MTihi 31.08.2006 14:47:23 | |
---|
Käyttäjä kommenteja tässä olisin vailla. Oon tuossa miettinyt tuon hankintaa. Kaveriksi SDD-2000 ja muutamille särö pedaaleille. Pistäkää plussaa ja miinusta kehiin Vanha Vintage henkisyys Rock on! |
Skebaristi 31.08.2006 14:58:14 | |
---|
|
JuSu 31.08.2006 15:07:39 (muokattu 31.08.2006 15:14:17) | |
---|
http://johtaja.ath.cx/mnethaku/sear … r&c=15&dest=subject#results Tuosta on tosiaan käyty NIIIIIIN paljon keskustelua yleisellä ja yksityiskohtaisemmallakin tasolla, että kannattaa ensin tutustua niihin. Sen jälkeen sitten kyselemään hiukan kohdistetumpia kysymyksiä... Yleisellä tasolla: En kyllä vaihtaisi pois, oiva vehjes. Mutta mä en olekaan efektipuristi, mulle kelpaa kunhan chorus kuulostaa chorukselta, sen ei tarvitse kuulostaa joltain tietyltä chorukselta jne... JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
MTihi 31.08.2006 15:14:31 | |
---|
Kieltämättä materiaalia löytyy kiitettävästi. Kiitos.. Vanha Vintage henkisyys Rock on! |
penatuna 31.08.2006 16:32:05 | |
---|
Kannattaa katsastaa myös tc:n g-sharp, jos hiukka vähemmän ominaisuuksia riittää. Siinähän on säädöt suoraan etupleksissä. Onhan se ainakin halvempi kuin g-major. Itselläni käytössä tuo g-major, jossa on kyllä hyvät soundit, mutta noitten alavalikoiden jne. säätelystä en tykkää. |
kimurantti1 31.08.2006 16:49:43 | |
---|
Häh, miksei kukaan ole mulle G-Sharpista kertonut. Hylkäsin G-Majorin ostonkni sen takia, kun ei kuitenkaan tule käytettyä kuin muutamia niistä monista kymmenistä efekteistä. Pitääpä lukaista G-Sharpin manuaali jossain vaiheessa.. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Skebaristi 31.08.2006 17:09:40 | |
---|
Laitetaan nyt omakin kommentti laitteesta. Ostin tuon g-majorin tuossa viikko sitten. Vehje on ollut juuri sellainen, kuin halusinkin. Löytyy kaikki tarvittavat efektit ja enemmänkin, eikä ole loppuunsa pahan hintainenkaan. Säätä varaa löytyy, ja mikä parasta, kahdella releellä voin vaihtaa kaikkia vahvistimen neljää kanavaa. G-majorin ohjaamiseen käytän roland fc-200 midilankkua. Pitää vielä vähän säätää tuon expression-pedaalin kanssa, kun tällä hetkellä se toimii kaikissa preseteissä volumena. |
oiva tumpeloinen 31.08.2006 18:26:27 | |
---|
Laitetaan nyt tähän vielä yksi kysymys tuosta aparaatista. Mä aikanaan sainkin osittaisen vastauksen Bonelta, mutta pieni ongelmanpoikanen jäi.....eli: käyttäisin cc-komentoja tuon muljuttimen kanssa. Syökö/muuttaako tuo kone soundia, jos kaikki efektit on pois päältä. Sen verran sain Bonelta viimeksi udeltua, että bypass-tilassa se ei väritä soundia, mutta mitenkäs tuossa mainitsemassani tilanteessa. |
Tee 03.08.2008 19:59:22 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 703 päivää vanhaan ketjuun! yes
Tietääkö kukaan missä ois hyvälaatuisia klippejä vermeen efekteistä? oon kovasti harkinnut korvata lattialaatikot ja piuhaviidakon g-majorilla... ei vaan oikeen oo omassa kaupungissa ainakaan testattavana missään. Youtube ei oikeen tarjonnut mitään sykähdyttävää. Pulu ja patsas. |
kunnasja 03.08.2008 20:45:05 | |
---|
Käypä TC:n sivuilla tönkimässä, sieltä voi tilata ilmaisen näyte-CD:n soundeja. |
Tee 03.08.2008 23:01:14 | |
---|
Käypä TC:n sivuilla tönkimässä, sieltä voi tilata ilmaisen näyte-CD:n soundeja. en vissiin osaa hakea mutta en löydä kyllä mistään tuommoista.. Pulu ja patsas. |
Gramer 03.08.2008 23:34:44 | |
---|
Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Tee 04.08.2008 10:54:38 | |
---|
Pulu ja patsas. |
kunnasja 07.08.2008 19:00:11 | |
---|
