Aihe: Alexi Laihon mikit?
1 2 3
jonneh
17.05.2008 22:43:11

kyselisin tosta children of bodomin chaos ridden years keikalta joka oli tukholmassa. mitä mikkejä Alexi käyttää siinä valkoisessa esp:issänsä?
video: http://www.youtube.com/watch?v=QsWJHGQPS8w&feature=related

ku tuo kuulostaa ihan sairaan hyvältä.
jos joku tietää mitkä mikit tossa on niin tänne tekstiä.
Askorbiinihappo
17.05.2008 22:46:15

kyselisin tosta children of bodomin chaos ridden years keikalta joka oli tukholmassa. mitä mikkejä Alexi käyttää siinä valkoisessa esp:issänsä?
video: http://www.youtube.com/watch?v=QsWJHGQPS8w&feature=related

ku tuo kuulostaa ihan sairaan hyvältä.
jos joku tietää mitkä mikit tossa on niin tänne tekstiä.

EMG-HZ 4(kö?):t vissiin. Mutta vahvari kyllä vaikuttaa enemmän soundiin. Eipä saa ainakaan mun Microcubella tollasia soundeja, ei.
"Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..."
Meadow
17.05.2008 22:48:07
Ainakin Laihon signature-ESP:ssä on EMG HZ H-4.
Henkka370
17.05.2008 23:00:50
JA ne HZ:t on jotenki modatut
hullu_ukko
18.05.2008 00:33:07 (muokattu 19.05.2008 13:44:30)
JA ne HZ:t on jotenki modatut

Kopio Jacksonin Je-1000 -aktiivipiiristä löytyy kitaroista, eli itse mikkiä ei ole modattu. Nykyään kyllä EMG HZ on vaihtunut Duncanin Blackout-aktiiviin.

E: Oli se sittenkin JE-1000...
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Kimmo72
18.05.2008 01:26:29
Mitennii mitä mikkejä?
Eihän sillä ole kun yks mikki.. O__o

------->
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Kuljukka
18.05.2008 13:53:26
Käyttää Duncanin Blackoutteja nykyään tietääkseni.
LepakonNahka
18.05.2008 23:43:48
Offtopic:

Olen positiivisesti yllättynyt ja samalla hyvin hämmästynyt: CoB -aiheiseen kysymykseen, joka oli kaikienlisäksi hieman väärässä paikassa, vastattiin hyvin asiallisesti useammalta taholta. Tämä pitäisi olla Mnetin henki. Kiitos.

/Offtopic.
Täähän meni ihan rölöttämiseks koko ketju...
Juhani
18.05.2008 23:47:37

Offtopic:

Olen positiivisesti yllättynyt ja samalla hyvin hämmästynyt: CoB -aiheiseen kysymykseen, joka oli kaikienlisäksi hieman väärässä paikassa, vastattiin hyvin asiallisesti useammalta taholta. Tämä pitäisi olla Mnetin henki. Kiitos.

/Offtopic.

Todellakin.
NaamaEsa
19.05.2008 00:24:29
Offtopic:

/Offtopic.

Tätä itsekin ihmettelin. Tulin tänne lähinnä bongaamaan jotain "HOHO EISS..!!"-viestejä ja väsynyttä ihmistä naurattavia "hauskoja" juttuja, mutta ei, asiallistahan täällä. Jatkakaa!
Kyllähän lapsi piirtää paremmin ennen kuin se menee kouluun. Kun siellä sanotaan että horisonttiviiva täytyy olla tuossa kohtaa, alkaa vaan vituttaa. -Tommi Liimatta
Juhani
19.05.2008 00:54:56

Tätä itsekin ihmettelin. Tulin tänne lähinnä bongaamaan jotain "HOHO EISS..!!"-viestejä ja väsynyttä ihmistä naurattavia "hauskoja" juttuja, mutta ei, asiallistahan täällä. Jatkakaa!

Hieno mieshän Laiho on.

Itseäni harmittaa se kaikki p*ska joskus Rumban haastattelussa yms. joka on tullu mun niskaan Muusikoiden.netin perustajana kun täällä on auottu syyttä päätä bändiä kohtaan.

