jo_tu 10.11.2008 19:47:26 | |
---|
|
Satu ja Tuija 10.11.2008 20:04:47 | |
---|
luultavasti pakkohankinta kunhan tulee myyntiin.. Luultavasti ei. :) |
johanssen 10.11.2008 20:19:07 | |
---|
ensimmäinen behkun pedaali jota voisi harkita ostaa.. En viitsi enää ostaa sellaista, minkä joutuu heti pettyneenä pistämään kiertoon ;) (ja häviämään taas siinä välissä parikymppiä) asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat |
jo_tu 10.11.2008 20:22:05 | |
---|
ollaampas täällä näppäriä... behkunromulla on hintaa kuitenkin alle neljäsosa alkuperäisestä, niin se on aika hyvä ostoperuste... tietysti jos hintaa löytyy niin mikäpäs siinä... |
kissakissala 10.11.2008 20:33:48 | |
---|
"true hard-wire bypass" - ei kiitos.. |
Satu ja Tuija 10.11.2008 20:45:05 (muokattu 10.11.2008 20:58:06) | |
---|
behkunromulla on hintaa kuitenkin alle neljäsosa alkuperäisestä, niin se on aika hyvä ostoperuste... Mitenni...kai se on ainekin kolmeneljäsosatahtia huonompikin...eiku parempinskin... |
jo_tu 10.11.2008 21:11:43 | |
---|
Mitenni...kai se on ainekin kolmeneljäsosatahtia huonompikin...eiku parempinskin... eiköhän se tuon 34osatahtin ole paskenpi, mutta tuskinpa kukaan odottaakaan saavansa esikuvaa vaan metallilätkän jossa on kiinalaisia puolijohteita ja passiivikomponentteja, aivan niinkuin vox ac30 cc:ssäkin on kiinalaisia puolijohteita ja passiivikomponentteja... (muistaakseni kerroit joskus harkitsevasi mad professorin tilalle tollasta kiinanvoxia, vai olikohan sekin lie sarkasmin kuninkaan filunkia..?) |
Satu ja Tuija 10.11.2008 21:36:41 (muokattu 10.11.2008 21:37:37) | |
---|
eiköhän se tuon 34osatahtin ole paskenpi, mutta tuskinpa kukaan odottaakaan saavansa esikuvaa vaan metallilätkän jossa on kiinalaisia puolijohteita ja passiivikomponentteja, aivan niinkuin vox ac30 cc:ssäkin on kiinalaisia puolijohteita ja passiivikomponentteja... (muistaakseni kerroit joskus harkitsevasi mad professorin tilalle tollasta kiinanvoxia, vai olikohan sekin lie sarkasmin kuninkaan filunkia..?) No kerroppas missä vahvistimessa/pedaalissa noita mainitsemiasi komponenttejä ei käytetä, jos tämä nyt oli tuon komponenttivuodatuksesi taustalla...on kai siellä muitakin...öh semmoisia... p.s. Ei ollut sarkasmia, mutta tuskin jää ainoaksi vahvistimeksi. Asialliset modaukset ja vielä se Mercury Magnetics OT, niin en valita. Mutta ostan myös jokusen muun...päätän aikoinaan mitä. Kai siitäkin tulee sanomista. LOL. :) Käsittääkseni en ole kokeillut ikinä "stock"(AC30CC) versiota. Mutta puhunkin lähinnä omista kokemuksistani. En siitä, mitä joku muu kokee omasta mielestään mukamas minun kokeneen, tahi lukeneen jostakin teksteistä mitä olen itse kirjoittanut. p.s.s. Kiitos mielenkiinnostasi nimimerkkiäni kohtaan. ;) |
jo_tu 10.11.2008 21:42:01 | |
---|
No kerroppas missä vahvistimessa/pedaalissa noita mainitsemiasi komponenttejä ei käytetä, jos tämä nyt oli tuon komponenttivuodatuksesi taustalla...on kai siellä muitakin...öh semmoisia... Käsittääkseni en ole kokeillut ikinä "stock"(AC30CC) versiota. Mutta puhunkin lähinnä omista kokemuksistani. En siitä, mitä joku muu kokee omasta mielestään mukamas minun kokeneen, tahi lukeneen jostakin teksteistä mitä olen itse kirjoittanut. p.s.s. Kiitos mielenkiinnostasi nimimerkkiäni kohtaan. ;) kyllähän noita käytetään, vähän joka paikassa... kai se ainut vaihtoehto varmistua, ettei kiinalaista osaa ole sisällä, on se että rakentaa itse... ja kiitos (asiallisista) vastauksista tähän ketjuun. eikä siinä, samassa suossahan täällä soudetaan, joskus vaan eri suuntiin ;) |
