Mr. Speed 02.07.2008 10:42:43 | |
---|
Kamalasti ei löytynyt asiaa haulla. Onkos ihmisillä kokemuksia Kochin valmistamista kaapeista? Lähinnä siis tuollanen 412 kaappi kiinnostaisi. TS-412SL-DXL kiinnostaisi. Deluxe malli siis. Kaappi tulisi Peaveyn 6505+:ssan kaveriksi. Kokemuksia elementtien laadusta? Soundin luonteesta? Ihan hyvään hintaan tollasen voisin saada. tehonkestoa on 360W ja painoa 45kg, joten suhteellisen muhkeankokoinen kaappi kyseessä. Kertokaa ihmiset ihmeessä kokemuksianne, tai vain mutu-tuntumaa. Kiitos jo valmiiksia! F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
Nacher 02.07.2008 14:17:08 | |
---|
Hyvin harva noista kai omaa kokemusta. Vähän olen kuullut, mutta kuulemani ollut ihan positiivista. Elementeistä paha sanoa, mutta vissiin ihan perushyviä ja tukevia kaappeja ovat. Kuitenkin niitä matchataan aika kalliiden nuppien kanssa, joten tuskin ne ihan mitään halpisroskaa voisivatkaan olla. |
Mr. Speed 02.07.2008 14:41:01 | |
---|
Jensenin elementeillä kai ovat, ainakin musakauppiaan mukaan. Osaakos kukaan sanoa mitä eroa tolla Deluxella on perusmalliin? Muutama satanen on ainakin hinnoissa eroa, mutta tosiaan vajaaseen kahdeksaan sataan saisin tollasen Deluxen. Täytyypi kuunnella sitten paikan päällä miltä soundaa Piiviin kanssa. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
penatuna 05.07.2008 13:59:02 (muokattu 05.07.2008 17:37:03) | |
---|
Mulla on twintonen (jossa tosin on elementtinä Celestion gold) lisänä 2x12 Kochin kaappi. Laadukkaan tuntuinen peli. 4x12 ei kyllä kokemusta ole. |
Geetar 14.08.2008 19:50:10 | |
---|
Mulla on twintonen (jossa tosin on elementtinä Celestion gold) lisänä 2x12 Kochin kaappi. Laadukkaan tuntuinen peli. 4x12 ei kyllä kokemusta ole. mites muuten twintone toimii tuon celestion goldin kanssa? Siis pelkästään 1x12 Keep practising |
wilo 14.08.2008 22:15:36 | |
---|
Jensenin elementeillä kai ovat, ainakin musakauppiaan mukaan. Älä ny, eikös koch tee (tai teetä) itte omat kajarinsa? Mut voihan valmistaja tosiaan olla Jensen, mistäs sen tietää. Yleensä kochin kaapeissa on elementit tällasella koodilla: VG12-90. Mun studiotonessa on tosin VG12-60. t. Ville |
Tomtom 14.08.2008 22:56:13 | |
---|
Täällä kanssa 2x12 VG90:sillä ( varmaankin). Hyvä ja tukeva kaappi, mun mielestä napakka soundi. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
jumara 15.08.2008 15:02:08 | |
---|
Kochin elementit tekee Jensen. Koch on osallistunut elementtien suunnittelutyöhön ja ko. elementit tehdään ekslusiivisesti Kochille. Hyväsoundisia elementtejä ovat, itsellä on kokemusta omasta Studiotonesta, studiolla pyörineestä Twintonesta sekä frendin Multitonesta. Soundeissa on aina ollut sellainen hifi-meininki, kuitenkin sopivasti retrolla tavalla. Ylä- ja alapäätä riittää, olematta kuitenkaan loudness-henkinen, kuten useimmat Mesa-Boogiet. Melko hienostunut, muttei munaton. Yleisesti ottaen voisin sanoa, että kaikki Koch-tuotteet ovat jättäneet erittäin laadukkaan vaikutelman. Itselleni on kuitenkin muodostunut sellainen kuva, että elementit ovat suunnitellut nimenomaan Koch-vahvareiden ominaisuuksia varten ja päinvastoin. Olen kokeillut Studiotonea muiden elementtien kautta eikä soundi jotenkin päässyt oikeuksiinsa esim. Celestion V30:n kanssa. Toisaalta marshall-putkicombo ei soundannut hyvälle Studiotonen elementin kanssa. Lopullinen soundi tietty määräytyy omien laitteidesi ja soittotavan perusteella. Kokeilemalla se selviää... Marshall 2203
Marshall 1974X
Marshall 1974CX
Marshall 2061X
Marshall 1922
Koch Studiotone
Boss&Fulltone on the floor.
Fender '72 Tele RI
Fender STD Strat
Washburn LP "lawsuit"
Union Flag Telepartscaster |