Aihe: Kaappia Twinmasterin kaveriks
1
nikoniko
30.10.2008 16:41:30 (muokattu 30.10.2008 16:46:14)
Haalin ittelleni Budda twinmaster - nupin ja nyt tarttis saada sille kaappi kaveriks. Helsinkiin olen menossa testailee ja pitäis vähän kartottaa, et minne ja mitä. 4x12 V30 olis ekana mielessä, mut piikikkyys vähän pelottaa ja muillakin elementeillä varustettuja saa ehdottaa.

Isoimmat erot mun käsityksen mukaan tulee säröillä? Laadukasta, vintageen kallellaan olevaa kaappia siis. Perustelut olis plussaa ja soitan kaikkea ja kaikella.

PS. jos tällä nupilla soittelevan mielipiteen sais, ois se kivaa :)

Pieni tarkennus: Reenikselle tulee ja sen pitää kestää volumea. Jos saundi painaa, sit täytyy hikoilla vaan enemmän.
Kulttuurista puolet on tuuria
nikoniko
30.10.2008 17:20:29
Tarkemmin ajatellen aika tyhmä kysymys, eli ei sittenkään mitään ja musamaailmastahan noi kiinnostavimmat löytyy.
Joees
30.10.2008 19:40:22
Buddan oma kaappi tottakai ;-)

Joku Marshallin peruskaappi on myös jees.

Mä oon tota SD80-nuppia ja mun vanhaa 30w comboa soitellut vähän erimoisten kaappien kanssa. Buddaan kaapeista oon testannut vaan 2x12" kaappia, ja kyllähän mä moisen hommaisin jos olis fyrkkaa uutta kaappia varten.

Kertoile toki kokemuksia ihan noin yleisesti Twinmasteristakin :-)
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
rescator
01.11.2008 23:13:37
Hesaan kun olet tulossa testaamaan niin käyppäs myös Meritullinkadulla Custom Soundsissa (kävelymatka Kitarapajasta) testaamassa THD:n 2x12 kaappia. Siinä vasta oiva kaappi Buddan partneriksi. Hyvä neutraali, ilmava ja puhdas soundi, ei kumise. Tuottaa sellaisen "ison" ja botnekkaan soundin ilman, että on 4x12. Kaapissa on kaksi erilaista elementtiä, eli sävyjäkin voi hakea vähän enemmän. Pääsee Budda oikeuksiinsa. Ainoa ikävä puoli on vähän rouhea hinta.
nikoniko
02.11.2008 03:58:35
Buddan oma kaappi tottakai ;-)

Joku Marshallin peruskaappi on myös jees.

Mä oon tota SD80-nuppia ja mun vanhaa 30w comboa soitellut vähän erimoisten kaappien kanssa. Buddaan kaapeista oon testannut vaan 2x12" kaappia, ja kyllähän mä moisen hommaisin jos olis fyrkkaa uutta kaappia varten.

Kertoile toki kokemuksia ihan noin yleisesti Twinmasteristakin :-)

Twini ei oo vielä saapunut suomeen, mutta kun tulee laitan jotain juttua siitä. SD:n omistaneena voin vähän vertailla niitä keskenään.

Saako noita Buddan kaappeja jostain? Custom-soundsissakaan ei taida enää olla/myydä niitä?

Marsuista on aika paljon kokemuksia ja sieltä testattavien joukosta noita löytyy. Yllämainittu THD täytyy lisätä, nii ja Bognerin 2x12. Saas nähdä miten loppujen lopuks käy... LIIKAA vaihtoehtoja...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)