Aihe: ESP-ltd mh-250/stblk kannattava?
1
Dreven
17.10.2008 21:07:36
Jooh kuten otsikossa näkyy niin olisiko kannattava ostos? hinta näyttää olevan sen 509e vai oisko kellään parempaa ehdotusta ltd:n hinta/laatu suhteesta?
Mr. Speed
17.10.2008 23:56:11
Jooh kuten otsikossa näkyy niin olisiko kannattava ostos? hinta näyttää olevan sen 509e vai oisko kellään parempaa ehdotusta ltd:n hinta/laatu suhteesta?

Käytetty kitara. Jokin aika sitten oli 1000-sarjan MH torilla pyyntihinnaltaan 550 euroa. Kannattaa noissa kepeissä hankkia kiinteä tallainen, muuten tulee itku hyvinkin nopeasti jos huono tuuri käy. Jos hyvä tuuri käy, niin se tulee vasta ensi vuonna. Toinen vaihtoehto on 5xx sarjan Jaappani RG torilta. Jää rahaa ylikin(esim kunnon mikit), ja on kyllä takuuvarmasti paljon tota LTD:tä parempi. Nyt kannattaa muistaa, että käytetyssä on käytännössä aina parempi hinta/laatu-suhde uuteen verrattuna. Itse en ole uutta soitinta ikinä ostanut.

Nämä siis vain mun mielipiteitä!
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Dreven
22.10.2008 12:10:12
Käytetty kitara. Jokin aika sitten oli 1000-sarjan MH torilla pyyntihinnaltaan 550 euroa. Kannattaa noissa kepeissä hankkia kiinteä tallainen, muuten tulee itku hyvinkin nopeasti jos huono tuuri käy. Jos hyvä tuuri käy, niin se tulee vasta ensi vuonna. Toinen vaihtoehto on 5xx sarjan Jaappani RG torilta. Jää rahaa ylikin(esim kunnon mikit), ja on kyllä takuuvarmasti paljon tota LTD:tä parempi. Nyt kannattaa muistaa, että käytetyssä on käytännössä aina parempi hinta/laatu-suhde uuteen verrattuna. Itse en ole uutta soitinta ikinä ostanut.

En ihan tarkalleen ymmärrä näitä termejä mut puhutko tossa "jaappani" kohdassa Ibanezista? Vähän alottelija näissä hommissa mutta haluisin kyllä seuraavassa kitarassa olevan kelluva talla, 24J-frets, oisko kellään hyvää ehdotusta semmoiseen kitaraan?
WinterMad
22.10.2008 12:26:57
Kyllä, hän tarkoitti Japanissa tehtyä 5xx - sarjan Ibanez RG:tä, joissa on hyvät kelluvat tallat ja kohtalaisen edullisiakin ovat.
Dreven
22.10.2008 12:29:12
ahaa.. joo selvä nyt selkis kiitoksia :)
Mr. Speed
22.10.2008 12:36:54
Siinä pari otosta Torilta:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=269947
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=266470

Lähtökohtaisesti pitäisin noita huomattavasti tuota LTD:n 250-sarjaa laadukkaampana. Tietysti, eihän sitä tiedä onko noissa jotain vikaa ennen kuin menee itse katsomaan.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)