Moi. Tietääkö kukaan HK-merkkisistä sähkökitaroista? Oon aatellu toiseks sähkökitaraks HK:n Les Paul tyylistä kitaraa. Voisitteko kertoo millane on laatu näissä HK:n Kitaroissa Googletin ja ovat ilmeisesti taattua Korea laatua! Mieluummin pitäydyn HK:n makkarassa, vaikka omat kitarat ovat(yhtä lukuun ottamatta) samaa laatua=). E: sepistipä kerkesi aikaisemmin makkaravitsin heittää, perkeles kun oon hidas... |
Googletin ja ovat ilmeisesti taattua Korea laatua! Mieluummin pitäydyn HK:n makkarassa, vaikka omat kitarat ovat(yhtä lukuun ottamatta) samaa laatua=). E: sepistipä kerkesi aikaisemmin makkaravitsin heittää, perkeles kun oon hidas... Luulen, että ovat peräisin Kiinasta eikä Koreasta. Koreassa työvoimakustannukset ovat viime aikoina nousseet niin paljon, että jotkut korealaiset firmat teettävät nykyään kitaransa Kiinassa. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Luulen, että ovat peräisin Kiinasta eikä Koreasta. Koreassa työvoimakustannukset ovat viime aikoina nousseet niin paljon, että jotkut korealaiset firmat teettävät nykyään kitaransa Kiinassa. Hih, näin se globalisaatio ja markkinatalous etenee. Kohta ne tehdään Afrikassa. Ja sieltä saa sitten kimppatilauksina ihan vitun halpoja kitaroita ja paljon parempia kuin ne ylihintaiset merkkiritsat. ; ) |
Hih, näin se globalisaatio ja markkinatalous etenee. Kohta ne tehdään Afrikassa. Ja sieltä saa sitten kimppatilauksina ihan vitun halpoja kitaroita ja paljon parempia kuin ne ylihintaiset merkkiritsat. ; ) Tämän voisi jopa tulkita vittuiluksi meikäläisen kitarakimppatilausjuttuja kohtaan, mutta jätetään se nyt huomioimatta ja vastataan tähän kommenttiin: tuskin tulee tapahtumaan, sillä Afrikassa ei ole lainkaan samanlaista työkulttuuria kuin Aasiassa. Aasialaiset ihmiset ovat ahkeria ja tunnollisia työtekijöitä ja heidän työkulttuurinsa istuttaminen Afrikkaan voi viedä useamman sukupolven, jos onnistuu laisinkaan. Siksi Kiinan palkkojen noustessa kitaroiden valmistus siirretään Indonesiaan tai lähiympäristöön. Niin, ja kuka on muuten koskaan väittänyt, että nuo kimppatilauskitarat olisivat paljon parempia kuin ylihintaiset merkkikitarat? Riittää, että ne ovat yhtä hyviä ;-) Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut