Aihe: Marsun kaapit
1
opaa
20.08.2008 14:07:14
Elikkä täytyy kysyä, että mikä muu noissa marsun kaapeissa vaihtelee kuin elementit? Thomanniltakin löytyy aikamoinen määrä marsuja: http://www.thomann.de/fi/search_dir … mp;sw=marshall+4x12&x=0&y=0

Mikäs noissa kaikissa sitten on erilaista. Ja torilla löytyy JCM800 ja 900 kaappeja, osa LEAD osa ei. Mitä se LEAD tekee kaapille? :p

Mua oikeastaan kiinnostaisi saada halvalla hyvälaatuinen kaappi, jossa elementeillä ei ole väliä, aion vaihtaa itse uudet elementit joka tapauksessa paikalle. Siksi en haluisi maksaa kaapista, jossa hintaa nostaa ne elementit.
oiva tumpeloinen
20.08.2008 14:12:33
Lead ei tee kaapille mitään. On vanha mallimerkintä. 800-sarja on mono ja 900-sarja vastaavasti stereo. Muita eroja niissä ei ole. Jos jätetään nuo AVT- MG-sarjat pois, niin noiden kaappien erot ovat elementit ja jotkut kaapit on korkeampia. Olisiko niiden mallimerkinnässä t (=tall) muistaakseni. Korkeammissa kaapeissa on enemmän tilaa ja se tekee soundista tuhdimman.

Jos nyt meinaat uutena jonkun tilata, niin kehoittaisin katsomaan liikkeitä briteistä. Niissä on halvalla myynnissä noita. Toisena vaihtoehtona tietenkin tori. Muistaakseni dv247.comissa on noita sopuhintaan. Ei tainnut olla pahan hintaisia Coda-Musicissakaan.
opaa
20.08.2008 20:17:15 (muokattu 20.08.2008 21:16:58)
Jos nyt meinaat uutena jonkun tilata, niin kehoittaisin katsomaan liikkeitä briteistä. Niissä on halvalla myynnissä noita. Toisena vaihtoehtona tietenkin tori. Muistaakseni dv247.comissa on noita sopuhintaan. Ei tainnut olla pahan hintaisia Coda-Musicissakaan.

Torilta mä olen alustavasti katellut, mutta jos ei sieltä tärppää, niin dv247:sta varmaan tarttuu mukaan. Sieltä mä nupinkin aion tilata, thomann nyt oli tuossa vähän havainnollistamassa jotenkin :)

Edit: Ei taidakaan olla dv247:ssa noita kaappeja.
Lonesome
20.08.2008 21:49:23
Edit: Ei taidakaan olla dv247:ssa noita kaappeja.

Vaan näillä on: http://www.soundslive.co.uk/categories~name~Guitar-Cabs~ID~63.asp
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)