rutique 10.08.2008 11:53:28 | |
---|
elikkäs siis kyseisessä kitaarassa on yksi emg81 akt. mikki(ei kakkos mikin paikkaaa).Olisiko mahdollista saada laitettua siihen kaulamikkiä tosin jonkin kitara teknikon kautta mutta kummiski. kitara löytyy täältä http://i6.photobucket.com/albums/y2 … asGoff/web%20fotos/DSC_01640012.jpgeli jos sinula on kokemuksia tälläisestä tilanteesta olis enemmän ku hyvä jos kirjottaisint mulle tai jos tiedät että semmonen ei oo mahdollista tai jtn muuta nii kirjota! |
naavanka_ 10.08.2008 12:02:36 | |
---|
kyllähän tuohon toinenkin mahtuis mutta voin kertoa että tulee kalliiks:) itse en pistäisi toista mikkiä tuommoseen kun ei alunperinkään oo ollu semmosta. mielummin ostaa semmosen jossa on kaulamikki |
Hannu H. 10.08.2008 12:09:13 | |
---|
kyllähän tuohon toinenkin mahtuis mutta voin kertoa että tulee kalliiks:) itse en pistäisi toista mikkiä tuommoseen kun ei alunperinkään oo ollu semmosta. mielummin ostaa semmosen jossa on kaulamikki Kyllä se halvemmaksi tulee tuohon kaulamikki lyödä kuin tilata customshopista 24-nauhainen RR kahella mikillä.. |
rutique 10.08.2008 12:10:30 | |
---|
kyllähän tuohon toinenkin mahtuis mutta voin kertoa että tulee kalliiks:) itse en pistäisi toista mikkiä tuommoseen kun ei alunperinkään oo ollu semmosta. mielummin ostaa semmosen jossa on kaulamikki juu u....mut toi kitara on aikas kallis ku menee sinne 1100 puolelle nii ei viittis alkaan kauppaan.... |
Painajaismainen 10.08.2008 12:11:00 (muokattu 10.08.2008 12:11:10) | |
---|
Entäs RR5FR ja siihen sellaiset mikit kun haluat? "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
rutique 10.08.2008 12:15:06 | |
---|
Entäs RR5FR ja siihen sellaiset mikit kun haluat? siis korjaan että mulla on ollu toi rr24 jo n vuoden mut oon kaivannu siihen kaulamikkiä nii sais vähän monipuolisemmat saundit..... |
Painajaismainen 10.08.2008 12:16:41 | |
---|
siis korjaan että mulla on ollu toi rr24 jo n vuoden mut oon kaivannu siihen kaulamikkiä nii sais vähän monipuolisemmat saundit..... Jep, tajusin. Sinuna en alkaisi tuohon mitään reikiä duunailemaan, vaan ostaisin kitaran jossa on valmiina kaulamikki. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
rutique 10.08.2008 12:16:46 | |
---|
elikkäs siis kyseisessä kitaarassa on yksi emg81 akt. mikki(ei kakkos mikin paikkaaa).Olisiko mahdollista saada laitettua siihen kaulamikkiä tosin jonkin kitara teknikon kautta mutta kummiski. kitara löytyy täältä http://i6.photobucket.com/albums/y2 … asGoff/web%20fotos/DSC_01640012.jpg eli jos sinula on kokemuksia tälläisestä tilanteesta olis enemmän ku hyvä jos kirjottaisint mulle tai jos tiedät että semmonen ei oo mahdollista tai jtn muuta nii kirjota! unohin pistää tohon kirjotukseen että siis mulla on ollu toi rr24nen jotain vuoden mut oon kaivannu siihen kaula mikkiä.... |
KUNU 10.08.2008 12:16:53 | |
---|
Kyllä se halvemmaksi tulee tuohon kaulamikki lyödä kuin tilata customshopista 24-nauhainen RR kahella mikillä.. Kyllä varmaanki, mutta aika tyhmä verrata custom shopin tekemää RR kuin jotaki perus RR24:stä. Laatu SAATTAA olla hieman eri. Mutta siis asiaan. Tuon etumikin laittaminen onnistuu kyllä, Amfisound tai Ruokangas tekevät hyvää jälkeä, heihin kannattaa olla yhteyksissä. Kummatkin perivät tuntiveloituksella n.70 euron hintaa. |
rutique 10.08.2008 12:18:25 | |
---|
