Aihe: Aloittelijalle sähkökitaraa..
1
TypeRR
01.11.2008 13:27:08
Kyselinkin jo tuolla aloittelijoiden palstalla, kenties kuuluu paremmin tänne;

Eli ihka ensimmäisen sähkökitaran(paketin) hankinta olisi edessä, ja ainakin seuraavat vaihtoehdot mielessä:

http://www.musiikkiliike.fi/index.p … arget=products&product_id=32016

http://www.musiikkiliike.fi/index.p … arget=products&product_id=30684

Kumpaan kallistuisitte, ja miksi?
Onko kyseisten pakettien vahvistimissa tarpeelliset ominaisuudet aloittelijalle, jolla pääosin kolahtaa heavy/rock musiikki?(särö lienee pitäisi ainakin olla?)
Ja onko nuo linkin pakettien hinnat kilpailukykyisiä?
Muitakin saman hintaluokan paketteja saa ehdottaa, kuitenkin tuo 400€ on ehdoton katto hinnalle, kun ei tiedä tuleeko tästä hommasta mitään:)

nimim."kerran nähnyt kitaran livenä"
Peku911
01.11.2008 13:39:55 (muokattu 01.11.2008 13:40:48)
Eli tossa Ltd-paketissa on parempi vahvistin ja sitten taas toisessa parempi kitara eli tuo rg-321, jota kaikki kehuvat hyväksi aloittelu aseeksi, mutta mutta... Suosittelisin, että ostat hommat erikseen ja yhdistät nuo parhaat eli microcuben ja ibanezin...

Siinä on ihan loistavat harrastuksen aloitus tavarat ja siihen lisäät piuhat ja tuon rolandi paketin Bossin virittimen ja plekut niin siitä se lähtee.. Mutta, jos pääset vehkeitä testailemaan niin sitten voit ihan itse päättää, mitkä sopivat sinulle, mutta nämä ovat minun neuvot.
F_Lame
01.11.2008 16:10:28 (muokattu 01.11.2008 16:12:43)
Loistavaa, että olet järkevään kitaransoiton aloitukseen sopivalla rahasummalla liikenteessä.

Mä oon täysin samaa mieltä edellisen kirjottajan kanssa. RG321 on todistetusti hyvä kitara ja microcube on (ite on oo testannu) monen mukaan hyvä vahvistin. Kysyisin musakaupalta tarjousta paketista jossa ois muut romppeet ibanez-paketista, mutta vahvistin vaihdettu microcubeen.

E: Tota, ehkä sittenkin niin päin että RG321 + LTD-paketista kaikki paitsi kitara, niin kuin yllä sanottiin.
"Arguing over internet is like competing in paraolympics - even if you win, you're still retarded."
Midian-
01.11.2008 18:13:29
Miksi ostaa Microcube kun samalla rahalla saa paremman eli Vox da5..
Suomessa Vox on pari kymppiä kalliimpi mutta saksassa saa samalla rahalla.
Icy-Sun
01.11.2008 18:17:55
Koska tuo on vähän makuasia. Toiset tykkää Cubesta, toiset Voxista. Minä tykkään Cubesta. Vox tosin pesee Blues ja Jazz osastoilla Cuben.
TypeRR
05.11.2008 17:30:22
Kiitokset vain vinkeistä; nyt on sitten tilaus tehty.
Kitaraksi tuo Ibanez, vahvistimeksi Microcube.

Nyt ei voi kaataa omaa oppimattomuutta edes pa*kojen vehkeiden päälle...:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)