Aihe: Mikä efektilauta
1
FFWF
06.09.2008 18:36:57
Olen aloittelija joten apua kaivataan. Soittelen tällä hetkellä Zoom G7.1ut kautta, enimmäkseen kuulokkeiden läpi ( bayerdynamic DT 770m) tai kohtuu laadukkaiden aktiivikaiuttimien Epos aktimate kautta.En ole oikein tyytyväinen zoomin ääniin, voi olla että en osaa säätää.
Olisiko parempaa ratkaisua tarjolla. Vaatimuksena 1. hyvä kuulokelähtö 2. hyvät säröt kun musiikkimaku enemmän metallipuolella toki pitää muutakin olla. 3 toimia tietysti aktiivikaiuttimien kanssa hyvin.
Itselle ei tule mieleen kuin pod x3 tai boss GT-10, saisiko näillä "parempaa" ääntä. Onko mitään muita vaihtoehtoja, voisi olla räkkimallinenkin mutta niiistä minulla ei ole mitään tietoa esim. tech 21 psa-1.1.Myin juuri combon pois joten toistaiseksi sille tielle ei paluuta.
mattim
06.09.2008 19:02:20 (muokattu 06.09.2008 19:05:16)

Testaamaan, kovinkaan monella ei ole oikeaa kokemusta näistä kaikista.

Tuo otsikon efektilauta hieman johtaa harhaan, tavallisesti näitä kutsutaan multiefekteiksi tai leikkisästi "multipaavoiksi".

Efektilaudaksi kutsutaan monesti fyyisistä lautaa, johon kerätään (kiinitetään) läjä erillisefektejä.

Matti
Huolellinen iimeistely kruunaa kokonaisuuden: http://www.dvdplaza.fi/galleria/showphoto.php/photo/16205
Grugi
06.09.2008 19:06:41 (muokattu 06.09.2008 19:14:48)
Olen aloittelija joten apua kaivataan. Soittelen tällä hetkellä Zoom G7.1ut kautta, enimmäkseen kuulokkeiden läpi ( bayerdynamic DT 770m) tai kohtuu laadukkaiden aktiivikaiuttimien Epos aktimate kautta.En ole oikein tyytyväinen zoomin ääniin, voi olla että en osaa säätää.
Olisiko parempaa ratkaisua tarjolla. Vaatimuksena 1. hyvä kuulokelähtö 2. hyvät säröt kun musiikkimaku enemmän metallipuolella toki pitää muutakin olla. 3 toimia tietysti aktiivikaiuttimien kanssa hyvin.