Lapis 01.11.2008 16:22:44 | |
---|
Terwe! Oon saanut lähes kaikki vanhat omistamani kitarat ostettua takaisin. Nyt etsin Vaasasta 80-luvun lopulla ostamaani ja sittemmin 90-luvulle tultaessa myymääni punaista Epiphone Flying V:tä. En muista annoinko sen vaihdossa Unisoundiin vai minne se meni. No, jos jollain on tuo kitara nurkassa ylimääräisenä, ilmoittele! Sillä on ns. tunnearvoa! :) t. Lapis How do we know he's not Mel Tormé? |
arppah8 01.11.2008 16:50:11 | |
---|
Terwe! Oon saanut lähes kaikki vanhat omistamani kitarat ostettua takaisin. Nyt etsin Vaasasta 80-luvun lopulla ostamaani ja sittemmin 90-luvulle tultaessa myymääni punaista Epiphone Flying V:tä. En muista annoinko sen vaihdossa Unisoundiin vai minne se meni. No, jos jollain on tuo kitara nurkassa ylimääräisenä, ilmoittele! Sillä on ns. tunnearvoa! :) t. Lapis Ee helevettiläinen, legendaarista! Pitäisköhän munkin etsiä tuon innoittamana ostettu musta flygari takaisin... no ei! Ei oo ikävä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Sik 01.11.2008 17:27:34 | |
---|
Aika heikot eväät on metsästykseen. Vähän enemmän speksejä tms. triviaa, niin saattaisikin tärpätä. Soitinhan voi olla missäpäin Suomea tahansa tänäpänä, eikä varmasti ole ainut käytettynä ostettu punainen flygari viimesten vuosien aikana. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
Lapis 01.11.2008 18:48:45 | |
---|
Ei sillä varmaan tulisi soitettua enää. Studion seinälle vain roikkumaan. Ja se ongelma on siinä että mitään speksejä ei ole. En löytänyt edes Googlen kuvahaulla sen näköistä. Jos joku sattuisi lukemaan ja olisi täällä lähistöllä jossain niin ostaisin takaisin. Ei voi mitään jos ei keneltäkään löydy. How do we know he's not Mel Tormé? |
Lapis 01.11.2008 18:50:43 | |
---|
Ee helevettiläinen, legendaarista! Pitäisköhän munkin etsiä tuon innoittamana ostettu musta flygari takaisin... no ei! Ei oo ikävä. On sulla ikävä sitä. Eikös se ollut täsmälleen samanlainen kuin mulla mutta musta? Hei... mulla taitaa olla jossain kuva kun soitan sillä mun omalla. Täytyy ettiä ja skannata! How do we know he's not Mel Tormé? |
akim2 01.11.2008 18:58:30 (muokattu 01.11.2008 18:59:33) | |
---|
Mäkin tässä olen miettinyt, mihin mun ensimmäinen kitara Charvel model jotain Fire Crackle on joutunut. Tosin en tiedä edes tarkkaa mallia vaikka yritin googlettaa. Onneksi löysin melkein samanlaisen kuvan. Olisihan se kiva saada ostettua takaisin. Ei sillä, että osaisin sillä soittaa. Meni varmaan parempiin käsiin silloin kun myin sen, ja ostin niillä rahoilla ensimmäisen lumilaudan. Ainakin se instrumentti taipuu paremmin kuin kitaran soitto. |
arppah8 01.11.2008 20:48:52 (muokattu 01.11.2008 20:54:12) | |
---|
On sulla ikävä sitä. Eikös se ollut täsmälleen samanlainen kuin mulla mutta musta? Hei... mulla taitaa olla jossain kuva kun soitan sillä mun omalla. Täytyy ettiä ja skannata! Joo, kun Unisoundissa ei silloin ollut punaista kun mun piti samanlainen saada. Oot mun eka kitarasankari, älä ylpisty! Joku just linkkas täällä jossain kuvan mustasta versiosta, mistähän mä sen löytäisin? E: Löytyi! http://www.musiker-paradies.de/gitarren/eg23_epiphone_flying_v.jpg Mulla oli just tommoinen, Lapiksella vastaava mutta metallinhohtopunainen. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Dog Breath 01.11.2008 21:37:21 | |
