friteerattu peruna 09.11.2008 21:28:06 (muokattu 09.11.2008 21:29:17) | |
---|
Hei taas. On tässä viimeaikoina alkanut vituttaa vanhat kitarat jotka ei sitten sovikkaan kätösiin niin hyvin kuin on luullut. Kitara ja- musiikki maku on muuttunut vuodessa aika paljon ja olen päättänyt myydä ainakin pari vanhaa kitaraa pois. Olen asettanut muutamia kriteerejä tulevalle kitaralle. -helpposoittoinen ja liukas kaula, jossa on laadukkaat nauhat -kiinteä talla -pitää vireen -Hinta n. 1000-1500e, saa toki mennä allekin, mutta monivuotista joseinyt elinikäistä kumppania etsin. Straton ja telen soundeista tykkään, tallahumbuckerin kanssa. Saa ehdottaa muitakin malleja. Mistä näitä kannattaa etsiä? |
bfoc 09.11.2008 21:33:51 (muokattu 09.11.2008 21:37:10) | |
---|
sutiojrikellA |
friteerattu peruna 09.11.2008 21:59:00 | |
---|
Kaiveles JuSun viestejä. Mulla on muistikuva että hän teetti itselleen customin tuohon hintaluokkaan. Miksi et teettäisi itsellesi just "sitä" peliä jos tarkoitus on saada kaveri loppuelämäksi. E-> Tai no tuossahan se ketju on: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=150166&o=0&#p7651671 Customissa mua pelottaa että entä jos siihen ei ookkaan tyytyväinen, menee rahat hukkaan. |
bfoc 09.11.2008 22:02:02 | |
---|
Customissa mua pelottaa että entä jos siihen ei ookkaan tyytyväinen, menee rahat hukkaan. Se teettäminen tietysti vaatii sen et tietää mitä haluaa. Toisaalta mihinkäs ne rahat hukkaan menee jos saa tehtyä hyvillä spekseillä myvän kitaran ilman brändilisää. Luulisi että jonkun tunnetumman soitinrakentajan värkin saa myytyä eteenpäin ellei ne omat speksit ole nyt ihan älyttömät. sutiojrikellA |
Ziggy Bubba 09.11.2008 22:16:09 | |
---|
Kannattaa ainakin käydä Stadin Musamaailma kaluamassa, siellä kun on ollut ihmeen paljon vasurikitaroita viime vuosina. Tokain kapuloita tuolla on etenkin ollut aikas paljon. Millbrookissa olen taas bongannut jokusen varsin asiallisen vasuri-Bladen. Noita päälle tonnin vasureita ei nykyään paljoa kyllä tunnu löytyvän. |
Sensonic 09.11.2008 23:08:17 | |
---|
Jos saa mainostaa, niin kimppatilaushuoneessa on menossa parhaillaan kimppatilaus indonesialaiselle Radix Guitarsille, joka aikaisemmin tunnettiin nimellä Marlique Guitars. Firmalla on norjalainen ja tanskalainen dealeri, joten heidän sivuiltaan voi myös tsekata, millaisista kitaroista on kyse. Kitarat ovat siis indonesiassa käsintehtyjä soittimia, joissa on Teslan mikit, Wilkinsonin talla ja virittimet ja kaikki kitarat tulevat puolikovissa koteloissa. Kitaroiden maahantuontihinta on noin 355-405 euroa, eikä vasurimalleista mene extramaksua. Kimpan deadline on tiistaina, joten vielä ehtii mukaan jos kiinnostaa. Olen itse vasuri, joka on noin vähän yli vuosi sitten herännyt etsimään vasurikitaroita, joissa olisi hyvä hinta-/laatusuhde. Suht koht hyviä kitaroita on tullut vastaan, mutta niissä on kaikissa ollut jotain pientä DIY -laitettavaa. Toivon, että nämä Radixin kitarat olisivat "soittovalmiita" lähes heti (tietysti henkilökohtaisen säätöjen jälkeen). Jos kiinnostaa, niin lisätietoa löytyy kimppatilaushuoneesta. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Landola F6/Cut
+ roppakaupalla arvottomia kimppatilausritsoja ;-) |
black-dog 10.11.2008 00:04:40 | |
---|
Fenkku Vintage 52 telecasteria saa vasurina, sillä ei voi paljoa metsään mennä. Ei oikeastaan yhtään. Tai no riippuu mieltymyksistä, mutta ainakin itelle tuo sopii (oikeakätisenä luonnollisesti) kuin nakki naamaan Watch my back sano kyttyräselkä |
friteerattu peruna 10.11.2008 08:32:21 (muokattu 10.11.2008 08:35:08) | |
---|
Kannattaa ainakin käydä Stadin Musamaailma kaluamassa, siellä kun on ollut ihmeen paljon vasurikitaroita viime vuosina. Tokain kapuloita tuolla on etenkin ollut aikas paljon. Millbrookissa olen taas bongannut jokusen varsin asiallisen vasuri-Bladen. Noita päälle tonnin vasureita ei nykyään paljoa kyllä tunnu löytyvän. Toi Bladen tele alko kyllä houkuttamaan. Meneekö siinä kielet kopan läpi? |
Krice 10.11.2008 11:55:21 | |
---|
|
Ziggy Bubba 10.11.2008 15:17:13 (muokattu 10.11.2008 15:22:26) | |
---|
Toi Bladen tele alko kyllä houkuttamaan. Meneekö siinä kielet kopan läpi? Kyllä nuo aika perus-teleiltä näyttää, eli eiköhän ne mene. Eikun Millbrookiin yhteydenottoa - noita kun ei välttämättä hyllyssä ole. E: Ai niin, Kitarapajalla ois uusi musta Fenderin jenkki-tele, hinta tosin on hiukan suolainen (1300e): http://www.kitarapaja.com/pics/nfamstdtlb1.jpg Kannattanee käydä tuotakin testaamassa, Kitarapaja ja Millbrook kun ovat Kruunuhaassa melkeinpä vierekkäin. |