georges 21.10.2008 19:07:13 | |
---|
Eli minulla on sellainen iban rg 350 ex jossa on edge III talla (siis tälläne turhistus floikka). Uusia kieliä vaihtaessa hävisi kyseisestä tallasta PIENI MUSTA PALANEN, joka puristetaan ruuvilla kieltä vasten että kieli pysyisi tallassa. Saako noita pikkupirulaisia mistään? Kiitollisena odottaen vastauksiaanne. Ajatuksissani, olen nähnyt savurenkaita läpi puitten ja ääniä niiden, jotka seisovat katsoen. |
ravensoul 21.10.2008 19:16:44 | |
---|
Kysäisepä Levytukusta (Ibanezin maahantuoja), josko niiltä sais noita pikkuhilppeitä ostettua irtotavarana. |
tender.insanity 21.10.2008 19:19:53 (muokattu 21.10.2008 19:20:40) | |
---|
Eli minulla on sellainen iban rg 350 ex jossa on edge III talla (siis tälläne turhistus floikka). Uusia kieliä vaihtaessa hävisi kyseisestä tallasta PIENI MUSTA PALANEN, joka puristetaan ruuvilla kieltä vasten että kieli pysyisi tallassa. Saako noita pikkupirulaisia mistään? Kiitollisena odottaen vastauksiaanne. Etsi paremmin. Jos kotonasi vahdoit kielet, niin tuskin on monen metrin etäisyydellä siitä paikasta, missä operaation suoritit. Kyllä se vastaan tulee, kun sitä vähiten odottaa. Viimeistään. Ibanezrulesilla hinta $3.00. Jenkeistä tilaamaan. Kulujenkin jälkeen halvempaa kuin Levytukusta. |
Rimpitzki 21.10.2008 19:25:04 (muokattu 21.10.2008 19:40:17) | |
---|
No kylläpäs on köpelösti käynyt... Itse en ainakaan Thomannilta nopean etsimisen jälkeen löytänyt. Kannattaa vielä ettiä sitä palasta ettei imuri tule ja nielaise sitä... ;D Tai sitten ostat uuden tallan siihen. : ) Tai, huonoin vaihtoehto kaikista, jos jollain tuttavallasi sattuu olemaan tälläinen niin pöllit siltä. >: D (huumoria, huumoria) EDIT: Ymmärsin että se pala jota tässä haetaan on englanniksi "String lock block". http://static.keebali.com/jemsite.com/tech/img/t_edg-pr.gifLiving Twice.
-Rock On!!-
H e v i
O n
P a r a s t a ! |
Rimpitzki 21.10.2008 19:26:25 | |
---|
Ibanezrulesilla hinta $3.00. Jenkeistä tilaamaan. Kulujenkin jälkeen halvempaa kuin Levytukusta. Häviää kummiski postissa.. o_O!! : DDD Living Twice.
-Rock On!!-
H e v i
O n
P a r a s t a ! |
tender.insanity 21.10.2008 19:51:19 | |
---|
Häviää kummiski postissa.. o_O!! : DDD No en kyllä rahojani välttämättä Itellan puolesta laittaisi. Ne hukkaa vaikka ratakiskon, jos lähettää. Tai sitten saavat sen poikki. |
Henkka370 21.10.2008 21:33:09 | |
---|
No en kyllä rahojani välttämättä Itellan puolesta laittaisi. Ne hukkaa vaikka ratakiskon, jos lähettää. Tai sitten saavat sen poikki. Niil on kuitenki se hyvä homma, että jos paskaa pistät ni se matkalla jotenki muuntuu konvehdiksi!!! |
Yrms 22.10.2008 08:43:21 | |
---|
Millbrook-musiikista sain yhteen vanhaan Jacksonin floikkaan tommosen palasen 50 sentillä, ohjasivat mut sinne F-Musiikista www.mikseri.net/blindways |