Aihe: Onko kiinnostuneita customoituun Steinberger kopion kimppaan?
1
Timo JM
07.08.2008 18:53:40 (muokattu 09.08.2008 17:50:00)

Olen tilaamassa itselleni kiinasta Seinberger kopiota omien toiveideni mukaan. Jos joku haluaa täsmälleen samanlaisen niin voin harkita kimppatilauksen vetämistä. Eli kyselen tässä alustavasti kiinnostusta seuraavanlaisesta skitasta:

Alkuperäinen malli valmistajan sivuilla on tämä:
http://www.shenglunnewstarmusical.com/WA001.html
(Kuva on vasurista mutta tilattava skitta on oikeakätinen.)

Väritys kuten tässä punaisessa bassossa:
http://img.diytrade.com/cdimg/394748/5858795/0/1210573289.jpg

Koneistoksi tällaisen Steinbergerin tallan kopio:
http://www.musicyo.com/planet/rtrem.asp

Speksit:
Body: Mahogany
Bolt on Neck: Maple (natural colour)
Fret Board: Rosewood
No.of Fret: 24 Frets
Pickups: 2S
Control: 1V,1T&3 Way toggle s/w

Bodia olen pyytänyt muotoilemaan reunoista ja kulmista hieman pyöreämmäksi kuin alkuperäisessä, joka mielestäni on vähän laatikkomainen, eikä välttämättä näytä kovin kauniilta kun skitasta tulee selkeästi puusta tehdyn näköinen. Myös kaulasta on tulossa vähän alkuperäistä ohuempi.

Hinnasta en osaa sanoa muuta kuin, että tilaamani yksi kappale tulee maksamaan noin 200 € kaikkine kuluineen. (Soittimen nettohinta + toimitus + tulli + ALV.) Jos kimppatilaus syntyy otan parikymppiä järjestelypalkkiota kappaleelta mikä ei välttämättä nosta hintaa jos tilaajia tulee useampia. Siitä kuinka monen kappaleen tilaaminen laskee hintoja, ja miten paljon, ei vielä ole tietoa.

HUOM! En ota vastuuta valmistajan/toimittajan päässä sattuneista virheistä tai väärinkäsityksistä.

EDIT:
Ei siis haittaa vaikka kukaan ei kiinnostuisi. Tilaan itselleni sen yhden kappaleen joka tapauksessa.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
Timo JM
08.08.2008 11:54:58

Koska tää ei näytä herättävän mielenkiintoa niin asetan ilmoittautumisen takarajaksi sunnuntain 10.8. Sen verran himottaa päästä tilaamaan tuo oma yksilö, että mitä sitä turhaan venyttämään jos muita halukkaita ei ilmaannu ;-)
Michi
10.08.2008 13:05:10
Hitto ku siul on niin kiire :-)...kyllähän tuo kiinnostaisi kovastikin, vaikka väri on väärä kun se ei oo musta (tai valkoinen).

Ajankohta vaan ei nyt putoo, kuun vaihteen jälkeen paaaaaaaaljon parempi tilanne olis. Malttaisitko odottaa sinne asti?
-Up The Irons!-
Timo JM
10.08.2008 13:49:44

Ajankohta vaan ei nyt putoo, kuun vaihteen jälkeen paaaaaaaaljon parempi tilanne olis. Malttaisitko odottaa sinne asti?

Ei onnistu valitettavasti.
Michi
10.08.2008 13:53:53 (muokattu 10.08.2008 13:54:05)
All is fair that ends fair eiku... :-D.

Ee voe mittäe. Kannatti yrittää!

Laitathan kattavaa arvioita sitten kun kitara on soitettu sisään? Että kunnolla veistä haavassa...
-Up The Irons!-
Sensonic
11.08.2008 06:12:17
Hitto ku siul on niin kiire :-)...kyllähän tuo kiinnostaisi kovastikin, vaikka väri on väärä kun se ei oo musta (tai valkoinen).

Mä laitoin kimppatilaushuoneeseen kyselyn, josko porukalla olisi kiinnostusta tilata mustaa tai valkoista Steinberger -kopiota WA-001:stä.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Wolf KLP45-FM Aram-701L Landola F6/Cut Bailing BL-05
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)