Aihe: Footswitcer!
1
Geffen
21.10.2008 13:00:48

Tarvisin Line6 Spider Jam:iini presettien vaihtoon apuvälineen. Sen tarvisi olla halpa ja enkä tarvi muuta ominaisuutta. Löysin itse tämän LINE6 FBV2, mutten tiedä sopiiko se vahvistimeeni. Osaisiko kukaan jelpata minua?
Nice boys don't play rock n' roll
Karahvi
21.10.2008 14:05:49
FBV Express toimii. Myös Shortboard toimii, mutta ei taida olla se mitä haet.
Geffen
21.10.2008 17:29:20

Ihan simppeli ja jossa ei olis muuta. Tai ei muista ominaisuuksita oo haittaa, mut ei oo varaa noin hintaviin.
Geffen
11.11.2008 18:09:03

Sain Line6:n foorumilta tälläsen vastauksen FBV2:sta:
Compatible, yes it is. Keep in mind though that it will only scroll thru one preset bank at a time. You have a total of 9 banks, each with channels a thru d. These are the banks that you can set up to your preference with custom tones. leave as-is, or a combination of the two. Once you are in ONE of the banks, the switch will let you choose a thru d of that bank only. To get to the next bank of four presets, you'll need to switch on the amp first, then once again use the pedal to go a thru d.

Ymmärsin et se toimii, mut sillä ei pysty liikkuu eri ryhmien välillä. Et vaan niiden sisällä. Esim. pelkän Style:n ryhmän sisällä ja jos haluu vaihtaa ryhmää, pitää vaihtaa
käsin itse vahvistimesta. Ymmärsinkö oikein?
koponen
11.11.2008 19:50:43 (muokattu 11.11.2008 19:52:46)
Sain Line6:n foorumilta tälläsen vastauksen FBV2:sta:

Ymmärsin et se toimii, mut sillä ei pysty liikkuu eri ryhmien välillä. Et vaan niiden sisällä. Esim. pelkän Style:n ryhmän sisällä ja jos haluu vaihtaa ryhmää, pitää vaihtaa
käsin itse vahvistimesta. Ymmärsinkö oikein?

Niin... Sulla on pankit 1-9, joissa jokaisessa on muistipaikat ABCD. Jalkakytkimellä voit siis vaihtaa vain yhden pankin sisällä olevia musitpaikkoja, esim:

2A -> 2B -> 2C -> 2D

Mutta 2D->3A vaatii sitten vahvistimella käyntiä ja sen jälkeen voit liikkua jalkakytkimellä edestakaisin pankissa numero 3. Paluu takaisin pankkiin 2 vaatii taas vahvistimen nykäisemistä.
I'm endorsed by Marshall
Geffen
12.11.2008 15:07:53

Niin... Sulla on pankit 1-9, joissa jokaisessa on muistipaikat ABCD. Jalkakytkimellä voit siis vaihtaa vain yhden pankin sisällä olevia musitpaikkoja, esim:

2A -> 2B -> 2C -> 2D

Mutta 2D->3A vaatii sitten vahvistimella käyntiä ja sen jälkeen voit liikkua jalkakytkimellä edestakaisin pankissa numero 3. Paluu takaisin pankkiin 2 vaatii taas vahvistimen nykäisemistä.

Kiitos. Niin ja voin siis esim. 2A sisällä vaihtaa saundeja? Eli ei siis pelkästän
2A -> 2B -> 2C -> 2D.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)