Aihe: EMG81/60 setti epiphonen exploreriin.
1
Kime86
12.08.2008 18:04:33
Elikkäs kyselisin mielipiteitä kyseisestä setistä Epiphonen Korina Explorerissa. Toinen vaihtoehto voisi olla zakk wylde-setti. Elikkä mielipiteitä kaipaisin soinnista ja, että onko niiden asennus kyseiseen kitaraan helppoa. Vai kannattaako kääntyä ammattilaisen puoleen? Soittelen siis hyvinkin metalli painotteista musiikkia. Jotain muitakin mikki vaihtoehtoja voi kertoa.

-Kime
mathias
12.08.2008 18:15:08
Minulla on ollut kyseinen setti omassa Epiphonen Explorerissa 7 vuotta. Tykkään. 81 toimii tallassa niinkuin pitääkin. Säröpuolella vallan mahtava, cleaneissa vähän ohut. Mutta higain-hommia vartenhan se tuossa on. Puhtaammat osuudet hoitelee sitten tuo kaulamikkinä oleva 60. Mukavan paksu ja tumma soundi. Toimii. Montaahan mieltä näistä EMG:stä ollaan, mutta ainakin minun käyttötarkoituksiin nämä sopii vallan mainiosti. Ja sehän on nimenomaan se tärkin juttu.
Kime86
13.08.2008 20:40:25
Taitaapa joutua sitten menemään kuopion dlxmusiciin ostamaan uudet mikit kitaraan.

-Kime
pulliha
14.08.2008 17:03:42
Itse pistäisin juuri tuon 81/60 setin mielummin kuin 81/85. EMG 85 on vähän tunkkanen mun makuun (olettaen että pistät kaulaan) siksi tuon 60 ottaisin. Kannattaa myös harkita 81/81 settiä. Minulla toimii kaikista parhaiten ! Ei tarvitse ammattilaisapua jos kolvi pysyy kädessä. Hyvät ohjeet ja helppo homma pikaliittimien ansiosta.
fak me
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)