Pienet on piirit anyways.

Itse arvostan bändin uraa yms. Se on mun vika kommentti tähän.
Simo78
19.05.2008 09:00:34
Hieno mieshän Laiho on.

Itseäni harmittaa se kaikki p*ska joskus Rumban haastattelussa yms. joka on tullu mun niskaan Muusikoiden.netin perustajana kun täällä on auottu syyttä päätä bändiä kohtaan.

Pienet on piirit anyways.

Itse arvostan bändin uraa yms. Se on mun vika kommentti tähän.

Näin!! Tässä tapauksessa heitän "tehkää itse parempaa"-kommentin=) Kyllä CoB on yksi niistä parhaista suomalaisista bändeistä ja A.Laiho kokolailla hyvä soittaja jne. Tulleet vaan liian suosituiksi...

Itse aloitusviestiin vastaamista ei tule, kun ei kauheesti kiinnosta millä mikillä kaveri soittaa, kunhan se vaan toimii=)
N33m0
19.05.2008 12:56:04

Laihon kitaroissa löytyypi JE-1000, josta musamaailma on tehnyt kopion nimeltään MM04. EMG HZ H4 sillä ainakin on ollu ja olin lukevinani jostain että viimeaikoina myös duncanin blackouttia on käyttäny.
"Distortion always starts with the amp. Pedals just sit on top of the sound. They don't feel like a full part of it, just some fuzz on top."
- James Hetfield
wldchld92
19.05.2008 13:20:01
Joo elikkä tolla Chaos Ridden Yearsin keikalla Laiholla on käytössä EMG:n hz h-4 passiivimikki MM-04 aktiivi boosterilla, joka on lähes suora kopio tosta Jacksonin JE-1000 Boosterista. Omasta mielestä tolla Chaos Ridden Yearsin keikalla Laihon soundi on ihan hirveää sirinää, puuttuu midletki kokonaan:). Tällä Nosturin keikalla tosin soundit on aivan mahtavat,varsinkin sooloissa huomaa: http://www.youtube.com/watch?v=X-YGfIVD6As
Nacher
19.05.2008 14:28:52
Aika vähän myös tuossa keikkatallenteessa on lopullisella kitarasoundilla tekemistä mikkien kanssa imo. Eiköhän se iso räkkivahvarisetuppi siellä taustalla vaikuta vähän enemmän :).
tommiot
19.05.2008 15:55:01
Aika vähän myös tuossa keikkatallenteessa on lopullisella kitarasoundilla tekemistä mikkien kanssa imo. Eiköhän se iso räkkivahvarisetuppi siellä taustalla vaikuta vähän enemmän :).

Nusnus, se mikki siinä vahvarin edessä vaikuttaa

:)
WinterMad
19.05.2008 16:46:34

Joo, ja myös se että millä kaiuttimilla soundia kuuntelet.
"luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero
kloppis
19.05.2008 17:05:01
Mitennii mitä mikkejä?
Eihän sillä ole kun yks mikki.. O__o

------->

repeeeees nyt AIKA PAHA JUTTU JOO
jaakko.
19.05.2008 17:43:32

nusnusnus, eipä siinä vahvarin edessä mikkiä yleensä kannata pitää, nappaa paremmin äänen siitä kaiuttimen lähimaastosta.. :)

Ja tuohon soundiin vaikuttaa niin moni tekijä että turhapa niitä on kaikkia erikseen ruveta luettelemaan, mutta taas voi sen sanoa että ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki eli ei tartte olla kuin 1 huono elementti signaaliketjussa niin soundi on pilalla. Esim. huono mikki. :)
Keskity, perkele!
RekoS
19.05.2008 17:48:49
Ihan mielenkiinnosta, että kun omistan kans tuon kyseisen DVD:n ja mun mielestä se saundi on todella huono. Lähinnä siksi, että se ei erotu ollenkaan vaan puuroutuu muiden soittimien sekaan. Vain soolot kuuluu jotenkuten, riffit eivät ollenkaan. Miksi haluat tuollaista saundia? Toki miksaus on aina vaikeaa, kun on noin monta instrumenttia.

EI HERNEITÄ NENÄÄN KIITOS.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)