Aihe: Bad Cat - Mini Cat I
1
Kunnallisjäte
05.10.2008 16:27:35

Kellään kokemuksia tästä kotikäytössä:
http://www.kitarapaja.com/pics/ampbcmcrs1.jpg

5w on tehoa, aikoinaan Epihone valve jr nupilla en tehnyt himassa mitään. Mutta tämä kone kiinnostaakin tuon headphones-option takia. Onko oikeesti käyttökelpoinen? Soitan himassa lähes aina kuulokkeilla ja toi Microcuben sirinä alkaa olla nähty. Villakoiran ydin on eläkesäästöt, jotka on tällä hetkellä kiinni pedaaleissa ja haluaisin kotivahvarin joka syö niitä hyvin + voin soittaa kuulokkeilla.

Aux-liitäntää tossa ei näyttäisi olevan, mikä on huono juttu. Tähän ketjuun voi ehdotella myös muita himasoitto vaihtoehtoja. Mielellään liittäisin MP3-soittimen koneeseen.
Sebamed
08.10.2008 20:16:01
Minulla on II versio. Erona isompi kajari, isompi kotelo, 1 etuasteputki lisää ja kuulokeulostulo puuttuu.

Kotivahvarina tosi hyvä, mutta ei mikään hirveän monipuolinen (ei haittaa, koska en ole minäkään). Aika hauska ominaisuus on tuo "Line out", jonka avulla vahvistinta voi käyttää "säröpedaalina" toisen vahvistimen kanssa. Tosin omaa kaiutinta ei taida saada pois pelistä, mutta mikäs se on stereona soitellessa. En oikein ymmärrä semmoista puhetta, että 5 wattia on liikaa? Ainakin omasta mielestäni se paras ja käyttökelpoisin soundi ei ole nupit kaakossa ja itse pärjäilen ihan hyvin kerrostalossa tämän vehkeen kanssa.

Jos soitat miltei koko ajan kuulokkeilla, niin kuulostaisi aika oudolta ostaa kalliihko putkikombo? Aux-liitäntä ja point-to-point kuulostaa aika epätodelliselta yhdistelmältä kitaravahvistimissa.

Ehkä joku Fenderin G-DEC voisi toimia?
Tami
08.10.2008 20:50:05

Tosin omaa kaiutinta ei taida saada pois pelistä, mutta mikäs se on stereona soitellessa.

Jos soitat miltei koko ajan kuulokkeilla, niin kuulostaisi aika oudolta ostaa kalliihko putkikombo? Aux-liitäntä ja point-to-point kuulostaa aika epätodelliselta yhdistelmältä kitaravahvistimissa.

Nusnus... eipä taida stereoksi muuttua tuolla kuvaamallasi tavalla...

Samaa mieltä kuitenkin tuosta loppuosasta.. Pitääkö sen pakosti aina olla se putkistyrkkari kotona... Siedettävät kotisoittosoundit luureihin saapi jostain podista yms. virvelistä... Toisaalta kysyjän profiilista löytyi styrkkareita, joten voisko olla yks vaihtoehto joku keinokuorma jossa luuriulostulo...
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Joees
08.10.2008 21:08:26
Siedettävät kotisoittosoundit luureihin saapi jostain podista yms. virvelistä...

Jep, siedettävät. Jotkut saattavat soitella vain himassa omaksi ilokseen ja haluavat muutakin kuin siedettävää. Ja se on musta ihan jees. Pikku putkarilla vetelee mainiosti kyllä.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
kimurantti1
08.10.2008 21:46:24
Musta siinä vaiheessa kun aletaan puhua luureista, saadaan heittää hyvästit hyville soundeille ja tyytyä niihin siedettäviin.
monotone
08.10.2008 21:57:36

En ihmettele, että kakkosversiosta kuulokeulostulo on jätety pois. Sen verran aneeminen se oli, toimi kyllä, mutta kerta kokeilua riitti mulle. Enkä mä oikein ymmärrä miksi se alunperinkään oli siihen ympätty, ihan eri tarkoitusta varten koko vehje.

Parhaiten toimi täpöillä johonkin isompaan ämyriin. 4x10 oli aika naseva. :-)
Kunnallisjäte
16.10.2008 22:09:56

.. Toisaalta kysyjän profiilista löytyi styrkkareita, joten voisko olla yks vaihtoehto joku keinokuorma jossa luuriulostulo...

Mikäs se tällänen on? Milä valmistajalta löytyy?
Onko olemassa myös keinokuormia, johon saisi Aux Innin? Tai siis M P3 soittimen kiinni?

Mä siis yleensä soitan himassa taustanauhojen tai levyjen päälle ja yleensä myöhään illalla.
Haluisin tälläseen menoon parhaan mahdollisen vahvistimen. Ehkä toi pikku-katti oli vähän hölmö idea, toisaalta toinen niistä ehti jo Pajalta kadota tässä ajassa.

Putkinuppi on sitten treenikämpillä, missä ei tartte naapureista välittää.
Tomtom
16.10.2008 22:26:30
Mää oon aina vinkunu tuon aux-in- liitännän perään pikkuputkareissa. koch Studiotone olis sen kera täydellinen..
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)