Aihe: Wahin potikka rikki?
1
epi2
30.09.2008 16:14:36 (muokattu 30.09.2008 16:15:07)
Omistan Crybaby Q535 wahin ja tuossa pari päivää sitten huomasin että se ei nää "waakuttanut", se vain ohensi äänen eli periaatteessa vähän niinkun että vahi pohjassa, mutta ei niin voimakkaasti, tosin VariQ säädin oli nollilla.
Vähän ajan päästä ääntä ei enää kuulunut ollenkaan ja sitten kun taas kerran kokeili, tapahtui sama mitä jo selitin ja tämän jälkeen ei taas toiminut :/

Olen epäillyt että potikka on kulunut loppuun. Onko tämä mahdollista 3kk sisälla? Melko aktiivisesti sitä on tullut kyllä kaytettyä. Ja missä voisin tämän korjauttaa Tampereen seudulla?
jutimone
30.09.2008 16:31:35
Olen epäillyt että potikka on kulunut loppuun. Onko tämä mahdollista 3kk sisälla? Melko aktiivisesti sitä on tullut kyllä kaytettyä. Ja missä voisin tämän korjauttaa Tampereen seudulla?

En oikein usko että potikka olisi kulunut loppuun. Yleensä potikka alkaa rahisemaan/rätisemään silloin kun pedaalia polkee.

Jos ääni/äänettömyys pysyy vakiona vaikka pedaalia polkee niin veikkaisin ennemmin liittimiä tai jännitelähdettä (paristo?).

-J
powerfly
30.09.2008 16:34:10
Mikä on variQ säädin?? Tuskin se potikka noin nopeesti levähtää,ja yleensä alkaa rutisemaan ennemmin ku hiljenee..tai mistä vitusta mä sen muka tiedän?? Vie sinne mistä ostitkin,kuitin kera.
Ronkeli ei saa rinkeliä
epi2
30.09.2008 17:05:00 (muokattu 30.09.2008 17:05:48)
ok, en ainakaan ole huomannut mitään rahinaa... ja paristo on ihan vähän aikaa siiten vaihdettu että sen ei ainakaan pitäis olla. pitää varmaan viedä johonkin tutkittavaks.

E: variable Q on tossa wahissa suodatus asteen säädin (tietääkseni)
fox
30.09.2008 17:13:48

ok, en ainakaan ole huomannut mitään rahinaa... ja paristo on ihan vähän aikaa siiten vaihdettu että sen ei ainakaan pitäis olla. pitää varmaan viedä johonkin tutkittavaks.

E: variable Q on tossa wahissa suodatus asteen säädin (tietääkseni)

Kokeile nyt kumminkin vielä uudellakin patterilla... Toki siellä voi olla jotain muuta vikaa, mutta ensittäin kyllä tuon patterin tsekkaisin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
epi2
30.09.2008 19:59:09
Ongelma ratkesi. Patteri oli loppunut. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)