Jep, tajusin. Sinuna en alkaisi tuohon mitään reikiä duunailemaan, vaan ostaisin kitaran jossa on valmiina kaulamikki. ookoo....mut aattelin et joku tampereen kitarateknikko porailis ne vaikka kyllähän sille hintaa kertyyyy sit.... |
rutique 10.08.2008 12:19:27 | |
---|
Kyllä varmaanki, mutta aika tyhmä verrata custom shopin tekemää RR kuin jotaki perus RR24:stä. Laatu SAATTAA olla hieman eri. Mutta siis asiaan. Tuon etumikin laittaminen onnistuu kyllä, Amfisound tai Ruokangas tekevät hyvää jälkeä, heihin kannattaa olla yhteyksissä. Kummatkin perivät tuntiveloituksella n.70 euron hintaa. juu kiitos! |
naavanka_ 10.08.2008 16:10:26 | |
---|
kannattaa miettiä kunnolla nuita vaihtoehtoja. ei jackson oo ainut merkki joka tekee RR mallia |
LepakonNahka 10.08.2008 16:42:38 | |
---|
Kyllä varmaanki, mutta aika tyhmä verrata custom shopin tekemää RR kuin jotaki perus RR24:stä. Laatu SAATTAA olla hieman eri. Mutta siis asiaan. Tuon etumikin laittaminen onnistuu kyllä, Amfisound tai Ruokangas tekevät hyvää jälkeä, heihin kannattaa olla yhteyksissä. Kummatkin perivät tuntiveloituksella n.70 euron hintaa. Amfisoundin tuntitaksa on 45e. Nusnus :) Viittätoista fuzzia on pyhimyksen poljettava! |
KUNU 10.08.2008 18:44:30 (muokattu 10.08.2008 18:47:31) | |
---|
Amfisoundin tuntitaksa on 45e. Nusnus :) Mutta Amfisound tekee työtä hitaammalla ja huonommalla jäljellä joten hintaeroa Ruokankaaseen ei juurikaan tule ;) EDIT: Kumpaakin liikettä olen kokeillut ja jos ite laittaisin jotakin kitaraan niin Ruokangasta käyttäisin, hinta saattaa ollaa kalliin(ei tosin kovin paljoa), mutta saa ainaki hyvää ja ammattimaista jälkeä. Amfisoundilla käyttänyt kitaran pari kertaa ja aina olen joutunut ottamaan yhteyttä huollon jälkeen kun osat eivät ole juuri niin kuin olisin halunnut tai säädöt eivät ole kohillaan. |
Hannu H. 10.08.2008 19:11:35 | |
---|
Kyllä varmaanki, mutta aika tyhmä verrata custom shopin tekemää RR kuin jotaki perus RR24:stä. Laatu SAATTAA olla hieman eri. Toki siinä laadussa on eroa, mutta siitä nyt ei ollutkaan puhe vaan 24 nauhaisesta RR:stä kahdella mikillä. Hintakin kun SAATTAA olla hieman eri.. :) |
Gary the pine 10.08.2008 20:21:09 | |
---|
kannattaa miettiä kunnolla nuita vaihtoehtoja. ei jackson oo ainut merkki joka tekee RR mallia Ei niin, mutta silti monille se "ainoa oikea"... Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------> |
McNulty 10.08.2008 23:02:34 (muokattu 10.08.2008 23:03:05) | |
---|
Laidallinen Mul Mul! |
Jormaz 10.08.2008 23:14:22 | |
---|
Jos sen haluaa tosissaan modauttaa niin kyllä siinä halvempikin paja menettelee. Eihän toi ole kuin poraamista ja jyrsintää, ei mitään kovin kriittistä, työn jälkikin jää mikin ja kehyksen taakse piiloon. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
rainmaker 11.08.2008 00:11:08 | |
---|
Jos itse olisin aloittajan tilanteessa, niin tekisin sen mikkikolon siihen itse. Ei tuo nyt niin ihmeellinen homma ole tehdä, jos on tarvittavia työkaluja käytössä. Ei tarvitse välttämättä edes jyrsintä, jos omistaa kunnollisen penkkiporakoneen tai edes sellaisen tavallisen porakoneen, minkä saa telineeseen kiinni. Tietysti jos ennen ei ole mitään modauksia keppeihin tehnyt, niin tuon hintaluokan kepukka ei liene paras kohde alkaa harjoittelemaan :) "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
JohnnyLee 12.08.2008 13:15:10 | |
---|
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |