telecustom 06.09.2008 23:20:23 | |
---|
Vuoden 68 fender telecaster customistani ovat päässeet kaulamikrofonin ( humbucker säätöruuvit ( eli korkeutta säätävät, ja paikoilaan pitävät ) katoamaan, ja Helsingin musiikkikaupat eivät osanneet asiassa auttaa. Olisiko täällä jollakin ratkaisun avain? "rock`n`roll is never die" Kirka |
Freewheeler 07.09.2008 11:15:29 | |
---|
Vuoden 68 fender telecaster customistani ovat päässeet kaulamikrofonin ( humbucker säätöruuvit ( eli korkeutta säätävät, ja paikoilaan pitävät ) katoamaan, ja Helsingin musiikkikaupat eivät osanneet asiassa auttaa. Olisiko täällä jollakin ratkaisun avain? Vuoden 1968 Customissa ei ollut humbucker-etumikkiä. KItara oli silloin nimeltään Custom Telecaster ja se erosi normitelestä ainoastaan reunalistoiltaan. Jos siihen on jälkikäteen asennettu humbuckeri ruuveja löytyy kyllä joka kylästä. Onko sulla kuvia kitarasta? Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
telecustom 07.09.2008 12:35:20 | |
---|
niinpä...puoliunessa ja toiveissani lisäsin 10 vuotta kitaran eduksi...eli se on vuosimallia 78. "rock`n`roll is never die" Kirka |
Freewheeler 07.09.2008 12:50:29 | |
---|
niinpä...puoliunessa ja toiveissani lisäsin 10 vuotta kitaran eduksi...eli se on vuosimallia 78. No onhan se tuon ikäinenkin nykyään jo vanha, melkein vintage-ikäinen kolmekymppinen! Ruuvit löydät mm. täältä: http://www.guitarpartsresource.com/screws_pickupgenfen.htm Kohdassa Wide range humbucker. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
fox 07.09.2008 12:51:09 | |
---|
niinpä...puoliunessa ja toiveissani lisäsin 10 vuotta kitaran eduksi...eli se on vuosimallia 78. Katsopa SP-Elektroniikan valikoimista.. Siellä on mm. 3 mm ja 2,8 mm ruuveja.. Jos muistan verstaalla käydessä tsekata, minkä kokoinen ruuvi tuohon Fenkun humppariin menee, niin ilmoitan. Muista varmistaa se pituus, ettei käy kuin mulle, että tulipas tilattua ihan hieman (mutta ratkaisevasti) liian lyhyitä ruuveja.. (itsehän tilailin joskus siis noita Brittein saarilta) |