Löytyypä m.netistä myös TC Electronic -huone. Sinne voisi listailla kokemuksia näistä laitteista, esim G-majoriin liittyen tulee parin viikon välein jonkinasteista kyselyä tänne foorumille. Koitan tehdä jotain pohjatyötä tiedonkeruun merkeissä jos jaksan ja ehdin. |
kimurantti1 07.08.2008 19:12:29 | |
---|
Löytyypä m.netistä myös TC Electronic -huone. Sinne voisi listailla kokemuksia näistä laitteista, esim G-majoriin liittyen tulee parin viikon välein jonkinasteista kyselyä tänne foorumille. Koitan tehdä jotain pohjatyötä tiedonkeruun merkeissä jos jaksan ja ehdin. Eikö kannattaisi kasata se tieto ennemminkin tälle foorumille, eikä huoneeseen, jota kukaan ei automaattisesti ja etsimättä sitä näe? |
HeavyMachinery 07.08.2008 21:36:24 | |
---|
Eikö kannattaisi kasata se tieto ennemminkin tälle foorumille, eikä huoneeseen, jota kukaan ei automaattisesti ja etsimättä sitä näe? Aivan juuri tämän takia huoneet on niin PERSEESTÄ ! Keskustelut on muuttuneet entistä sisäsiittoisemmiksi kun tuo huone systeemi tuli.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
kimurantti1 07.08.2008 22:14:44 (muokattu 07.08.2008 22:17:37) | |
---|
Aivan juuri tämän takia huoneet on niin PERSEESTÄ ! Keskustelut on muuttuneet entistä sisäsiittoisemmiksi kun tuo huone systeemi tuli.... Joo, en mäkään ole kovin innoissani huoneista. Tai siis, iso osa keskustelusta joka sopisi tänne palstallekin, on siirtynyt huoneisiin. Esimerkiksi kitarakamoista on varmaan paljon juttua huoneissa, mutta kun ei niitä erikseen jaksa selata tai liittyä kymmeneen huoneeseen. Eri asia on kaupunkikohtaiset tms. huoneet. Niille on musta paikkansa, mutta kyllä musta ylläpidon kantsisi jättää hyväksymättä honeet, joissa keskustellaan juuri tälle foorumille tarkoitetuista aiheista. Ihan vaan foorumin tason vuoksi. |
HeavyMachinery 07.08.2008 22:45:54 | |
---|
Joo, en mäkään ole kovin innoissani huoneista. Tai siis, iso osa keskustelusta joka sopisi tänne palstallekin, on siirtynyt huoneisiin. Esimerkiksi kitarakamoista on varmaan paljon juttua huoneissa, mutta kun ei niitä erikseen jaksa selata tai liittyä kymmeneen huoneeseen. Eri asia on kaupunkikohtaiset tms. huoneet. Niille on musta paikkansa, mutta kyllä musta ylläpidon kantsisi jättää hyväksymättä honeet, joissa keskustellaan juuri tälle foorumille tarkoitetuista aiheista. Ihan vaan foorumin tason vuoksi. Totta ! plussan annoin tästä :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
HeavyMachinery 07.08.2008 22:48:28 | |
---|
Yleisellä tasolla: En kyllä vaihtaisi pois, oiva vehjes. Mutta mä en olekaan efektipuristi, mulle kelpaa kunhan chorus kuulostaa chorukselta, sen ei tarvitse kuulostaa joltain tietyltä chorukselta jne... JuSu Pakko muuten sanoa kun tuosta Choruksesta tuli mieleen. Mulla on Räkissä vierekkäin Intellfex ja G-major. G-majorin chorus on todella ankea verrattuna tuohon Intellifexiin sen chorus on paksu ja täyteläinen kun taas majurin on ohut ja kolkko. Intellifex pesee soundissa tuon g-majorin mutta käyttö mukavuus on taasen tuon majorin puolella. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Shredator 08.08.2008 14:45:47 | |
---|
Pakko muuten sanoa kun tuosta Choruksesta tuli mieleen. Mulla on Räkissä vierekkäin Intellfex ja G-major. G-majorin chorus on todella ankea verrattuna tuohon Intellifexiin sen chorus on paksu ja täyteläinen kun taas majurin on ohut ja kolkko. Intellifex pesee soundissa tuon g-majorin mutta käyttö mukavuus on taasen tuon majorin puolella. En ole kyllä Intellifexia testaillut, mutta kyllä G-Majorin Classic Chorus on varsin mainio. Sitä voi tukevoittaa muilla efekteillä, kuten detunella ja sisäisellä EQ:lla. Tosin siitä saa oivat soundit sellaisenaankin. Progemetallia: http://www.myspace.com/dominantchain |