502CI 04.08.2008 11:56:39 | |
---|
Moi, onko kellään käytänön kokemuksia kyseisestä nupista, että millanen on? Kellään kaupan..? |
Janne19691 05.08.2008 10:54:42 | |
---|
Ei ole kokemuksia reissuesta mutta alkuperäisestä on noin 15 vuoden kokemus. Hyvä vahvistin siitä tykkääville ja monet kyllä tykkää (itse totesin pari vuotta sitten että ei ollut mun juttu koska tykkään vintagemmasta). 2203 on klassikko 80-luvun medium gain vahvistin johon kun lyö 6550 putket kiinni (ala Herra Wylde) niin alkaa laulaa paremmin imho. Edelleen jatkan että alkuperäisiä 2203:sia saa halvemmalla kuin uusia reissueita kaupasta. Nytkin niitä on yksi torilla myynnissä (tosin sitä myöhempää mallia joka ei ole niin haluttu). Rule #1: There are no rules. |
tuluppa 05.08.2008 11:38:13 (muokattu 05.08.2008 11:42:53) | |
---|
Alkuperäisestä täälläkin kokemusta vain. Ainakin jos pitäisi valita alkuperäisen jo kovasti huoltoa kaipaavan vaaka-input -mallisen 2203:sen ja reissuen väliltä niin harkitsisin ihan rakenteellisista seikoista johtuen jälkimmäistä. Soundieroista en sitten osaa sanoa. Luulisi jöpisevän reissuekin mallikkaasti sellaisen pelimannin käsittelyssä, joka tietää kyseisen mallin vahvuudet ja heikkoudet ja sen miten nuo saadaan laulamaan :) muumiii |
502CI 06.08.2008 06:55:54 (muokattu 06.08.2008 06:56:50) | |
---|
Ei ole kokemuksia reissuesta mutta alkuperäisestä on noin 15 vuoden kokemus. Hyvä vahvistin siitä tykkääville ja monet kyllä tykkää (itse totesin pari vuotta sitten että ei ollut mun juttu koska tykkään vintagemmasta). 2203 on klassikko 80-luvun medium gain vahvistin johon kun lyö 6550 putket kiinni (ala Herra Wylde) niin alkaa laulaa paremmin imho. Edelleen jatkan että alkuperäisiä 2203:sia saa halvemmalla kuin uusia reissueita kaupasta. Nytkin niitä on yksi torilla myynnissä (tosin sitä myöhempää mallia joka ei ole niin haluttu). Kiitos vastauksesta, suurin syy mulla reissueen onki sen tehtaan tekemä efekti looppi. Itellä on tällä hetkellä 77-86 vuodelta 2203 ja -4:sia ja toimii kun junan vessa, muuta mulla on pieni pelko sen reissuen soundista ettei vaan olis jo tätä nykypvää mukana ja soundi huonompi/ohuempi...... |
Janne19691 06.08.2008 09:51:59 | |
---|
Itse en kyllä lähtis ostamaan vahvistinta vain loopin takia. Semmoisen rakentaminen/rakennuttaminen siististi olemassa olevaan olisi mun ratkaisu pulmaan se kun ei ihan älyttömiä maksa ja osaava vahvistinhuoltaja semmoisen pystyy rakentamaan. Rakennussarjojakin löytyy, tässä nyt ainakin varmasti laadukas: http://www.londonpower.com/catalog/ … info.php?cPath=6&products_id=24Rule #1: There are no rules. |
502CI 06.08.2008 10:20:13 | |
---|
Itse en kyllä lähtis ostamaan vahvistinta vain loopin takia. Semmoisen rakentaminen/rakennuttaminen siististi olemassa olevaan olisi mun ratkaisu pulmaan se kun ei ihan älyttömiä maksa ja osaava vahvistinhuoltaja semmoisen pystyy rakentamaan. Rakennussarjojakin löytyy, tässä nyt ainakin varmasti laadukas: http://www.londonpower.com/catalog/ … info.php?cPath=6&products_id=24 Mitä mun viimesin kysely on ollu vahvistin huoltajilta niin se oli tosi kallis kaikkinensa, muutama satanen + orginaalin arvon alennus niin mun mielestä se ei ole järkevä ratkaisu, mutta totta sekin on että tulee loopille hintaa jos sen takia uuden ostaa.... |