Aihe: Rutinaa Marshall valvestate 8100 nupissa..
1
forlost
11.11.2008 14:27:29 (muokattu 11.11.2008 14:28:52)

omistan tuollaisen marsun valvestate 8100 nupin. soittaessa kuuluu semmonen pienen pieni särö, oli kanava sitten cleani tai ei ja oli säädöt sitten miten päin vain. silti se pieni "särö" kuuluu.

lueskelin näitä kirjotuksia täältä forumilta, enkä törmännyt suoranaisesti samaan vikaan. mutta muutamissa kirjotuksissa käskettiin tinailemaan juotoksia uudestaan. ajattelin tänään tuota kokeilla, jospa se rutina menis pois.

onko kellään kokemuksia samaisesta viasta vastaavissa marsuissa? putken olen kertaalleen vaihtanut, eikä se tuonut toivottua tulosta.

ja kiitos ei kommenteille "vaiha nuppia" "valvestate on perseestä" tms jne.. jos sais ihan oikeita ohjeita. kiitos. on tässä ostoslistalla muutenkin uus nuppi, ois kiva saada tääkin toimimaan.
tupakointi lyhentää savuketta..
s151669
11.11.2008 15:48:39

Vakiovikana hapettuvat efektiloopin jakit. Pistä piuhanpätkä sendistä returniin.
Jyrki
Volle
11.11.2008 16:25:35
En tiedä onko tuossa nyt sitten siitä perusviasta kyse, että vahvistin pätkii ja rahisee. Mulla 8080:ssa, joka on kaiketi melko lailla sama vehje vahvistinosaltaan, auttaa siihen efektiluupin säätimen pyörittely. Pitäisikin joku kerta käydä noi kaikki potikat läpi huolella, kun niistä suurin osa tuntuu rutisevan enempi tai vähempi.

Onko omasi pitänyt tätä pientä säröääntä aina?
forlost
11.11.2008 16:53:59

Vakiovikana hapettuvat efektiloopin jakit. Pistä piuhanpätkä sendistä returniin.

en usko että looppi ton tekee, koska käytän marsusta pelkkää kuivaa cleania soundia. tosin en tiedä vaikuttaako toi silti. pitänee kokeilla.

Onko omasi pitänyt tätä pientä säröääntä aina?

ei ole. se on ollut mulla about 4 vuotta ja tässä nyt on alkanut sitä rutinaa kuulumaan.

se unohtu tosta mun aiemmasta että kun vaihdoin putken ni se rutina loppu hetkeks, mutta se alko uudestaan, noin tunnin soittelun jälkeen. nyt meen kolvailemaan. toivottavasti rutina poistuu syrjään.
HeavyMachinery
11.11.2008 16:56:52

en usko että looppi ton tekee, koska käytän marsusta pelkkää kuivaa cleania soundia. tosin en tiedä vaikuttaako toi silti. pitänee kokeilla.

ei ole. se on ollut mulla about 4 vuotta ja tässä nyt on alkanut sitä rutinaa kuulumaan.

se unohtu tosta mun aiemmasta että kun vaihdoin putken ni se rutina loppu hetkeks, mutta se alko uudestaan, noin tunnin soittelun jälkeen. nyt meen kolvailemaan. toivottavasti rutina poistuu syrjään.

Juuri sen loopin käyttämättömyys sen aiheuttaa signaali menee joka tapauksessa sieltä käytit tai et.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
forlost
11.11.2008 20:28:32

kävin kolvailemassa ja tod näk syy löyty. konkan juotokset surkeat. toinen heilu ku mielettömän m*lkku hullun p*rseessä.
N.G.
12.11.2008 00:55:05
Mulla on kanssa tommonen 8100 ja rutinoita on aiheuttanut vain kuluneet ja paskaset potikat. Ne ei oo onneksi iso homma putsailla, mutta kerran siitä on pitäny tehotrankun jalka kolvata uusiksi ku oli tärinästä irronnu. Muuten ollu oikeenki luotettava peli. Jännä jos se putki on vaikuttanu tohon cleanin ääneen ku eikös vaan särökanava mene putken kautta...tiiä sitte...
forlost
12.11.2008 10:07:47

Jännä jos se putki on vaikuttanu tohon cleanin ääneen ku eikös vaan särökanava mene putken kautta...tiiä sitte...

Juu siis sen putken vaihto varmasti pisti ton konkan oikeeseen asentoon hetkeks. Se heilu oikeesti ihan pirusti... Jospa se nyt alkais toimimaan. Kolvailin kaikki pikkusenkaan epämääräset juotokset uudestaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)