StevieRayVehkakoski 18.09.2008 22:25:47 | |
---|
Löytyykös sellaista pedaalia jolla saisi kesken keikan heitettyä reverbistä slapback-echoon ihan lennosta? Joissain biiseissa on tarve perus-reverbille ja joissain taas tarvitaan rockabilly-lätkytystä. Mielellään siis sellainen jossa olisi kummallekin oma nappi ja näitä voisi lennosta vaihdella. Ja sitten tietysti kummankin kaiun pitäisi olla alkuperäisiäkin koneita autenttisempi ja pedaalin pitäisi olla lähes ilmainen =) No joo, mielellään alta parin sadan saisi kone olla. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Captain Farrell 19.09.2008 07:33:08 | |
---|
Reverb ja delay samassa paketissa ja molemmille oma kytkin? Enpä ole sellaiseen törmännyt. Mutta muistaakseni ainakin Line6 Verbzilla reverb-pedaalissa on echo-moodi. Badger and Bunny have got a secret hiding place in the forest. |
StevieRayVehkakoski 19.09.2008 14:58:46 | |
---|
No mitäs näitä yhdistelmäpedaaleja ilman noita jompikumpi-nappuloita löytyy? Lähinnä kiinnostaa ihan tried and tested - kommentit, googlella kyllä löytyy monenlaista kaikulaitetta. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
StevieRayVehkakoski 07.10.2008 22:21:30 (muokattu 07.10.2008 22:21:48) | |
---|
No eikös löydy muita kuin Verbzilla? Mä tarvitsisin hyvän reverbin ja sitten sellaisen slapback-echon rokkapili-touhuihin ja mielelläni ottaisin kummatkin yhdestä pulikasta. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
Kunnallisjäte 07.10.2008 22:31:47 | |
---|
No eikös löydy muita kuin Verbzilla? Mä tarvitsisin hyvän reverbin ja sitten sellaisen slapback-echon rokkapili-touhuihin ja mielelläni ottaisin kummatkin yhdestä pulikasta. Bossin RV-3:sta löytyy molemmat, mutta saman biisin aikana ei varmaan onnistu. Alta kahdensadan pintaan saa kyllä erilliset echo+delay spedut käytettynä, vaikka ehx holy grail+ mxr carbon copy |
McNulty 07.10.2008 22:36:11 | |
---|
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Kunnallisjäte 08.10.2008 08:30:00 | |
---|
Mä oon tota T-Rexin Room-matea himoinnut, mutta ihan ilmaseksi se ei kaupasta lähde, varsin vähän liikkunut torilla. No on se kaikutankkia halvempi tietenkin. |