Aihe: HK-merkkiset sähkikset
1
hamalju
09.08.2008 11:23:16 (muokattu 13.08.2008 15:17:17)
Moi. Tietääkö kukaan HK-merkkisistä sähkökitaroista? Oon aatellu toiseks sähkökitaraks HK:n Les Paul tyylistä kitaraa. Voisitteko kertoo millane on laatu näissä HK:n Kitaroissa. Viisaita Vastauksia Kiitos
I'm A Highway Star
Simo78
09.08.2008 11:31:00 (muokattu 09.08.2008 11:32:06)
Moi. Tietääkö kukaan HK-merkkisistä sähkökitaroista? Oon aatellu toiseks sähkökitaraks HK:n Les Paul tyylistä kitaraa. Voisitteko kertoo millane on laatu näissä HK:n Kitaroissa

Googletin ja ovat ilmeisesti taattua Korea laatua! Mieluummin pitäydyn HK:n makkarassa, vaikka omat kitarat ovat(yhtä lukuun ottamatta) samaa laatua=).

E: sepistipä kerkesi aikaisemmin makkaravitsin heittää, perkeles kun oon hidas...
Sensonic
09.08.2008 17:37:25
Googletin ja ovat ilmeisesti taattua Korea laatua! Mieluummin pitäydyn HK:n makkarassa, vaikka omat kitarat ovat(yhtä lukuun ottamatta) samaa laatua=).

E: sepistipä kerkesi aikaisemmin makkaravitsin heittää, perkeles kun oon hidas...

Luulen, että ovat peräisin Kiinasta eikä Koreasta. Koreassa työvoimakustannukset ovat viime aikoina nousseet niin paljon, että jotkut korealaiset firmat teettävät nykyään kitaransa Kiinassa.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Wolf KLP45-FM Aram-701L Landola F6/Cut Bailing BL-05
esprit de corps
09.08.2008 17:49:57
Luulen, että ovat peräisin Kiinasta eikä Koreasta. Koreassa työvoimakustannukset ovat viime aikoina nousseet niin paljon, että jotkut korealaiset firmat teettävät nykyään kitaransa Kiinassa.

Hih, näin se globalisaatio ja markkinatalous etenee. Kohta ne tehdään Afrikassa. Ja sieltä saa sitten kimppatilauksina ihan vitun halpoja kitaroita ja paljon parempia kuin ne ylihintaiset merkkiritsat. ; )
Henkka370
09.08.2008 17:49:57
Heckler & Koch? Mie en tiennykkää, että se tekee pyssyjen lisäks kitaroita :)

Vai meinataak tällä sitä firma mikä tekee maggaraa?
JartZA
09.08.2008 18:06:50
Heckler & Koch?

Murhaava soundi.
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann
Sensonic
09.08.2008 18:22:33
Hih, näin se globalisaatio ja markkinatalous etenee. Kohta ne tehdään Afrikassa. Ja sieltä saa sitten kimppatilauksina ihan vitun halpoja kitaroita ja paljon parempia kuin ne ylihintaiset merkkiritsat. ; )

Tämän voisi jopa tulkita vittuiluksi meikäläisen kitarakimppatilausjuttuja kohtaan, mutta jätetään se nyt huomioimatta ja vastataan tähän kommenttiin:

tuskin tulee tapahtumaan, sillä Afrikassa ei ole lainkaan samanlaista työkulttuuria kuin Aasiassa. Aasialaiset ihmiset ovat ahkeria ja tunnollisia työtekijöitä ja heidän työkulttuurinsa istuttaminen Afrikkaan voi viedä useamman sukupolven, jos onnistuu laisinkaan. Siksi Kiinan palkkojen noustessa kitaroiden valmistus siirretään Indonesiaan tai lähiympäristöön.

Niin, ja kuka on muuten koskaan väittänyt, että nuo kimppatilauskitarat olisivat paljon parempia kuin ylihintaiset merkkikitarat? Riittää, että ne ovat yhtä hyviä ;-)
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Wolf KLP45-FM Aram-701L Landola F6/Cut Bailing BL-05
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)