Paljonko Flying finnit maksaa suurinpiirtein?todella upeita kitaroita:) Mulla itselläni on yksi FF custom vuodelta 2001. Classicit ja SoB pyörivät aikoinaan peruskattauksella siinä parin tonnin lähtöhinnoissa. Customiin saa sitten upotettua niin paljon kuin vaan sielu sietää ;) Tietysti tarkan hinnan saa Matilta itseltään kun ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa. Nykyään pitää ottaa huomioon, että Matti ei enää välttämättä tee kaikkia kitaroitaan/työvaiheitaan itse vaan käyttää alihankkijoita. Etenkin muutama vuosi sitten kauppoihin ilmestyneet Nevalainen stratocasterit olivat tietääkseni vain Matin säätämiä ja virittämiä sekä niissä oli Matin itse käärimät mikit. Kaikki Matin tuoteperheen alla olevat soittimet joita olen nähnyt, ovat olleet kyllä perus jenkkistrato/les paul osastoa paremmin viimeisteltyjä ja säädettyjä. Omasta soittimesta ei ole todellakaan mitään pahaa sanottavaa, on ne muutamat sadat keikat kyllä toiminut 100%. Yhtään osaa ei ole tarvinnut vaihtaa, ainoastaan kieliä. Voin suositella! P.s. käytettyjä kannattaa metsästää myös. - puoliamatööri - |