tonhat 20.10.2008 07:28:27 | |
---|
Huomenta, Seuraavanlaiseen ongelmaan tarvitsisin apua: Ostin line6 toneport GX:än, vempele on asennettu mutta minkäänlaista ääntä ei tule ulos. Asennus sujui ongelmitta ja ajurit yms. olen päivittänyt monkeyn avulla uusimpiin. gearboxissa kyllä mittarit heiluvat, mutta tosiaan ääntä ei kuulu ulos. Koneena on tuollainen perus acerin läppäri jos windowsin hastala vista home premium. ääni puolta hoitelee joku perus integroitu realtekin sydeemi. Tarvitsenko jonkun paremman äänikortti (midit yms.) systeemin vai eikös tuon pitäisi toimia ihan omanaankin? Jos jollain olisi apua tähän, niin olen kiitollinen! Näillä Mennään! |
TandT 20.10.2008 08:30:20 | |
---|
Koneena on tuollainen perus acerin läppäri jos windowsin hastala vista home premium. ääni puolta hoitelee joku perus integroitu realtekin sydeemi. Kai olet toneportista vetänyt piuhan joko kajareihin tai kannettavan line in tuloon? |
tonhat 20.10.2008 08:42:58 | |
---|
Kai olet toneportista vetänyt piuhan joko kajareihin tai kannettavan line in tuloon? No pers..es, enpä ole. Oletin että toistaa lappärin äänisydeemin kautta. Eli tarvitsee siis vielä piuhan jolla toneport kytketään joko kajareihin tai kannettavaan? Ilmeisesti kytketään toneportissa sinne taakse line outtiin? Eipä ollut paketissa piuhaa siihen, joten taitaa tulla kauppareissu. Kiitokset avusta! Näillä Mennään! |
jra 20.10.2008 08:51:49 (muokattu 20.10.2008 08:54:21) | |
---|
Mun käsittääkseni Toneportti toimii koneen äänikorttina, eli korvaa koneen oman äänipiirin, eli on vain usb:lla kiinni koneessa. Itse olen joko liittänyt kuulokkeet Toneporttiin ( UX2) tai sitten line-outeista strereoihin. GX:ssä näyttäisi olevan kuulokeliitäntä ja line-out yhdistettynä, joten siihen kuulokkeet tai siitä stereoihin/aktiivikajareihin kiinni. Asennuksessa kannattaa olla ohjeiden kanssa tarkkana, eli milloin Toneportin pitää olla irti usb-portista ja milloin sen saa siihen kytkeä. E: Hidas. Eli juuri siitä Toneportin liitännästä stereo-piuhalla kiinni äänilaitteisiin. Kuvan perusteella näyttää olevan miniplugi, UX:issä on 1/4 stereo ja lineout kahdella 1/4 mono-plugilla - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
tonhat 20.10.2008 09:30:06 | |
---|
Mun käsittääkseni Toneportti toimii koneen äänikorttina, eli korvaa koneen oman äänipiirin, eli on vain usb:lla kiinni koneessa. Itse olen joko liittänyt kuulokkeet Toneporttiin ( UX2) tai sitten line-outeista strereoihin. GX:ssä näyttäisi olevan kuulokeliitäntä ja line-out yhdistettynä, joten siihen kuulokkeet tai siitä stereoihin/aktiivikajareihin kiinni. Asennuksessa kannattaa olla ohjeiden kanssa tarkkana, eli milloin Toneportin pitää olla irti usb-portista ja milloin sen saa siihen kytkeä. E: Hidas. Eli juuri siitä Toneportin liitännästä stereo-piuhalla kiinni äänilaitteisiin. Kuvan perusteella näyttää olevan miniplugi, UX:issä on 1/4 stereo ja lineout kahdella 1/4 mono-plugilla Juu, kiitokset kaikille avusta! Täytyy testata uudelleen kunhan työpäivä päättyy. Näillä Mennään! |