Krice 13.08.2006 21:32:50 | |
---|
Onko kellään tuollaista? Nimi on ainakin aika huvittava, mutta hintaa löytyy sen verran että hymy hyytyy ainakin minulla. 200e. Jospa joskus tuollaiseen keräisi rahat. Onkohan siinä säröä riittävästi? |
Arcane 13.08.2006 21:38:51 | |
---|
Oon kysellyt parista paikasta, testailtavaksi ei ole löytynyt. Voisi olla ihan kelpo peli. Ich bin eine Krankenhaus. Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37 |
LaXu 13.08.2006 23:10:56 | |
---|
Onkohan siinä säröä riittävästi? Jos se on yhtään Krankin vahvistimien tapaan suunniteltu, siitä ei lähdekään muuta kuin übergainia... |
koponen 14.08.2006 00:03:33 | |
---|
Olisihan tuo pitkästä aikaa ihan virkistävää jos joku tekisi oikeasti hyvän säröpedaalin, vaan epäillähän tuotakin sopii. Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
Juustonaksu 14.08.2006 00:11:47 | |
---|
Saakohan siitä sitä Genuine Krank -sirinää? Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Progressiveland 14.08.2006 22:23:48 | |
---|
jostain kitara lehdestä luin arvostelun.kuulemma hyvä peli. mutta makuasiat on makuasioita. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
HeavyMachinery 09.11.2006 12:43:34 | |
---|
Onko kukaan päässyt tuota testimään ? Pitäis saada räyhää marsuun ja aattelin että josko tuosta olisi siihen.... Onko tampereen musakaupoisssa missään tuota ? Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Terry Pantheras 09.11.2006 13:06:02 | |
---|
Onko kellään tuollaista? Nimi on ainakin aika huvittava, mutta hintaa löytyy sen verran että hymy hyytyy ainakin minulla. 200e. Jospa joskus tuollaiseen keräisi rahat. Onkohan siinä säröä riittävästi? Säröt on kuulemma pitkälti Revon TAPAISET, eli roimasti pitäisi säröä löytyä. Kaipa tuosta nimestäkin voi jotain päätellä... :) Jos se on yhtään Krankin vahvistimien tapaan suunniteltu, siitä ei lähdekään muuta kuin übergainia... Siitähän saa vaikka mitä saundeja... Nim. puol vuotta Revolutionin omistajana. Olisihan tuo pitkästä aikaa ihan virkistävää jos joku tekisi oikeasti hyvän säröpedaalin, vaan epäillähän tuotakin sopii. -> MI Audio crunch box distortion. ~ 120 € + TBP. |
Wahi 09.11.2006 13:20:51 | |
---|
Onkohan siinä säröä riittävästi? HOho, Repesin. |
HeavyMachinery 09.11.2006 13:42:30 (muokattu 09.11.2006 13:43:33) | |
---|
Säröt on kuulemma pitkälti Revon TAPAISET, eli roimasti pitäisi säröä löytyä. Kaipa tuosta nimestäkin voi jotain päätellä... :) Mutta saako siitä sellaiset krankki tyyliset rouheat pörinät ? Sellaiselle surisevalle higainille ei ole mitään tarvetta..... Pitäs saada sellaiset rouheat räyh säröt , vähän kin ois pantteri purkissa :) RoaaRRR , i am metal monster..... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
McNulty 09.11.2006 13:50:14 | |
---|
Mutta saako siitä sellaiset krankki tyyliset rouheat pörinät ? Sellaiselle surisevalle higainille ei ole mitään tarvetta..... Saa kun jaksaa säätää. Gain-potikkaa ei ole aina pakko pitää kaakossa. Pitäs saada sellaiset rouheat räyh säröt , vähän kin ois pantteri purkissa :) RoaaRRR , i am metal monster..... Tuon tuloksen saat hyvällä "modernilla" vahvistimella kun hieman kuritat pääteastetta. "Serenity Now!" -Frank Costanza |
