Pate.J 13.10.2008 22:02:51 | |
---|
Moi. Ostin tommosen toneportin ja oon asentanu siihen tarvittavat ohjelmat ja ajurit, ja liittäny sen usb johdolla koneeseen mutta kun avaan gearboxin tulee näyttöön viesti että se ei löydä yhteensopivia laitteita, ja ton toneportin led valo näyttää punaista. Missä mättää? |
s8na 14.10.2008 22:40:32 | |
---|
Mulla oli ton kanssa jotain samantyylistä hämminkiä. Kannattaa seurata niitä ohjeita hyvin tarkkaan. Varmistaa milloin se vehe on irti ja milloin sen saa laittaa kiinni ajureiden asennuksen jälkeen. Aika vaikea tosin lähteä sanomaan missä vika tällä kuvauksella. Ite kokeilisin softien ja ajureiden uudelleen asentamista tai päivittämistä sen line 6 monkeyn kautta. "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
Johann Onn 14.10.2008 22:50:44 (muokattu 14.10.2008 22:53:33) | |
---|
Kannattaa seurata... ...myös mihin USB-porttiin sitä laittaa kiinni. Hiiren viereinen voi olla jaettu, ainakin tässä emossa tuntuu olevan. Hiiri 1:ssä -> TonePort UX2:n kakkoseen ja sitä etsitään... ... ja etsittään... ...ei vaan löydy koskaan. Alemmista jompaan kumpaan (3 & 4) ja löytyy heti, sekä toimii ilman mitään ongelmia. Irti ja takaisin kakkoseen ja taas etsitään, ilman löytymistä. Ei johdu edes laitteesta, koska Zoom H2:n ja Digitech RP250:n kanssa, käy 1:1 sama juttu. |
Lennu 14.10.2008 23:39:51 | |
---|
Mulla oli samaa UX2:n kanssa. Ne mukana tulevat ajurit ja softat on vanhentuneita. Kuten sanottu, kannattaa Monkeyn kautta päivittää kaikki mahdollinen tarjottu, vaikka siihen hyvä tovi vierähtääkin. Hyvä huomio tu USB-porttien jakohomma. Ei oo tullu koskaan vastaan, mutta tietääpähän nyt senkin. Isojussi on se puu, se iso puu. |
jra 14.10.2008 23:45:54 | |
---|
Jos Toneport jämähtää sitten myöhemminkin, vaikka kaikki uusimmat ajurit on asennettu, niin usein auttaa että poistaa (ei kuitenkaan levyltä) laitehallinnasta (Device ja jotain) Toneportin ajurit ja boottaa koneen niin että Toneport on kiinni usb-liitännässä. Windows asentaa sitten ajurit uudelleen ja taas mennään jonkin aikaa. Ei satu usein, mutta ainakin itsellä on tuon muutaman kerran joutunut tekemään, kun jotain häikkää on toimintaan tullut. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Pate.J 15.10.2008 19:55:36 | |
---|
Noniin nyt toimii kun asensin gearboxin ja ajurit uudelleen käyttämällä asennusohjeita. |