---|
In the Year of the Plague |
arppah8 01.11.2008 21:48:06 | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Krice 01.11.2008 21:49:11 | |
---|
Tuossa näyttäis olevan ihan sama kaula kuin saman ajan Explorer-mallissakin ja samanlaiset mikit. Olisikohan vielä runkokin vaneria.. |
Lapis 01.11.2008 21:49:32 | |
---|
Joo, kun Unisoundissa ei silloin ollut punaista kun mun piti samanlainen saada. Oot mun eka kitarasankari, älä ylpisty! Joku just linkkas täällä jossain kuvan mustasta versiosta, mistähän mä sen löytäisin? E: Löytyi! http://www.musiker-paradies.de/gitarren/eg23_epiphone_flying_v.jpg Mulla oli just tommoinen, Lapiksella vastaava mutta metallinhohtopunainen. Kitarasankaripa hyvinkin. :D Joo tommonen se oli. Kiitos! Kun nyt joku lukisi tään joka muistaisi ostaneensa tommosen Unisoundista 90-luvun alussa. Hakisi sen vintiltä ja myisi mulle pilkkahintaan. Pääsisi V kotiin. How do we know he's not Mel Tormé? |
arppah8 01.11.2008 21:55:23 | |
---|
Tuossa näyttäis olevan ihan sama kaula kuin saman ajan Explorer-mallissakin ja samanlaiset mikit. Olisikohan vielä runkokin vaneria.. Ai se oli vaneria? Hoho! Mahtavaa! Ei oikein ekan kitaran kanssa osannut mitään tollaisia katsoa, silloin ei ollut edes Mnettiä:-) Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Lapis 01.11.2008 21:59:20 | |
---|
Ai se oli vaneria? Hoho! Mahtavaa! Ei oikein ekan kitaran kanssa osannut mitään tollaisia katsoa, silloin ei ollut edes Mnettiä:-) Ei olisi haitannut tippaakaan vaikka olisi ollut lastulevyä. Kiva sillä oli soittaa! Mulle se oli jo toinen. Ekan Ibanezin ostin yhden kauppiaan vävypojalta kun se hajotti appiukon stereot soittamalla niiden läpi täysillä. Ei tullut siitä kitaristia, ei! How do we know he's not Mel Tormé? |
FensonGibder 01.11.2008 22:14:50 | |
---|
STOP PRESS!!!! mihnä on mun Anttila-akustinen? Nähty viimeksi roskiksessa, Vaasassa myös tämä -94 muistaakseni. Lämpöarvoa - lähinnä - käy nimittäin vain takkapuiksi. |
Lapis 02.11.2008 01:16:06 | |
---|
STOP PRESS!!!! mihnä on mun Anttila-akustinen? Nähty viimeksi roskiksessa, Vaasassa myös tämä -94 muistaakseni. Lämpöarvoa - lähinnä - käy nimittäin vain takkapuiksi. Ai Williams? Kova peli ja menit heittämään pois? How do we know he's not Mel Tormé? |
Hetu 02.11.2008 01:30:51 (muokattu 02.11.2008 01:32:44) | |
---|
STOP PRESS!!!! mihnä on mun Anttila-akustinen? Nähty viimeksi roskiksessa, Vaasassa myös tämä -94 muistaakseni. Lämpöarvoa - lähinnä - käy nimittäin vain takkapuiksi. ja missä miu behrinker vamp2! ! on ikävä! WAINAS Uusi Tuomio-EP ladattavissa |
Hetu 02.11.2008 01:31:49 | |
---|
ja missä miu behrinker vamp2! ! on ikävä! jaaa se oli tossa pöyällä.. viddu WAINAS Uusi Tuomio-EP ladattavissa |
powerfly 02.11.2008 12:39:45 | |
---|
Kylläpä osaa olla ruma kitara tommonen V!!!! Ronkeli ei saa rinkeliä |
Lapis 02.11.2008 12:58:07 | |
---|
Kylläpä osaa olla ruma kitara tommonen V!!!! Osaa olla joo. Mutta oli aikoinaan teenagena älyttömän siisti. Heh! How do we know he's not Mel Tormé? |
Ziggy Bubba 02.11.2008 13:09:14 | |
---|
Kylläpä osaa olla ruma kitara tommonen V!!!! Tosta lavasta varsinkin tulee todella karmeita väristyksiä - komiasti on onnistuttu kadottamaan alkuperäisten V-mallien fiilis. |