahat molempiin, sitten vois huonomman myydä tappiolla eteenpäin jos ei muuta keksi :) |