Aihe: Vahvistin rätisee
1
Bentley
14.08.2008 12:15:08

Nyt kun nyt uusilla asetuksilla soittelin vahvistimella ja ilman boosteriaki niin aivan ku elementit ois ruvennu rätisemään.

Voisko putkilla olla jotain merkitystä? Vahvistin oli huollossa koska siihen piti vaihtaa virtakytkin joten oisko elektroniikka-asentaja kolhinu putkia tms vastaavaa?

Valvekingi siis kyseessä ja uudet asetukset on lähinnä vaa enemmän eq säätöä. Pedaalilauta on samanlainen ku ennenki ja samoin kytketty.

Jotenkin tuntuu että alussa se on ihan ok mutta sen jälkeen kun laittaa boosteria päälle niin se rupee rätisemään enemmän. Mihkä paikkaan boosteri olis järkevin sijottaa?
For those who can't be without the music!
Mikaelo
14.08.2008 13:22:19

Vahvistin oli huollossa koska siihen piti vaihtaa virtakytkin joten oisko elektroniikka-asentaja kolhinu putkia tms vastaavaa?

No jos ei ennen huoltoa rätissy niin takasin asentajalle vaan.
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
Bentley
16.08.2008 18:37:38 (muokattu 16.08.2008 18:55:41)

Hmm. Nyt en kyllä ihan varma ookaa et toimiiko vahvistin kunnolla.

Mulla on nyt uudet asetukset vahvarissa ja tuntuu että kun enemmän diskanttia laittaa kehiin niin silloin alkaa tämä "rätinä". Mulla on nyt ekaa kertaa Bright -kytkin painettu alas valvekingis ja treblen joudun pitää aika alhaalla ettei oo korvia riipivä soundi. Oon joutunu vaihtaan yhden etuputkenki joten voiko tämäki tuoda huomattavasti enemmän diskanttia soundiin? Vaihdoin kaikki 3 etusta kyllä kerralla.
For those who can't be without the music!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)