Aihe: Kitararompetta Pietarista?
1
Jäämeri
18.10.2008 15:04:31
Matkustan siis ensi viikolla pariksi päiväksi Pietariin ja ajattelin kysäistä, josko joku foorumilla tietäisi mistä päin tuolta voisi metsästää kitararompetta?

Lähinnä venäläisiä pedaaleita tms. pientä, mutta voisihan joku ydinkäyttöinen vahvistinkin tietty tulla kysymykseen, jos halvalla saa.

Etukäteen jo kiitoksia.
varo
18.10.2008 15:36:49 (muokattu 18.10.2008 15:38:18)
kai sieltä joku vodka dimitrin distortion säröpedaalisarja on saatavilla. Pakko sanoo että alko repeilyttää venäläiset sähkökitarakamat. Taattua Neuvostoliitto laatua :DD
Kisma
18.10.2008 16:00:33
Matkustan siis ensi viikolla pariksi päiväksi Pietariin ja ajattelin kysäistä, josko joku foorumilla tietäisi mistä päin tuolta voisi metsästää kitararompetta?

Lähinnä venäläisiä pedaaleita tms. pientä, mutta voisihan joku ydinkäyttöinen vahvistinkin tietty tulla kysymykseen, jos halvalla saa.

Etukäteen jo kiitoksia.

Jollain torilla Pietarissa olin sielä myytiin ihan aito Fender! En muista sitä ryssän rahana, mutta suunniltee 50 euroa ja ihan Aito vielä.
Jäämeri
18.10.2008 18:02:49 (muokattu 18.10.2008 18:05:10)
kai sieltä joku vodka dimitrin distortion säröpedaalisarja on saatavilla. Pakko sanoo että alko repeilyttää venäläiset sähkökitarakamat. Taattua Neuvostoliitto laatua :DD

Onhan siellä esim. EH:n pedaaleja tehty vaikka kuinka kauan (enää ei taideta?), ynnä muuta ihan asiallista kamaa. Ja esimerkiksi monet Neuvostoliitossa tehdyt synat ovat itse asiassa helvetin hyviä. Että repeile pois.
Hannu H.
18.10.2008 18:07:35

YYA-hengessä lähtee tämmöstä soundia kun kiinalainen ja venäläinen käskyttää jenkkiä:
http://koti.mbnet.fi/hannu-h/mnet/rosorock.mp3

:)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
LesPaul70
18.10.2008 18:21:43
Jollain torilla Pietarissa olin sielä myytiin ihan aito Fender! En muista sitä ryssän rahana, mutta suunniltee 50 euroa ja ihan Aito vielä.

Näkemättä kyseistä kitaraa veikkaisin n. 99% varmuudella että yhtä "Aito" oli kuin paylessguitarin tuotteet. Tuolla itärajan takana kaikkea saa piraattina, niin softat kuin soittopelit, ja paljon alle käyvän hinnan. Itse en välttämättä ostaisi "aitoa" Fenderiä/Gibsonia/ym. merkkituotetta Venäjältä.

Kyllä siellä varmaan aitojakin liikkuu, mutta ostajan kannattaa kyllä olla todella varma kyvystään erottaa piraatti aidosta, ennenkuin lähtee Venäjällä ostamaan "aitoa" merkkikitaraa.

Alkuperäiset neukkutuotteet ovatkin sitten tietysti oma lukunsa.
"Why are you smiling?" "Why? 'Cos I'm trigger-happy, that's why!" (Sledge Hammer)
Gary the pine
18.10.2008 18:30:37
Sovtekin nuppihan sieltä kannattaa yrittää metskata.
Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------>
J_Mantyla
18.10.2008 18:48:12
Ellei tänään niin sitten huomenna
trih
18.10.2008 18:56:14
Yerasovin Bulldozer voisi olla kova sana. Kyseessä siis jonkinlainen kopsu 2-kanavaisesta dual rectosta. Yerasovin tuotteet tietysti muutenkin.
Just.
koponen
18.10.2008 19:01:38
Eiköhän tässä nyt enemmänkin kysellä että mistä voi ostaa, kuin että mitä "kannattaa" ostaa.
I'm endorsed by Marshall
J_Mantyla
18.10.2008 21:34:17
Nokka kohti Muz Depoa siis ...
Ellei tänään niin sitten huomenna
Jäämeri
19.10.2008 04:39:54 (muokattu 19.10.2008 04:42:32)
Eiköhän tässä nyt enemmänkin kysellä että mistä voi ostaa, kuin että mitä "kannattaa" ostaa.

Joo, lähinnä tämä oli mielessä. Osaan sitten ihan itse arvioida mitä tarvitsen. Tai siis mitäänhän en juuri nyt erityisemmin tarvitse, mutta kamarunkkari on aina kamarunkkari...

Nokka kohti Muz Depoa siis ...

Tästä kiitokset, pitää poiketa.
Kisma
19.10.2008 13:12:26
Näkemättä kyseistä kitaraa veikkaisin n. 99% varmuudella että yhtä "Aito" oli kuin paylessguitarin tuotteet. Tuolla itärajan takana kaikkea saa piraattina, niin softat kuin soittopelit, ja paljon alle käyvän hinnan. Itse en välttämättä ostaisi "aitoa" Fenderiä/Gibsonia/ym. merkkituotetta Venäjältä.

Kyllä mä nyt tiesin, että se ei mikään aito ole. Kuhan vaan sanoin millasta roinaa sieltä saa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)