Aihe: Mi Audio Blues Pro
1
Stone
21.10.2008 23:06:11 (muokattu 21.10.2008 23:11:13)

Onko tuttu pedaali? Kuuntelin esittelyn youtubesta http//:www.youtube.com/watch?v=DPpUZQ6wIdo ja olin hyvin vaikuttunut siitä (mikäli noihin demoihin voi luottaa). Siinä on jokin "fuzz" tyyppinen mode tai niin ymmärsin, millä sai sellaisen crunch tyyppisen blues tonen. Pidin kyllä noista kaikista soundeista.
Itselläni on 1-kanavainen putkivahvistin ja pidän sitä suosiolla cleanilla (särö-osasto ei ihmeellinen) ja tarkoitus olisi etsiä tarpeeksi autenttinen/blues henkinen pedaali, joka toimisi ns. särökanavana. Blues pro voinee olla potentiaalinen ehdokas ,josta kyllä mielellään kuulisi lisää. Tällä hetkellä sparkle drive toimii särökanavana (ei täydellinen, mutta suht' hyvä sekin). Testaan vielä bossin bd-2 (saanen lähipäivinä) ja katson jääkö lautaan vai jatkuuko etsintä. Muitakin tuollaisia blues/crunch tyyppisiä saa ehdottaa, jos tulee mieleen. Kattohintana yritän pitää 100,- (esim. käytettynä).

Tuli vielä mieleen tämä, että jos vaihdan etuasteputket vähempi gainisemmaksi esim. 12ay7 (enempi clean/headroom perussoundi), saako sen yhä helposti ajettua säröspedulla ruvelle?
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Stone
22.10.2008 21:57:19

Kukaan ei ole omistanut?
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Satu ja Tuija
22.10.2008 22:13:05
No tokkopa nuo tubescreamer-johdannaiset enää kenekään maailmaa mullistaa. Kätevä kytkin se "flip switch", mutta tuntui lähinnä boosterilta. Tai ei ainakaan straton kanssa käyttäytynyt kuin (ge/Si) fuzz...
Mutta overdrive-in-a-box-miehille varmaan yksi parhaista. :)
cruel_destiny
22.10.2008 23:27:28
nääh parempi vois olla crowther audio hot cake; OD ja paksu fuzz samassa.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
Stone
22.10.2008 23:36:29

nääh parempi vois olla crowther audio hot cake; OD ja paksu fuzz samassa.

Se tais maksaa jotain parisataa käytettynä? Oon kyllä kuullut ja on hyvä soundinen, turhan kallis vaan meikäläiselle.
cruel_destiny
23.10.2008 00:34:08
Se tais maksaa jotain parisataa käytettynä? Oon kyllä kuullut ja on hyvä soundinen, turhan kallis vaan meikäläiselle.

180e olen molemmistani maksanut. Kerran se kirpaisee, mutta myöhemmin hymyilyttää.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
Jeiska
25.10.2008 01:14:32
Mulla on lainassa tutulta tuo laatikko ja kyllä mää tykkään. epiluurin sg:llä sitä vetelen ja soundi o mun korvaan muikea!
Where the fuck is my shoelace
Stone
25.10.2008 11:44:19

Mulla on lainassa tutulta tuo laatikko ja kyllä mää tykkään. epiluurin sg:llä sitä vetelen ja soundi o mun korvaan muikea!

Siis Mi Audio blues pro vai hot cake?
Mando
25.10.2008 19:05:07 (muokattu 25.10.2008 19:06:30)
Mulla on se vanhempi versio, jossa ei ole fuzzia, mutta ihan mukavasti siinä riittää säröä minun tarpeisiin. Halusin lautaan vain yhden särön, jolla pärjäilee eri tilanteissa. Tällä voi joko boostata oman vahvistimen särökanavaa, tai sitten vieraan vahvistimen kanssa tämä toimii ihan pääsärölähteenäkin.
Ei syö juurikaan alapäätä ja on muutenkin vähemmän "nokkava" verrattuna perus tubescreamereihin, joissa on minusta aika kitisevä soundi. TBP, hiljainen ja laadukas. Minä tykkään!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)