Aihe: Fender deluxe Roadhouse strat
1
tsim
16.08.2008 20:12:30
En ole oikein löytänyt hakemalla mielipiteitä kyseisestä strato mallista.Olen ajatellut sen hankkimista vertaamalla Classic sarjan 50 ja 60 laitteisiin.Mitä oleellisia eroja.Kyseessä lienee melko uusi malli?Tällä hetkellä käytössä persus Mexico -96 strato.
tsim
16.08.2008 20:19:52
terry
16.08.2008 20:40:24 (muokattu 16.08.2008 22:28:59)
Kaula on paksuudeltaan hyvin samantyyppinen kuin 60's Classic - mallissa. Kaulaa ei ole pilattu lakalla kuten monissa muissa stratoissa on tehty. Kyllä se yksi halutuimpia stratocastereita on omassa hintaluokassaan. Ostin itse Suomesta (665€) ja suosittelen kovasti. Texas Special - mikit ovat laatukamaa. Oma yksilöni on viimeistelty loistavasti, eikä siitä löytyy mitään moitittavaa.
Linkistä aukeaa muiden kokemuksia
http://reviews.harmony-central.com/ … product/Fender/Roadhouse+Strat/10/1
tsim
16.08.2008 21:18:35
Kaula on paksuudeltaan hyvin samantyyppinen kuin 60's Classic - mallissa. Kaulaa ei ole pilattu lakalla kuten monissa muissa stratoissa on tehty. Kyllä se yksi halutuimpia stratocastereita on omassa hintaluokassaan. Ostin itse Suomesta (665€) ja suosittelen kovasti. Texas Special - mikit ovat laatukamaa. Oma yksilöni on viimeistelty loistavasti, eikä siitä löytyy mitään moitittavaa.

Päädyin valinnassani tähän malliin lähinna sen vuoksi, kun classic malleissa on kaularaudansäätö "vintagemaiseen" tapaan bodyn puolella. Eihän sitä usein ruuvailla mutta kun olen tottunut siihen nykyisessä stratossani.Mikihän näissä kaikissa on erilaiset 57/62 , 69 ja Texas special.
Niistä ei ole kokemusta sen enempää.Kaulan malli on luultavasti aivan sama kuin nykyisessäkin 9,5 radius ja c-profiili. Otelauta on vaahteraa, jollaista en ole aiemmin kokeillut.En ole tosiaan tästä mallista löytänyt mitään tarkempaa tietoa täältä palstalta.
MrFunk
11.11.2008 14:18:17
Terve. Ei tästä kitarasta olisi kellään lisää kokemuksia? Tuollainen pitäisi saapua parin päivän päästä meikäläiselle. Ensimmäinen Strato minkä tulen omistamaan. Valmismikit ovat kuulemma melko laadukkaat ja haenkin tästä blues/ei-hevi kitaraa tuon Schecterin rinnalle.

Eroaako yleislaadullisesti standardi Meksikoista muuten kuin mikeiltään... ja tietysti nätiltä ulkonäöltään?

p.s. Hintakin oli se reilu 500 e.
"Voi kuulostaa vähän oudolta jos olet yhden lyönnin jäljessä koko riffin ajan" - Minä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)