AiGee 13.08.2008 12:44:27 | |
---|
Moi, Eli otsikon mukaan onko kellään kokemuksia Gretschin electromaticista tai Ibanezin Artcore sarjasta?. molemmat on noin 400-600 E kitaramalleja. Mieli tekisi puoliakustista mutta vähän epäilyttää tilata Thomanilta saksasta Halpaa kitaraa kun ei tiedä miten paska se laatu sitten on? Ibanezia pääsee sentään kokeilemaan Levytukkuun.. Jos joku on hommannut halvan Gretschin niin laita viestiä! Kiitti |
humppahanuristi 13.08.2008 12:52:48 | |
---|
Nuo halvat greschit on niitä kiinalaisia. Itsellä ei ole mutta kaverilla on, T-kaupasta tilasi viime syksynä. Tosin ei puoliakustinen vaan ProJet Olen sitä kyllä testaillut ja viimeistely on hyvä, yllättävän hyvä. Pysyy vireessä ja on muutenkiin soitettava. Mikit on ehkä vähän ponnettomat mutta kuitenkin kelvollisen kuuloiset, eikä hurise. Eikä potikatkaan rahise tms. Keikoilla käytetty, sprinterin takaosastolla kuskattu. En sitten tiedä paremmasta, kun ei ole tullut "aitoa" duojettiä koitettua missään. Humpasta rautalankaan... |
oksatboys 13.08.2008 13:41:56 | |
---|
ringmodulator piristää kummasti |
Guildfinger 13.08.2008 14:12:10 | |
---|
On torillakin 90-luvun, Korealainen Epiphone Sheraton. Electromaticit ovat olleet ihan perushyviä halpiksia. En ole vain pitänyt niiden litteästä kaulasta. |
masterhat 13.08.2008 15:33:07 (muokattu 13.08.2008 15:33:49) | |
---|
mulla on artcore (kohan se oli) joku iban halpa puolakkari Niin, hyvät vibat skebassa, mutta ei se virettä pidä jahka diggailet kammella leikkiä enemmänkin Mutta kaulamikissä hieno iskelmä-lead soundi http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
kuga 11.09.2008 22:32:36 | |
---|
Ostin talvella Ibanez artcore 95 kammella.On ihan hyvä, vaihdoin heti siihen kielet. Vire on pysynyt,nyt kokeilen siihen re-20 echoa on tosi hyvät soundit. |
rheinone 12.09.2008 09:11:29 (muokattu 12.09.2008 09:12:21) | |
---|
No nyt on kokemusta Electromatic G5125:stä. Korean poikain värkkäämä. Tosin siihen on vaihdettu suurinpiirtein kaikki kilkkeet. DeArmondin single coil mikit sentään on orkkista. Tykkään kyllä kitarasta kokonaisuudessaan. Ja jos alkuperäisestä HW:stä ei mulla kokemusta olekaan, voin todeta ainakin että koko muu kitara toimii mainiosti. Soittotuntuma, mikit ja saundi kokonaisuutena on juuri sellainen kuin rockabilly/countrypikkauskitaralta odotankin. |
Umas 12.09.2008 09:13:47 | |
---|
Mulla jäi ainakin Ibanez Artcoresta hyvä maku, vaikka sen myinkin. Ihan päteviä pelejä. Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |
Klapp 12.09.2008 10:28:39 | |
---|
Nuo halvat greschit on niitä kiinalaisia. Tosi, tosi hassua, että aina puhuttaessa Electromaticeista jonkun pitää vastoin parempaa tietoaan vinkata näin. Yhtä hassua on, et mää joka kerta tuun korjaamaan, jotta eikä oo kaikki kiinalaisia, vain se toinen sarja. Kaikkein hassuinta on, ettei kyseisellä tiedolla tee kukaan sitten niin yhtään mitään. Kysyttyä kokemusta: http://www.thomann.de/fi/gretsch_g5120_electromatic_ltdor.htm tuo on löytynyt nurkista jo vuoden päivät, eikä oo nurkkiin jäänyt. Toisin sanoen on mitä asiallisin peli. Minä kun soitan näillä isommilla kitaroilla niin maan hellästi, ettei edes virittimien lievä muovimaisuus ole päässyt vaivaamaan. Myönnettäköön, että mikit tuosta lähtee vaihtoon, kunhan jaksan seuraavaan rojektiin ryhtyä, mutta ei laaduttomuuden, vaan poikkeavien mieltymysten vuoksi: jotenkin perverssin ihanalta tuntuis P-90 -pari. Ehkä nuo originaalimikit on hiukan persoonattomat, kyllä. Soittotuntuma ja viimeistely on ne jutut, mitkä tekee ainakin tuosta minun halpis-G:stä ylivertaisen paitsi hintaluokassaan, niin ihan yleisestikin. Sanalla sanoen tuota voisi kutsua jämeräksi peliksi. Ja onhan se kaunis. Kaunis, kaunis. "And if you say that you can tell a bigger tale, I swear to God you'd have to tell a lie" -Tom Waits. |
Roksennus 12.09.2008 11:17:21 | |
---|
"Time's never wasted when you're wasted all the time!" |
ras ta far i 12.09.2008 13:51:52 | |
---|
Artcoren custom sarjalaiset on ihan hiton hyvin tehtyjä. Vastaavan tasoista viimeistelyä näkee harvoin edes käsintehdyissä kitaroissa. |
MJS50 12.09.2008 14:54:54 | |
---|
Minulla on ollut Iban Artcore AS 73 BL muutaman vuoden, eipä ole ollut valittamista.Hintaluokassaan oiva peli, vire pitää ja soi akustisestikin suht hyvin. Minäkö tyhmä,anteeksi,nyt en ymmärrä... |