Satu ja Tuija 10.11.2008 21:53:08 | |
---|
ja kiitos (asiallisista) vastauksista tähän ketjuun. eikä siinä, samassa suossahan täällä soudetaan, joskus vaan eri suuntiin ;) Noh, eihän se suo, tai ainakaan järvi soutamalla kulu. ;D |
Krice 10.11.2008 23:17:41 | |
---|
Sittenhän sen näkee (tai ehkä paremminkin kuulee) kun kokeilee.. itse olen kyllä harkinnut aidon Memory Manin hankkimista, tai sitten Echo #1:n, koska se on samankokoinen kuin Micro Muff ja Holy Grail+. |
skebab 11.11.2008 07:57:53 | |
---|
Sittenhän sen näkee (tai ehkä paremminkin kuulee) kun kokeilee.. itse olen kyllä harkinnut aidon Memory Manin hankkimista, tai sitten Echo #1:n, koska se on samankokoinen kuin Micro Muff ja Holy Grail+. Sen verran on pakko kommentoida, että jos tarkoitat että hankkisit Echo #1:n MM:n virkaa toimittamaan, niin pettymään tulet...ihan jees purkki, mutta ei oikeastaan mitään yhteistä MM:n kanssa. Ei muuta kun....lisää paskaa housuun ! |
Ziggy Bubba 11.11.2008 08:28:32 | |
---|
Ja jos monipuolisen ja helpposäätöisen delayn halajaa, niin Memory Manit ei välttämäti ole oikea vaihtoehto. Tarkkaa ruuvausta ja monimuotoista viivettä kaipaava pelittää musta paremmin digilaitteilla. |
jo_tu 11.11.2008 08:30:21 | |
---|
Ja jos monipuolisen ja helpposäätöisen delayn halajaa, niin Memory Manit ei välttämäti ole oikea vaihtoehto. Tarkkaa ruuvausta ja monimuotoista viivettä kaipaava pelittää musta paremmin digilaitteilla. joo, eiköhän jengi hanki noita deluxe memorymaneja ihan sen saundin takia tosiaan. kun sen hintaki on sen verran suolainen. eihän se teknisesti tosiaan mikään mullistava ole... |
Krice 11.11.2008 10:53:24 | |
---|
Sen verran on pakko kommentoida, että jos tarkoitat että hankkisit Echo #1:n MM:n virkaa toimittamaan, niin pettymään tulet...ihan jees purkki, mutta ei oikeastaan mitään yhteistä MM:n kanssa. Molemmat on delay-pedaaleita? Paitsi MM:ssä on vähän enemmän ominaisuuksia. |
jo_tu 11.11.2008 10:59:43 (muokattu 11.11.2008 11:01:10) | |
---|
|
Krice 11.11.2008 11:13:13 | |
---|
memory man on analogi delay ja #1 on digitaali delay... ne saundaa oikeasti aika erilaisilta... Itse olin lähinnä tutkaillut tuota Memory Man With Hazaraita. |
jo_tu 11.11.2008 11:23:26 | |
---|
Itse olin lähinnä tutkaillut tuota Memory Man With Hazaraita. nojoo, sehän nyt on taas digitaalidelay... se taitaa todellisuudessa tosiaan olla lähempänä tuota #1 echoa kuin deluxememorymania... |
skebab 11.11.2008 11:57:44 | |
---|
nojoo, sehän nyt on taas digitaalidelay... se taitaa todellisuudessa tosiaan olla lähempänä tuota #1 echoa kuin deluxememorymania... Näinpä juuri. Tuota Echoahan on kyllä markkinoitu analogimaisen kuuloiselta, mutta en kyllä ymmärrä millä perusteilla... ihan perus digidelayhan se on - ei toki huono. Ei muuta kun....lisää paskaa housuun ! |