Aihe: Reverb + echo-pedaalit
1
StevieRayVehkakoski
18.09.2008 22:25:47
Löytyykös sellaista pedaalia jolla saisi kesken keikan heitettyä reverbistä slapback-echoon ihan lennosta? Joissain biiseissa on tarve perus-reverbille ja joissain taas tarvitaan rockabilly-lätkytystä. Mielellään siis sellainen jossa olisi kummallekin oma nappi ja näitä voisi lennosta vaihdella.

Ja sitten tietysti kummankin kaiun pitäisi olla alkuperäisiäkin koneita autenttisempi ja pedaalin pitäisi olla lähes ilmainen =) No joo, mielellään alta parin sadan saisi kone olla.
You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had
Captain Farrell
19.09.2008 07:33:08
Reverb ja delay samassa paketissa ja molemmille oma kytkin? Enpä ole sellaiseen törmännyt. Mutta muistaakseni ainakin Line6 Verbzilla reverb-pedaalissa on echo-moodi.
Badger and Bunny have got a secret hiding place in the forest.
StevieRayVehkakoski
19.09.2008 14:58:46
No mitäs näitä yhdistelmäpedaaleja ilman noita jompikumpi-nappuloita löytyy? Lähinnä kiinnostaa ihan tried and tested - kommentit, googlella kyllä löytyy monenlaista kaikulaitetta.
StevieRayVehkakoski
07.10.2008 22:21:30 (muokattu 07.10.2008 22:21:48)
No eikös löydy muita kuin Verbzilla? Mä tarvitsisin hyvän reverbin ja sitten sellaisen slapback-echon rokkapili-touhuihin ja mielelläni ottaisin kummatkin yhdestä pulikasta.
Kunnallisjäte
07.10.2008 22:31:47

No eikös löydy muita kuin Verbzilla? Mä tarvitsisin hyvän reverbin ja sitten sellaisen slapback-echon rokkapili-touhuihin ja mielelläni ottaisin kummatkin yhdestä pulikasta.

Bossin RV-3:sta löytyy molemmat, mutta saman biisin aikana ei varmaan onnistu.
Alta kahdensadan pintaan saa kyllä erilliset echo+delay spedut käytettynä, vaikka ehx holy grail+ mxr carbon copy
McNulty
07.10.2008 22:36:11

Löytyy löytyy... esim.
t.c.Electronic Nova Reverb - http://www.tcelectronic.com/NovaReverb.asp
T.Rex Room-Mate - http://www.t-rex-engineering.com/De … ault.aspx?ID=2&ProductID=PROD14

Etenkin tuota Novaa voisin suositella monipuolisuutta hakevalle!
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
Kunnallisjäte
08.10.2008 08:30:00

Mä oon tota T-Rexin Room-matea himoinnut, mutta ihan ilmaseksi se ei kaupasta lähde, varsin vähän liikkunut torilla. No on se kaikutankkia halvempi tietenkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)