Aihe: Mikä efektilauta
1
FFWF
06.09.2008 18:36:57
Olen aloittelija joten apua kaivataan. Soittelen tällä hetkellä Zoom G7.1ut kautta, enimmäkseen kuulokkeiden läpi ( bayerdynamic DT 770m) tai kohtuu laadukkaiden aktiivikaiuttimien Epos aktimate kautta.En ole oikein tyytyväinen zoomin ääniin, voi olla että en osaa säätää.
Olisiko parempaa ratkaisua tarjolla. Vaatimuksena 1. hyvä kuulokelähtö 2. hyvät säröt kun musiikkimaku enemmän metallipuolella toki pitää muutakin olla. 3 toimia tietysti aktiivikaiuttimien kanssa hyvin.
Itselle ei tule mieleen kuin pod x3 tai boss GT-10, saisiko näillä "parempaa" ääntä. Onko mitään muita vaihtoehtoja, voisi olla räkkimallinenkin mutta niiistä minulla ei ole mitään tietoa esim. tech 21 psa-1.1.Myin juuri combon pois joten toistaiseksi sille tielle ei paluuta.
mattim
06.09.2008 19:02:20 (muokattu 06.09.2008 19:05:16)

Testaamaan, kovinkaan monella ei ole oikeaa kokemusta näistä kaikista.

Tuo otsikon efektilauta hieman johtaa harhaan, tavallisesti näitä kutsutaan multiefekteiksi tai leikkisästi "multipaavoiksi".

Efektilaudaksi kutsutaan monesti fyyisistä lautaa, johon kerätään (kiinitetään) läjä erillisefektejä.

Matti
Huolellinen iimeistely kruunaa kokonaisuuden: http://www.dvdplaza.fi/galleria/showphoto.php/photo/16205
Grugi
06.09.2008 19:06:41 (muokattu 06.09.2008 19:14:48)
Olen aloittelija joten apua kaivataan. Soittelen tällä hetkellä Zoom G7.1ut kautta, enimmäkseen kuulokkeiden läpi ( bayerdynamic DT 770m) tai kohtuu laadukkaiden aktiivikaiuttimien Epos aktimate kautta.En ole oikein tyytyväinen zoomin ääniin, voi olla että en osaa säätää.
Olisiko parempaa ratkaisua tarjolla. Vaatimuksena 1. hyvä kuulokelähtö 2. hyvät säröt kun musiikkimaku enemmän metallipuolella toki pitää muutakin olla. 3 toimia tietysti aktiivikaiuttimien kanssa hyvin.
Itselle ei tule mieleen kuin pod x3 tai boss GT-10, saisiko näillä "parempaa" ääntä. Onko mitään muita vaihtoehtoja, voisi olla räkkimallinenkin mutta niiistä minulla ei ole mitään tietoa esim. tech 21 psa-1.1.Myin juuri combon pois joten toistaiseksi sille tielle ei paluuta.

Mulla on samainen lankku ja ite kyllä olen tykännyt siitä irtoavista soundeista.
Oletkos netistä katellut valmiita patchejä ja niitä kokeillut?

Täällä ainakin ihan kiva valikoima ja mielestäni laadukkaitakin löytyy.
http://giasso.s42.eatj.com/ZooM/home.jsp

Niin juu mikäs se sun kitara mahtaa olla kun silläkin on kovasti merkitystä niihin soundeihin?? Vai miten se oli...
SDMF
FFWF
06.09.2008 21:51:27
Anteeksi, on tämä laitteiden termit vielä hakusessa. Vasta 9 kk sitten ostin ensimmäisen kitaran ja vahvistimen vaikka ikää jo lähes 40. Schecter classic on kitara. En ole netistä katsonut, kiitos vinkistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)