rosberg 09.11.2006 13:50:26 | |
---|
RoaaRRR , i am metal monster..... loordilla vois olla ton niminen biisi? elämä voittaa! |
oiva tumpeloinen 09.11.2006 13:51:41 | |
---|
Siitähän saa vaikka mitä saundeja... Nim. puol vuotta Revolutionin omistajana. Jännä, että piti pois myydä kuitenkin. =) Kyllähän Rev:n ominaissoundiin kuuluu aika pitkälti semmoinen heikoilta hampaat pois suusta särövalli....nimim. Rev-pino treeniksen nurkassa noin vuoden ajan. Jos tuosta purnukasta ei saa mitään muuta kuin mitä netticlipit lupaa, niin se on aika jytky kone......kaikki erilaiset musatyylitkin kuulosti samalta vallilta. |
Terry Pantheras 09.11.2006 14:11:19 | |
---|
Jännä, että piti pois myydä kuitenkin. =) Kyllähän Rev:n ominaissoundiin kuuluu aika pitkälti semmoinen heikoilta hampaat pois suusta särövalli....nimim. Rev-pino treeniksen nurkassa noin vuoden ajan. Joo, mutta kun en siitä kleen-kanavasta niin pitäänt ja oon vähän sellanen kikkailija, että vähintään kolme kanavaa tuntuu mulle sopivalta kattaukselta... :) Mutta perskeleen hyvät murinat siitä lähtee, eikä mene tukkoon vaikka miten ropaa EQ:ta. Ihan senkin takia kiinnostais testiä itsekin tuo Distortius (Sestertius) Maximus. |
HeavyMachinery 09.11.2006 14:21:50 (muokattu 09.11.2006 14:23:29) | |
---|
Saa kun jaksaa säätää. Gain-potikkaa ei ole aina pakko pitää kaakossa. Elä :) paitsi 900:sen ykkös kanavasta saa sillä hyvää soundia...
Tuon tuloksen saat hyvällä "modernilla" vahvistimella kun hieman kuritat pääteastetta. 1. Juuri tästä pääte puolen kurituksesta haluan eroon. Vaikka paras särö on pääte särö ja sitä nauhoittaessa suosinkin mutta reeneissä ei toimi. Ja keinokuormaa on ollu jne jne.. sille tielle en palaa. 2. En ole vielä törmännyt yhteenkään hyvään "moderniin" vahvistimeen. Sori vaan... Krankki on ollut paras mutta kleeni kanavan puuttelisuus karsii sen heti pois... Edit: Joo, mutta kun en siitä kleen-kanavasta niin pitäänt ja oon vähän sellanen kikkailija, että vähintään kolme kanavaa tuntuu mulle sopivalta kattaukselta... :) Mutta perskeleen hyvät murinat siitä lähtee, eikä mene tukkoon vaikka miten ropaa EQ:ta. Ihan senkin takia kiinnostais testiä itsekin tuo Distortius (Sestertius) Maximus Eli juuri tämä samalla linjalla itsekkin olen. 200€ hyvästä säröstä ei ole paha jos säästyn yhdeltä etuselta räkissä... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
deequ 09.11.2006 16:12:58 | |
---|
|
Leo80 09.11.2006 17:36:54 | |
---|
"Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?" |
Räbbänä 09.11.2006 17:41:56 | |
---|
"Hattu pois päästä!" |
HeavyMachinery 10.11.2006 09:59:11 | |
---|
Ois hauskan kuulonen lelu, mutta kalliskin. Hieman ehkä "riipivä" meinaa olla. Se riipivyys on juuri se mitä pitää saada. Kunnon repivät säröt.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Ben_D 10.11.2006 10:04:56 | |
---|
2. En ole vielä törmännyt yhteenkään hyvään "moderniin" vahvistimeen. Sori vaan... Krankki on ollut paras mutta kleeni kanavan puuttelisuus karsii sen heti pois... Wink...oletko testannut ENGL Savagen tai Invaderin? http://www.fiercemetal.org |